Takip et
Volkan Yakın
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Stres düzeylerinin çalışanların iş doyumu üzerine etkisi Celal Bayar Üniversitesi çalışanları üzerine ampirik bir araştırma
MO Özkaya, V YAKIN, T Ekinci
Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler …, 2008
1862008
İnternet perakendeciliği ve ağızdan ağıza pazarlama ilişkisi; tuğla duvarlar yıkılabilir mi
V Yakın
Akademik Bakış Dergisi 27, 1-18, 2011
442011
An application to determine the efficacy of emoji use on social marketing ads
V Yakın, O Eru
International Journal of Social Sciences and Education Research 3 (1), 230-240, 2017
362017
İnternet bağımlılığının online kompulsif ve online anlık satın alma davranışlarına etkisi
V Yakın, P Aytekin
Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, 2019
232019
Markaların kişilik arketiplerinin algılanması üzerine bir araştırma
V Yakın, İC Ay
The Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 2012
222012
ÇEVRESEL YÖNETİM MUHASEBESİ ARACI OLARAK MALZEME AKIŞ MALİYET MUHASEBESİ YÖNTEMİ
AN Yereli, V Yakın
Muhasebe ve Denetime Bakış, 69-90, 2009
192009
Reklamlarda kullanılan marka kişilik arketiplerinin göstergebilimsel analizi
V Yakın, C Ay, M Yakın
Yönetim ve Ekonomi Dergisi 21 (1), 345-355, 2014
182014
Sharing Economy: Why the Turkish consumers use Airbnb?
V Yakın, Aİ Kacar, C Ay
Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets 2 (6), 25-36, 2017
152017
PAYLAŞIM EKONOMİSİ VE DEĞER YARATMAK: KANVAS İŞ MODELİ ÖRNEĞİ
Aİ Kacar, Y Volkan
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi 53 (3), 724-739, 2018
132018
Duygusal ve Rasyonel Sosyal Reklam Mesajlarının Etkililiği Üzerine Bir Araştırma
P Aytekin, V Yakın
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1 (6), 507-526, 2015
132015
Tekstilde sürdürülebilirlik: Hızlı moda markalarının sürdürülebilirlik stratejileri
HH Metlioğlu, V YAKIN
OPUS International Journal of Society Researches 18 (Yönetim ve Organizasyon …, 2021
122021
Reklamlarla Marka Kişiliği Geliştirmek: Arketipler Tüketicileri Yakalayabiliyor Mu?
C Ay, V Yakın
İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi 46 (2), 161-178, 2017
122017
Paylaşım ekonomisi: Tanımı ve sınıflandırmaları
V Yakın
Paylaşım Ekonomisi içinde (ss. 19–34). Ankara: Akademisyen Kitabevi, 2018
112018
Artırılmış gerçeklik teknolojisinin pazarlamadaki yeri
P Aytekin, V Yakın, BH Çelik
AJIT-e: Academic Journal of Information Technology 10 (39), 87-117, 2020
102020
Covid-19 pandemi döneminde iç müşteri şikâyetlerinin dış müşterilerin marka imaj algısı ve marka sadakati kapsamında analizi
V Yakın, H Güven
Econharran Harran Üniversitesi İİBF Dergisi 4 (6), 128-156, 2020
62020
Research on determining perceptions and attitudes towards emoji use in digital marketing campaigns
ERU Oya, V YAKIN
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 28 (2), 83-100, 2019
52019
Paylaşım Ekonomisi: A’dan Z’ye Tüm Boyutlarıyla
V Yakın, İ Kazançoğlu
Bölüm Adı: Paylaşım Ekonomisinin Gelişimi, Ankara: Akademisyen Kitabevi, 2018
52018
Paylaşım ekonomisi
C Ay, V Yakın, Aİ Kacar
A’dan Z’ye tüm boyutlarıyla, Ankara: Akademisyen Kitabevi, 2018
52018
Paylaşım Ekonomisine Yönelik Nicel Bir Araştırma: Türk Tüketicileri Açısından AirBnb Örneği
V Yakın, İ Kacar
21. Pazarlama Kongresi Bildiri Kitabı, 534-536, 2016
42016
Stres Düzeylerinin Çalışanların İş Doyumu Üzerine Etkisi
MO Ozkaya, V Yakin, T Ekinci
Celal Bayar Üniversitesi Çalışanları Üzerine Ampirik Bir Araştırma”, Yönetim …, 2008
42008
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20