Follow
Mustafa Çağatay Kızıltaş
Mustafa Çağatay Kızıltaş
Verified email at cumhuriyet.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
TURİZM İŞLETMELERİNDE ÖDEME YÖNTEMİ OLARAK KRİPTO PARA KULLANIMININ TÜKETİCİ TERCİHLERİNE ETKİSİ (The Effect Of Cryptocurrency Usage As Consumer Preferences As a Payment Method …
C SEÇİLMİŞ, MÇ KIZILTAŞ
Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 22 …, 2020
152020
Food And Beverage Education and Scholars' in Turkey
R Temizkan, D Cankül, MÇ Kızıltaş
Journal of Gastronomy, Hospitality, and Travel 1 (2), 18-25, 2018
122018
YİYECEK İÇECEK İŞLETMELERİNDE TEDARİK ZİNCİRİ VE BLOKZİNCİR TEKNOLOJİSİ
D CANKÜL, MÇ KIZILTAŞ
Journal of Gastronomy Hospitality and Travel 3 (2), 244-259, 2020
9*2020
Hedonik ve Faydacı Değerlerin Tüketici Tatmini ve Davranışsal Niyetlere Etkisi: Etnik Restoranlar Örneği
D CANKÜL, K Anıl, MÇ KIZILTAŞ
Gastroia: Journal of Gastronomy And Travel Research 5 (3), 522-539, 2021
42021
Use of Blockchain in the Context of Sustainable Gastronomy
MÇ Kiziltaş, D Cankül
Handbook of Research on Sustainable Tourism and Hotel Operations in Global …, 2023
3*2023
Gastronomik deneyimsel değerlerin tekrar ziyaret niyetine etkisi: Eskişehir örneği
D Cankül, H Coda, MÇ Kızıltaş
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları …, 2022
32022
Turizm Bağlamında Kültürel ve Doğal Kaynakların Korunmasında Fon Sağlama Aracı Olarak NFT
R TEMİZKAN, MÇ KIZILTAŞ
Journal of Tourism and Gastronomy Studies 9 (4), 3079-3091, 2021
32021
Çevrimiçi Oyunların Tatil Satın Alma Niyetine Etkisi
YE OĞUZ, MÇ KIZILTAŞ, V YILMAZ
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 32 (2), 258-269, 2021
32021
The effect of gastronomic experience on restaurant image, customer perceived value, customer satisfaction and customer loyalty
D Cankül, S Kaya, MÇ Kızıltaş
International Journal of Gastronomy and Food Science 36, 100908, 2024
12024
Yiyecek İçecek İşletmelerinde Çalışanların Stres Ve İşkoliklik Düzeylerinin İş Performanslarına Etkisi
D Cankül, E Ak, MÇ Kızıltaş
İşletme Araştırmaları Dergisi 15 (1), 470-485, 2023
12023
An Investigation Of The Key Determinants Of Intention To Use Payment With Cryptocurrency: The Case Of Restaurant Businesses
D CANKÜL, K ÇINAR, MÇ KIZILTAŞ, I CANKÜL
Gastroia: Journal of Gastronomy And Travel Research 7 (2), 461-479, 2023
2023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–11