THE EFFECT OF FLIPPED CLASSROOM PRACTICES ON STUDENTS’ACADEMIC ACHIEVEMENT AND RESPONSIBILITY LEVELS IN SOCIAL STUDIES COURSE S Bursa, TC Kose Turkish Online Journal of Distance Education 21 (4), 143-159, 2020 | 44 | 2020 |
Social studies teachers’ perceptions and experiences of social justice S Bursa, AF Ersoy Eurasian Journal of Educational Research 16 (64), 2016 | 41 | 2016 |
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin sosyal adalet algı ve deneyimleri S Bursa PQDT-Global, 2015 | 26 | 2015 |
Türkiye ve kanada sosyal bilgiler öğretim programlarının değerler eğitimi S BURSA, T Çengelci Köse Anadolu Journal of Educational Sciences International 7 (2), 338-372, 2017 | 24 | 2017 |
Social studies teachers' and students' perceptions of active citizenship and non-governmental organisations Ö Eryılmaz, S Bursa, AF Ersoy International Online Journal of Educational Sciences 10 (2), 258-276, 2018 | 18 | 2018 |
Sosyal bilgiler dersinde ters-yüz sınıf uygulamalarının öğrencilerin akademik başarı ve sorumluluk düzeylerine etkisi S Bursa Anadolu Üniversitesi, 2019 | 13 | 2019 |
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının 2018 öğretmen yetiştirme programı seçmeli ders tercihleri S Bursa, A Ersoy Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (37), 59-72, 2020 | 11 | 2020 |
The view of prospective social studies teachers on blended learning S Bursa Turkish Online Journal of Distance Education 24 (1), 185-199, 2023 | 10 | 2023 |
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ HUKUK OKURYAZARLIĞINA İLİŞKİN ALGILARI T ÇENGELCİ KÖSE, S BURSA Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 33 (2), 372-388, 2020 | 8 | 2020 |
Sosyal Bilgiler Öğretmenleri ve Öğrencilerinin Etkin Vatandaşlık ile Sivil Toplum Kuruluşu Algıları. Ö Eryılmaz, S Bursa, AF Ersoy International Online Journal of Educational Sciences 10 (2), 2018 | 8 | 2018 |
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ HUKUK OKURYAZARLIĞINA İLİŞKİN ALGILARI TC Köse, S Bursa Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 33 (2), 372-388, 2020 | 7 | 2020 |
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin sosyal adalet algı ve deneyimleri.[Yayımlanmamış yüksek lisans tezi] S Bursa Anadolu Üniversitesi, 2015 | 6 | 2015 |
2018 Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Solo Taksonomisine Göre İncelenmesi S Bursa İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (2), 1015-1032, 2018 | 3 | 2018 |
Comparison of Turkish and Canadian social studies curricula in terms of values education S Bursa, TÇ Köse Anadolu Journal of Educational Sciences International 7 (2), 338-372, 2017 | 2 | 2017 |
Social Studies Teacher Candidates' Views on Environmental Justice. S Bursa E-International Journal of Educational Research 13 (2), 2022 | 1 | 2022 |
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının 3 Boyutlu Modelleme Deneyimlerinin İncelenmesi H Karaduman, S Bursa Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 99-123, 2023 | | 2023 |
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Çevresel Adalet Anlayışlarının Belirlenmesi S Bursa Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi 8 (2), 49-62, 2022 | | 2022 |
Social Studies Pre-Service Teachers’ Views of Environmental Justice S Bursa Virtually Hosted, Florida, USA, 14, 2021 | | 2021 |
The Attitudes of Social Studies Teacher Candidates towards Social Justice S Bursa, U Gezer, A Ersoy Journal of Teacher Education and Educators 10 (3), 297-314, 2021 | | 2021 |
AWARENESS OF SOCIAL STUDIES TEACHER CANDIDATES’ON STRUCTURE OF SOCIAL STUDIES COURSE AND INTEGRATED TEACHING SYSTEM E KAYA, S BURSA | | |