Follow
Mehmet Yaman Öztek
Mehmet Yaman Öztek
Verified email at gsu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
PERFORMANS ÖLÇÜMÜNDE ESAS ALINAN ÖLÇÜTLER
MY Öztek
Öneri Dergisi 6 (23), 19-22, 2005
522005
Fenomen pazarlamasında sosyal medyanın rolü ve moda sektörü üzerine bir içerik analizi
M ÖZTEK, NK YERDEN, E ÇOLAK, S Ecem
Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 16 (62), 1053-1077, 2021
172021
The formation of green buying strategy on the scope of consumer decision making behavior
MY Oztek, O Cengel
AJIT-e: Academic Journal of Information Technology 4 (11), 7-17, 2013
152013
Hizmet Pazarlaması ve Bireysel Emeklilik Sektöründe Bir Araştırma
Y ÖZTEK, Ö Çengel, U Akturan
Bigart Yayınları. İstanbul, 2008
102008
Tüketici Davranışı ve Ekmek Tüketim Alışkanlıkları Üzerine Bir Araştırma
Y ÖZTEK, Ç Özgür, U AKTURAN
İstanbul, Bigart Yayınları, 2008
102008
BOŞ ZAMAN PAZARLAMASI KAPSAMINDAKİ FAALİYETLERE GENEL BİR BAKIŞ
FÖ ŞEN, MY ÖZTEK
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 6 (3 …, 2017
92017
Study of toe framework with content analysis in the use of marketing management
Ö Habiboğlu, MY Öztek, S Pirtini
Beykoz Akademi Dergisi 8 (2), 396-413, 2020
82020
İşletmeciler için deniz taşımacılığı el kitabı
Y ÖZTEK
Alfa Yayıncılık, 1996
71996
MARKA DENKLİĞİ İLE SATIN ALMA NİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİDE MARKA TERCİHİNİN ÖNEMİ VE MOBİL TELEFON SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
E GÜNER, NK YERDEN, MY ÖZTEK
Öneri Dergisi 16 (55), 250-285, 2020
62020
Competitive marketing strategies in the Turkish real estate and a research in the sector
Ö Çengel, MY Öztek
AJIT-e: Academic Journal of Information Technology 5 (17), 67-88, 2014
52014
Reklam etkinlikleri açısından post-testlerin önemi ve bir uygulama
MY Öztek
Yönetim: İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü …, 2005
52005
Customer preferences of multichannel operations in the context of omnichannel world
MY Öztek, Ö Çengel
Managing customer experiences in an omnichannel world: Melody of online and …, 2020
42020
Sürdürülebilirlik açısından soğuk zincir oluşturmanın önemi ve bir araştırma
E Türk
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014
42014
The role of self-esteem and materialism on conspicuous consumption tendency: A futuristic approach
M ÖZTEK, Ö Çengel
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 19 (37), 535-550, 2020
32020
Pazarlama Yönetimi Ders Notları
Y Öztek
Đstanbul: Galatasaray Üniversitesi Đktisadi ve Đdari Bilimler Yayınları, 1997
31997
Bilgi Benimseme Modeli Kapsamında Elektronik Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Marka Güveni Aracılığı ile Marka Sadakatine Etkisi ve Çevrimiçi Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma
D Erşen, NK YERDEN, M ÖZTEK
Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi, 163-197, 2020
22020
Interval-valued intuitionistic fuzzy based QFD application for smart hospital design
D Uztürk, G Büyüközkan, AF Negüs, M Yaman Öztek
Data Science and Knowledge Engineering for Sensing Decision Support …, 2018
22018
La Publicite–Media: Une etude sectorielle
MY Öztek
Der Yayınları, İstanbul, 2002
22002
Sürdürülebilir Pazarlama Yaklaşımıyla Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Boyutları Açısından İşletmelerin Sektörel Bazda Öne Çıkan Faaliyetlerine İlişkin Bir Uygulama
K Çakıroğlu, M Öztek, S Pirtini
Journal of research in business (online) 7 (2), 2022
12022
2-Tuple Based VIKOR methodology for green building certification selection
D Uztürk, G Büyüközkan, AF Negüs, MY Öztek
Proceedings of the World Congress on Engineering 2, 2018
12018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20