Takip et
Dr. Funda DEMİROĞLU
Dr. Funda DEMİROĞLU
Bilinmeyen bağlantı
Doğrulanmış e-posta adresi yok
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Endüstri 5.0 döneminde metaverse (kurgusal evren)’ün yeri
E Özkahveci, F Civek, G Ulusoy
Sciences (Joshas Journal) 8 (50), 398-409, 2022
192022
Covıd-19 Öncesinde ve Covıd-19 Döneminde „Efsane Cuma‟ Kampanyasına Tüketici İlgisinin Belirlenmesi: Google Trends Verileri ile Türkiye Ve Amerika‟ ya Dair Karşılaştırma. 25
G Ulusoy, F Civek
Pazarlama Kongresi, Ankara, 2021
112021
İnsani İhtiyaçlar Değişiyor Mu? Maslow İhtiyaçlar Hiyarirşisinden Covid-19 İhtiyaçlar Hiyararşisine Teorik Bir Değerlendirme
T Ulusoy, F Civek
Social Sciences Studies Journal 10, 2020
102020
Google Trends’ de online yemek sipariş sitelerine yönelik tüketici ilgisi: Yemeksepeti ve Getir yemek örneği
KM Çakaröz, F Civek
Studies on Social Science Insights 1 (2), 74-91, 2021
92021
Covid-19 Öncesi ve Sonrası Dönem İçin Enflasyon ve Faiz Değerlendirmesi: ABD-Türkiye-Çin
T Ulusoy, F Civek
International Social Mentality and Researcher Thinkers Journal 6 (39), 2626-2636, 2020
92020
X ve Y Kuşağı Tüketicilerin Nomofobik Eğilimlerinin Çevrimiçi Alışveriş Bağımlılığı ile Olan İlişkisinin Belirlenmesi
F Civek, G Ulusoy
Turkish Studies-Social 15 (1), 141-156, 2020
72020
The place of metaverse (fictional universe) in the period of industry 5.0
E Özkahveci, F Civek, G Ulusoy
Journal Of Social, Humanities and Administrative Sciences 8 (50), 398-409, 2022
52022
Determining the effect of emotional intelligence in investment decisions in sustainable finance
T Ulusoy, F Civek
Social Mentality And Researcher Thinkers Journal 7 (52), 2830-2836, 2021
52021
YENİ TTK ÇERÇEVESİNDE TDHP ÖZEL TÜKENMEYE TABİ DURAN VARLIKLAR HESAP GRUBUNUN TFRS1’E GÖRE AÇILIŞ FİNANSAL TABLOLARINA AKTARILMASI
M Erdoğan, F Civek, D Dengel
Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 14 (4 …, 2016
52016
WEBER BÜROKRASİ KURAMI VE İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ ÜZERİNE KAVRAMSAL BİR DEĞERLENDİRME
F Civek, E Özkahveci
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 364-394, 2021
32021
Stratejik İletişim: Havacılık Sektöründe Teorik Bir Değerlendirme
F Civek, MT Bebas
International JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES 8 …, 2022
22022
TÜKETİCİLERİN ONLİNE SATIN ALMA KARARINDA EWOM ETKİSİNİN BELİRLENMESİ
S KILIÇ, KM Çakaröz, F Civek
Business & Management Studies: An International Journal 8 (4), 177-203, 2020
22020
YENİ TTK ÇERÇEVESİNDE TDHP MALİ DURAN VARLIKLAR HESAP GRUBUNUN TFRS1 ‘E GÖRE AÇILIŞ FİNANSAL TABLOLARI’NA AKTARILMASI
T BENLİ, D DENGEL, F CİVEK
Kastamonu üniversitesi iktisadi ve idari bilimler fakültesi dergisi 13 (3 …, 2016
22016
Bireysel Yatırımcıların Kararlarında Davranışsal Finans Eğilimlerinin İncelenmesine Yönelik Amprik Bir Çalışma
G ORMANCI, F CİVEK, T ULUSOY
International Journal of Disciplines in Economics & Administrative Sciences …, 2022
12022
Farklı disiplinlerde kavramsal farklılaşma: Sürü davranışı
F Konak, F Civek, E Özkahveci
Business Economics and Management Research Journal 5 (3), 121-134, 2022
12022
Consumer view on the axis of Diderot Effect and unplanned purchase
KM Çakaröz, S Kılıç, F Civek
Journal of Mehmet Akif Ersoy University Economics and Administrative …, 2022
12022
Bitcoin Bir Jenerik Marka mı?
E Özkahveci, F Civek
Sosyal Bilimler Araştırma Dergisi 11 (3), 427-446, 2022
12022
Tüketim ekonomisinde influencer’ların önemi: Teorik bir değerlendirme
E ÖZKAHVECİ, F CİVEK
International Academic Social Resoruces Journal 7 (33), 7-15, 2022
12022
Tüketim ve çocuk ilişkisinin teorik olarak değerlendirilmesi
E ÖZKAHVECİ, F CİVEK
Sosyal Bilimler Araştırma Dergisi 10 (2), 259-271, 2021
12021
The Effect Of Investors’ Cognitive Bias On Stock Decision Making
F CİVEK
Quantrade Journal of Complex Systems in Social Sciences 1 (1), 13-21, 2019
12019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20