Takip et
ABDULLAH EKER
ABDULLAH EKER
kilis.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE" OKUMA"
ER Abdullah
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 208-218, 2005
442005
A Comparison of Identification Processes Between Second and Fourth Grades Students Enrolled in Turkish Science and Art Centers (SACs): From the Experts’ Perceptions
A Eker, H Sarı
Elmis2016 Uluslararası Özel Eğitim Kongresi 12, 15, 2016
52016
Özel yetenekli öğrencilerin öğretmenlerinin mesleki yeterliklerini artırmaya yönelik geliştirilen öğretmen eğitimi programının etkililiği
A Eker
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020
42020
Yaratıcı Zıt Düşünme Tekniğinin (YAZID) Sosyal Geçerliği
A Eker, U Sak
42016
Yaratıcı Zıt Düşünme (YAZID) Tekniği'nin sosyal geçerliliğinin araştırılması
A Eker
PQDT-Global, 2015
32015
Social Validity of the CREACT Creative Reversal Act
E Abdullah, SAK Uğur
Türk Üstün Zeka ve Eğitim Dergisi 6 (2), 71-87, 2016
22016
Özel Yeteneklilerin Eğitimi Alanı Öğretmen Eğitim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
E Abdullah, S Hakan
Turkish Special Education Journal: International 2 (1), 2-35, 2020
12020
COMPARISION OF GRADE LEVELS ON IDENTIFICATION OF GIFTED STUDENTS ACCORDING TO EXPERTS’OPINIONS
A EKER, H SARI
Trakya Eğitim Dergisi 11 (2), 889-899, 2021
2021
Özel Yeteneklılerın Tanılanmasında Sınıf Düzeylerının Uzman Görüşlerıne Göre Karşılaştırılması
A Eker, H Sarı
Trakya Eğitim Dergisi, 2021
2021
Özel Yetenekli̇ Öğrenci̇leri̇n Öğretmenleri̇ni̇n Mesleki̇ Yeterli̇kleri̇ni̇ Artirmaya Yöneli̇k Geli̇şti̇ri̇len Öğretmen Eği̇ti̇mi̇ Programinin Etki̇li̇li̇ği̇
A Eker
PQDT-Global, 2020
2020
Social Validity of the CREACT (Creative Reversal Act)/Yaratici Zit Düsünme Tekniginin (YAZID) Sosyal Geçerligi
A Eker, U Sak
Talent 6 (2), 71, 2016
2016
Social Validity of the CREACT (Creative Reversal Act)
A Eker, U Sak
Turkish Journal of Giftedness & Education 6 (2), 2016
2016
Cumhuriyet’in İlk Yıllarında Türkiye İş Bankası’nın Kuruluşu ve Ekonomiye Etkisi
M PIÇAK, D SÜLOĞLU, A EKER
DÜNDEN BUGÜNE EKONOMİ YAZILARI, 151, 0
Competition Skills and Challenge Level Scale (CCS) in gifted and talented education: development, validity and reliability
E Abdullah
Journal of Gifted Education and Creativity 9 (1), 75-84, 0
DRAMA VE DİL ÖĞRETİMİ: DRAMANIN SÖZLÜ DİL ÖĞRETİMİNDE ETKİSİ
ER Abdullah
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 0
ÖZEL YETENEKLILERIN TANILANMASINDA SINIF DÜZEYLERININ UZMAN GÖRÜŞLERINE GÖRE KARŞILAŞTIRILMASI
E Abdullah, S Hakan
Trakya Eğitim Dergisi 11 (2), 889-899, 0
ÇOCUKLARA YABANCİ DİL ÖĞRETİMİNDE SINIF İÇİ ETKİNLİK OLARAK OYUN KULLANIMI
ER Abdullah
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 301-310, 0
The Examination of Studies Among Gifted Readers and Their Educational Needs Erken Okumada Özel Yetenekli Çocuklara Yönelik Araştırmaların İncelenmesi
E Abdullah, S Hakan
Turkish Special Education Journal: International 1 (2), 16-35, 0
Editorial/Editör Notu 54
MZ Leana-Taşcılar, A Eker, U Sak, M Ferrando, G Soto, L Prieto, M Sáinz, ...
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–19