Takip et
Sercan Bursa
Sercan Bursa
anadolu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
THE EFFECT OF FLIPPED CLASSROOM PRACTICES ON STUDENTS’ACADEMIC ACHIEVEMENT AND RESPONSIBILITY LEVELS IN SOCIAL STUDIES COURSE
S Bursa, TC Kose
Turkish Online Journal of Distance Education 21 (4), 143-159, 2020
342020
Social studies teachers’ perceptions and experiences of social justice
S Bursa, AF Ersoy
Eurasian Journal of Educational Research 16 (64), 2016
342016
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin sosyal adalet algı ve deneyimleri
S Bursa
PQDT-Global, 2015
262015
Türkiye ve kanada sosyal bilgiler öğretim programlarının değerler eğitimi
S BURSA, T Çengelci Köse
Anadolu Journal of Educational Sciences International 7 (2), 338-372, 2017
202017
Social studies teachers' and students' perceptions of active citizenship and non-governmental organisations
Ö Eryılmaz, S Bursa, AF Ersoy
International Online Journal of Educational Sciences 10 (2), 258-276, 2018
172018
Sosyal bilgiler dersinde ters-yüz sınıf uygulamalarının öğrencilerin akademik başarı ve sorumluluk düzeylerine etkisi
S Bursa
Anadolu Üniversitesi, 2019
112019
The view of prospective social studies teachers on blended learning
S Bursa
Turkish Online Journal of Distance Education 24 (1), 185-199, 2023
82023
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının 2018 öğretmen yetiştirme programı seçmeli ders tercihleri
S BURSA, A ERSOY
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (37), 59-72, 2020
82020
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ HUKUK OKURYAZARLIĞINA İLİŞKİN ALGILARI
T ÇENGELCİ KÖSE, S BURSA
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 33 (2), 372-388, 2020
82020
Sosyal Bilgiler Öğretmenleri ve Öğrencilerinin Etkin Vatandaşlık ile Sivil Toplum Kuruluşu Algıları.
Ö Eryılmaz, S Bursa, AF Ersoy
International Online Journal of Educational Sciences 10 (2), 2018
82018
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ HUKUK OKURYAZARLIĞINA İLİŞKİN ALGILARI
TÇ Köse, S Bursa
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 33 (2), 372-388, 2020
62020
2018 Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Solo Taksonomisine Göre İncelenmesi
S BURSA
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (2), 1015-1032, 2022
22022
Comparison of Turkish and Canadian social studies curricula in terms of values education
S BURSA, TÇ KÖSE
Anadolu Journal of Educational Sciences International 7 (2), 338-372, 2017
22017
Social Studies Teacher Candidates' Views on Environmental Justice.
S Bursa
E-International Journal of Educational Research 13 (2), 2022
12022
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının 3 Boyutlu Modelleme Deneyimlerinin İncelenmesi
H KARADUMAN, S BURSA
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 99-123, 2023
2023
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Çevresel Adalet Anlayışlarının Belirlenmesi
S Bursa
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi 8 (2), 49-62, 2022
2022
The Attitudes of Social Studies Teacher Candidates towards Social Justice
S Bursa, U Gezer, A ERSOY
Journal of Teacher Education and Educators 10 (3), 297-314, 2021
2021
Social Studies Pre-Service Teachers’ Views of Environmental Justice
S Bursa
Virtually Hosted, Florida, USA, 14, 2021
2021
Türkiye ve Kanada sosyal bilgiler öğretim programlarının değerler eğitimi bakımından karşılaştırılması
S Bursa, T Çengelci Köse
Anadolu Üniversitesi, 2017
2017
AWARENESS OF SOCIAL STUDIES TEACHER CANDIDATES’ON STRUCTURE OF SOCIAL STUDIES COURSE AND INTEGRATED TEACHING SYSTEM
E KAYA, S BURSA
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20