Özel yetenekli öğrencilerin öğretmenlerinin mesleki yeterliklerini artırmaya yönelik geliştirilen öğretmen eğitimi programının etkililiği A Eker Necmettin Erbakan Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020 | 22 | 2020 |
Yaratıcı zıt düşünme tekniğinin (YAZID) sosyal geçerliği A Eker, U Sak | 7 | 2016 |
A comparison of identification processes between second and fourth grades students enrolled in Turkish science and art centers: From the experts’ perceptions. 22 A Eker, H Sarı WCGTC Dünya Üstün Yeteneklilerin Eğitiminde Yeni Perspektifler Kongresi …, 2016 | 5 | 2016 |
Özel Yeteneklilerin Eğitimi Alanı Öğretmen Eğitim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi E Abdullah, S Hakan Turkish Special Education Journal: International 2 (1), 2-35, 2020 | 4 | 2020 |
Yaratıcı Zıt Düşünme (Yazid) Tekniği'nin Sosyal Geçerliliğinin Araştırılması A Eker PQDT-Global, 2013 | 4 | 2013 |
Competition Skills and Challenge Level Scale (CCS) in gifted and talented education: development, validity and reliability E Abdullah Journal of Gifted Education and Creativity 9 (1), 75-84, 2022 | 3 | 2022 |
Cumhuriyet’in ilk yıllarında Türkiye İş bankası’nın kuruluşu ve ekonomiye etkisi M PIÇAK, D SÜLOĞLU, A EKER DÜNDEN BUGÜNE EKONOMİ YAZILARI, 151, 2018 | 3 | 2018 |
Üstün yetenekli öğrencileri tanılama süreci A Eker, A Kurnaz, H Sarı Üstün yeteneklilerin tanılanması. Ankara: Vize Yayıncılık, 2017 | 3 | 2017 |
Social Validity of the CREACT Creative Reversal Act A Eker, U Sak TALENT 6 (2), 71-87, 2016 | 2 | 2016 |
Yaratıcı Zıt Düşünme (YAZID) tekniğinin 6.7. 8. sınıf öğrencilerine yönelik düşünce eğitimi dersindeki sosyal geçerliliğinin araştırılması A Eker Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi, 2013 | 2 | 2013 |
Implications of distance education on children with disabilities M Karnas, B Alpaydın, A Eker Support for Learning 38 (2), 98-118, 2023 | 1 | 2023 |
Examining the effect of the future readiness psychoeducation program on gifted students' career decision-making competencies and future expectations E Abdullah Journal for the Education of Gifted Young Scientists 11 (3), 497-506, 2023 | 1 | 2023 |
Özel Yeteneklilerin Eğitimi Alanı Öğretmen Mesleki Yeterlik Ölçeği (ÖYEMYÖ): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması E Abdullah Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi 6 (1), 43-63, 2024 | | 2024 |
Educational Challenges that Syrian Refugee Students with Disabilities Experience A Eker, M KARNAS, B ALPAYDIN International Journal of Modern Education Studies 7 (2), 2023 | | 2023 |
COMPARISION OF GRADE LEVELS ON IDENTIFICATION OF GIFTED STUDENTS ACCORDING TO EXPERTS’OPINIONS A EKER, H SARI Trakya Eğitim Dergisi 11 (2), 889-899, 2021 | | 2021 |
Özel Yeteneklılerın Tanılanmasında Sınıf Düzeylerının Uzman Görüşlerıne Göre Karşılaştırılması A Eker, H Sarı Trakya Eğitim Dergisi, 2021 | | 2021 |
Özel Yetenekli̇ Öğrenci̇leri̇n Öğretmenleri̇ni̇n Mesleki̇ Yeterli̇kleri̇ni̇ Artirmaya Yöneli̇k Geli̇şti̇ri̇len Öğretmen Eği̇ti̇mi̇ Programinin Etki̇li̇li̇ği̇ A Eker PQDT-Global, 2020 | | 2020 |
Social Validity of the CREACT (Creative Reversal Act)/Yaratici Zit Düsünme Tekniginin (YAZID) Sosyal Geçerligi A Eker, U Sak Talent 6 (2), 71, 2016 | | 2016 |
Social Validity of the CREACT (Creative Reversal Act) A Eker, U Sak Turkish Journal of Giftedness & Education 6 (2), 2016 | | 2016 |
Yaratıcı zıt düşünme (yazıd) tekniğinin sosyal geçerliğinin araştırması A Eker Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 0 | | |