Takip et
ABDULLAH EKER
ABDULLAH EKER
kilis.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Özel yetenekli öğrencilerin öğretmenlerinin mesleki yeterliklerini artırmaya yönelik geliştirilen öğretmen eğitimi programının etkililiği
A Eker
Necmettin Erbakan Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020
222020
Yaratıcı zıt düşünme tekniğinin (YAZID) sosyal geçerliği
A Eker, U Sak
72016
A comparison of identification processes between second and fourth grades students enrolled in Turkish science and art centers: From the experts’ perceptions. 22
A Eker, H Sarı
WCGTC Dünya Üstün Yeteneklilerin Eğitiminde Yeni Perspektifler Kongresi …, 2016
52016
Özel Yeteneklilerin Eğitimi Alanı Öğretmen Eğitim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
E Abdullah, S Hakan
Turkish Special Education Journal: International 2 (1), 2-35, 2020
42020
Yaratıcı Zıt Düşünme (Yazid) Tekniği'nin Sosyal Geçerliliğinin Araştırılması
A Eker
PQDT-Global, 2013
42013
Competition Skills and Challenge Level Scale (CCS) in gifted and talented education: development, validity and reliability
E Abdullah
Journal of Gifted Education and Creativity 9 (1), 75-84, 2022
32022
Cumhuriyet’in ilk yıllarında Türkiye İş bankası’nın kuruluşu ve ekonomiye etkisi
M PIÇAK, D SÜLOĞLU, A EKER
DÜNDEN BUGÜNE EKONOMİ YAZILARI, 151, 2018
32018
Üstün yetenekli öğrencileri tanılama süreci
A Eker, A Kurnaz, H Sarı
Üstün yeteneklilerin tanılanması. Ankara: Vize Yayıncılık, 2017
32017
Social Validity of the CREACT Creative Reversal Act
A Eker, U Sak
TALENT 6 (2), 71-87, 2016
22016
Yaratıcı Zıt Düşünme (YAZID) tekniğinin 6.7. 8. sınıf öğrencilerine yönelik düşünce eğitimi dersindeki sosyal geçerliliğinin araştırılması
A Eker
Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi, 2013
22013
Implications of distance education on children with disabilities
M Karnas, B Alpaydın, A Eker
Support for Learning 38 (2), 98-118, 2023
12023
Examining the effect of the future readiness psychoeducation program on gifted students' career decision-making competencies and future expectations
E Abdullah
Journal for the Education of Gifted Young Scientists 11 (3), 497-506, 2023
12023
Özel Yeteneklilerin Eğitimi Alanı Öğretmen Mesleki Yeterlik Ölçeği (ÖYEMYÖ): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
E Abdullah
Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi 6 (1), 43-63, 2024
2024
Educational Challenges that Syrian Refugee Students with Disabilities Experience
A Eker, M KARNAS, B ALPAYDIN
International Journal of Modern Education Studies 7 (2), 2023
2023
COMPARISION OF GRADE LEVELS ON IDENTIFICATION OF GIFTED STUDENTS ACCORDING TO EXPERTS’OPINIONS
A EKER, H SARI
Trakya Eğitim Dergisi 11 (2), 889-899, 2021
2021
Özel Yeteneklılerın Tanılanmasında Sınıf Düzeylerının Uzman Görüşlerıne Göre Karşılaştırılması
A Eker, H Sarı
Trakya Eğitim Dergisi, 2021
2021
Özel Yetenekli̇ Öğrenci̇leri̇n Öğretmenleri̇ni̇n Mesleki̇ Yeterli̇kleri̇ni̇ Artirmaya Yöneli̇k Geli̇şti̇ri̇len Öğretmen Eği̇ti̇mi̇ Programinin Etki̇li̇li̇ği̇
A Eker
PQDT-Global, 2020
2020
Social Validity of the CREACT (Creative Reversal Act)/Yaratici Zit Düsünme Tekniginin (YAZID) Sosyal Geçerligi
A Eker, U Sak
Talent 6 (2), 71, 2016
2016
Social Validity of the CREACT (Creative Reversal Act)
A Eker, U Sak
Turkish Journal of Giftedness & Education 6 (2), 2016
2016
Yaratıcı zıt düşünme (yazıd) tekniğinin sosyal geçerliğinin araştırması
A Eker
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 0
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20