Takip et
Mustafa Çağatay Kızıltaş
Mustafa Çağatay Kızıltaş
cumhuriyet.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
TURİZM İŞLETMELERİNDE ÖDEME YÖNTEMİ OLARAK KRİPTO PARA KULLANIMININ TÜKETİCİ TERCİHLERİNE ETKİSİ (The Effect Of Cryptocurrency Usage As Consumer Preferences As a Payment Method …
C SEÇİLMİŞ, MÇ KIZILTAŞ
Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 22 …, 2020
152020
Food And Beverage Education and Scholars' in Turkey
R Temizkan, D Cankül, MÇ Kızıltaş
Journal of Gastronomy, Hospitality, and Travel 1 (2), 18-25, 2018
122018
YİYECEK İÇECEK İŞLETMELERİNDE TEDARİK ZİNCİRİ VE BLOKZİNCİR TEKNOLOJİSİ
D CANKÜL, MÇ KIZILTAŞ
Journal of Gastronomy Hospitality and Travel 3 (2), 244-259, 2020
9*2020
Hedonik ve Faydacı Değerlerin Tüketici Tatmini ve Davranışsal Niyetlere Etkisi: Etnik Restoranlar Örneği
D CANKÜL, K Anıl, MÇ KIZILTAŞ
Gastroia: Journal of Gastronomy And Travel Research 5 (3), 522-539, 2021
42021
Use of Blockchain in the Context of Sustainable Gastronomy
MÇ Kiziltaş, D Cankül
Handbook of Research on Sustainable Tourism and Hotel Operations in Global …, 2023
3*2023
Gastronomik deneyimsel değerlerin tekrar ziyaret niyetine etkisi: Eskişehir örneği
D Cankül, H Coda, MÇ Kızıltaş
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları …, 2022
32022
Turizm Bağlamında Kültürel ve Doğal Kaynakların Korunmasında Fon Sağlama Aracı Olarak NFT
R TEMİZKAN, MÇ KIZILTAŞ
Journal of Tourism and Gastronomy Studies 9 (4), 3079-3091, 2021
32021
Çevrimiçi Oyunların Tatil Satın Alma Niyetine Etkisi
YE OĞUZ, MÇ KIZILTAŞ, V YILMAZ
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 32 (2), 258-269, 2021
32021
The effect of gastronomic experience on restaurant image, customer perceived value, customer satisfaction and customer loyalty
D Cankül, S Kaya, MÇ Kızıltaş
International Journal of Gastronomy and Food Science 36, 100908, 2024
22024
Yiyecek İçecek İşletmelerinde Çalışanların Stres Ve İşkoliklik Düzeylerinin İş Performanslarına Etkisi
D Cankül, E Ak, MÇ Kızıltaş
İşletme Araştırmaları Dergisi 15 (1), 470-485, 2023
22023
An Investigation Of The Key Determinants Of Intention To Use Payment With Cryptocurrency: The Case Of Restaurant Businesses
D CANKÜL, K ÇINAR, MÇ KIZILTAŞ, I CANKÜL
Gastroia: Journal of Gastronomy And Travel Research 7 (2), 461-479, 2023
2023
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–11