YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE" OKUMA" ER Abdullah Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 208-218, 2005 | 44 | 2005 |
A Comparison of Identification Processes Between Second and Fourth Grades Students Enrolled in Turkish Science and Art Centers (SACs): From the Experts’ Perceptions A Eker, H Sarı Elmis2016 Uluslararası Özel Eğitim Kongresi 12, 15, 2016 | 5 | 2016 |
Özel yetenekli öğrencilerin öğretmenlerinin mesleki yeterliklerini artırmaya yönelik geliştirilen öğretmen eğitimi programının etkililiği A Eker Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020 | 4 | 2020 |
Yaratıcı Zıt Düşünme Tekniğinin (YAZID) Sosyal Geçerliği A Eker, U Sak | 4 | 2016 |
Yaratıcı Zıt Düşünme (YAZID) Tekniği'nin sosyal geçerliliğinin araştırılması A Eker PQDT-Global, 2015 | 3 | 2015 |
Social Validity of the CREACT Creative Reversal Act E Abdullah, SAK Uğur Türk Üstün Zeka ve Eğitim Dergisi 6 (2), 71-87, 2016 | 2 | 2016 |
Özel Yeteneklilerin Eğitimi Alanı Öğretmen Eğitim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi E Abdullah, S Hakan Turkish Special Education Journal: International 2 (1), 2-35, 2020 | 1 | 2020 |
COMPARISION OF GRADE LEVELS ON IDENTIFICATION OF GIFTED STUDENTS ACCORDING TO EXPERTS’OPINIONS A EKER, H SARI Trakya Eğitim Dergisi 11 (2), 889-899, 2021 | | 2021 |
Özel Yeteneklılerın Tanılanmasında Sınıf Düzeylerının Uzman Görüşlerıne Göre Karşılaştırılması A Eker, H Sarı Trakya Eğitim Dergisi, 2021 | | 2021 |
Özel Yetenekli̇ Öğrenci̇leri̇n Öğretmenleri̇ni̇n Mesleki̇ Yeterli̇kleri̇ni̇ Artirmaya Yöneli̇k Geli̇şti̇ri̇len Öğretmen Eği̇ti̇mi̇ Programinin Etki̇li̇li̇ği̇ A Eker PQDT-Global, 2020 | | 2020 |
Social Validity of the CREACT (Creative Reversal Act)/Yaratici Zit Düsünme Tekniginin (YAZID) Sosyal Geçerligi A Eker, U Sak Talent 6 (2), 71, 2016 | | 2016 |
Social Validity of the CREACT (Creative Reversal Act) A Eker, U Sak Turkish Journal of Giftedness & Education 6 (2), 2016 | | 2016 |
Cumhuriyet’in İlk Yıllarında Türkiye İş Bankası’nın Kuruluşu ve Ekonomiye Etkisi M PIÇAK, D SÜLOĞLU, A EKER DÜNDEN BUGÜNE EKONOMİ YAZILARI, 151, 0 | | |
Competition Skills and Challenge Level Scale (CCS) in gifted and talented education: development, validity and reliability E Abdullah Journal of Gifted Education and Creativity 9 (1), 75-84, 0 | | |
DRAMA VE DİL ÖĞRETİMİ: DRAMANIN SÖZLÜ DİL ÖĞRETİMİNDE ETKİSİ ER Abdullah Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 0 | | |
ÖZEL YETENEKLILERIN TANILANMASINDA SINIF DÜZEYLERININ UZMAN GÖRÜŞLERINE GÖRE KARŞILAŞTIRILMASI E Abdullah, S Hakan Trakya Eğitim Dergisi 11 (2), 889-899, 0 | | |
ÇOCUKLARA YABANCİ DİL ÖĞRETİMİNDE SINIF İÇİ ETKİNLİK OLARAK OYUN KULLANIMI ER Abdullah Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 301-310, 0 | | |
The Examination of Studies Among Gifted Readers and Their Educational Needs Erken Okumada Özel Yetenekli Çocuklara Yönelik Araştırmaların İncelenmesi E Abdullah, S Hakan Turkish Special Education Journal: International 1 (2), 16-35, 0 | | |
Editorial/Editör Notu 54 MZ Leana-Taşcılar, A Eker, U Sak, M Ferrando, G Soto, L Prieto, M Sáinz, ... | | |