Follow
Sercan Bursa
Sercan Bursa
Verified email at anadolu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
THE EFFECT OF FLIPPED CLASSROOM PRACTICES ON STUDENTS’ACADEMIC ACHIEVEMENT AND RESPONSIBILITY LEVELS IN SOCIAL STUDIES COURSE
S Bursa, TC KOSE
Turkish Online Journal of Distance Education 21 (4), 143-159, 2020
342020
Social studies teachers’ perceptions and experiences of social justice
S Bursa, AF Ersoy
Eurasian Journal of Educational Research 16 (64), 2016
342016
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin sosyal adalet algı ve deneyimleri
S Bursa
PQDT-Global, 2015
262015
Türkiye ve kanada sosyal bilgiler öğretim programlarının değerler eğitimi
S BURSA, T Çengelci Köse
Anadolu Journal of Educational Sciences International 7 (2), 338-372, 2017
192017
Social studies teachers' and students' perceptions of active citizenship and non-governmental organisations
Ö Eryılmaz, S Bursa, AF Ersoy
International Online Journal of Educational Sciences 10 (2), 258-276, 2018
172018
Sosyal bilgiler dersinde ters-yüz sınıf uygulamalarının öğrencilerin akademik başarı ve sorumluluk düzeylerine etkisi
S Bursa
Anadolu Üniversitesi, 2019
102019
The view of prospective social studies teachers on blended learning
S Bursa
Turkish Online Journal of Distance Education 24 (1), 185-199, 2023
82023
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ HUKUK OKURYAZARLIĞINA İLİŞKİN ALGILARI
T ÇENGELCİ KÖSE, S BURSA
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 33 (2), 372-388, 2020
82020
Sosyal Bilgiler Öğretmenleri ve Öğrencilerinin Etkin Vatandaşlık ile Sivil Toplum Kuruluşu Algıları.
Ö Eryılmaz, S Bursa, AF Ersoy
International Online Journal of Educational Sciences 10 (2), 2018
82018
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının 2018 öğretmen yetiştirme programı seçmeli ders tercihleri
S BURSA, A ERSOY
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (37), 59-72, 2020
72020
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ HUKUK OKURYAZARLIĞINA İLİŞKİN ALGILARI
TÇ Köse, S Bursa
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 33 (2), 372-388, 2020
62020
2018 Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Solo Taksonomisine Göre İncelenmesi
S BURSA
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (2), 1015-1032, 2022
22022
Comparison of Turkish and Canadian social studies curricula in terms of values education
S BURSA, TÇ KÖSE
Anadolu Journal of Educational Sciences International 7 (2), 338-372, 2017
22017
Social Studies Teacher Candidates' Views on Environmental Justice.
S Bursa
E-International Journal of Educational Research 13 (2), 2022
12022
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının 3 Boyutlu Modelleme Deneyimlerinin İncelenmesi
H KARADUMAN, S BURSA
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 99-123, 2023
2023
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Çevresel Adalet Anlayışlarının Belirlenmesi
S Bursa
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi 8 (2), 49-62, 2022
2022
The Attitudes of Social Studies Teacher Candidates towards Social Justice
S Bursa, U Gezer, A ERSOY
Journal of Teacher Education and Educators 10 (3), 297-314, 2021
2021
Social Studies Pre-Service Teachers’ Views of Environmental Justice
S Bursa
Virtually Hosted, Florida, USA, 14, 2021
2021
Türkiye ve Kanada sosyal bilgiler öğretim programlarının değerler eğitimi bakımından karşılaştırılması
S Bursa, T Çengelci Köse
Anadolu Üniversitesi, 2017
2017
AWARENESS OF SOCIAL STUDIES TEACHER CANDIDATES’ON STRUCTURE OF SOCIAL STUDIES COURSE AND INTEGRATED TEACHING SYSTEM
E KAYA, S BURSA
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20