Takip et
nilgun TATAR
nilgun TATAR
Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi
Doğrulanmış e-posta adresi yok
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İlköğretim fen eğitiminde araştırmaya dayalı öğrenme yaklaşımının bilimsel süreç becerilerine, akademik başarıya ve tutuma etkisi
N Tatar
Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2006
4672006
Fen ve teknoloji dersi öğretmenlerinin okul dışı eğitime yönelik görüşleri
N Tatar, KE Bağrıyanık
İlköğretim Online 11 (4), 882-896, 2012
2302012
Students’ attitudes toward science and technology: an investigation of gender, grade level, and academic achievement
E Akpınar, E Yıldız, N Tatar, Ö Ergin
Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 2804-2808, 2009
1892009
Fen ve teknoloji ders kitaplarındaki etkinliklerin bilimsel süreç becerilerine ve yapısal özelliklerine göre incelenmesi
E Yıldız, N Tatar
Eğitim ve Bilim 37 (164), 2012
124*2012
Fen eğitiminde araştırmaya dayalı öğrenme yaklaşımının akademik başarıya etkisi
N Tatar, M Kuru
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 31 (31), 147-158, 2006
1192006
İlköğretim öğrencilerinin" birimler" hakkında sahip oldukları kavram yanılgıları: Kütle ve ağırlık örneği
Ö Koray, M Özdemir, N Tatar
İlköğretim Online 4 (2), 24-31, 2005
1032005
İlköğretim öğrencilerine yönelik bilimsel süreç becerileri ölçeğinin geliştirilmesi
B Aydoğdu, N Tatar, E Yıldız, S Buldur
Journal of Theoretical Educational Science 5 (3), 292-311, 2012
902012
İlköğretim sekizinci sınıf öğrencilerinin “genetik” ünitesi hakkındaki kavram yanılgılarının belirlenmesi
N TATAR, Ö CANSÜNGÜ KORAY
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 13 (2), 415-426, 2005
722005
INQUIRY-BASED SCIENCE LABORATORIES: AN ANALYSIS OF PRESERVICE TEACHERS’BELIEFS ABOUT LEARNING SCIENCE THROUGH INQUIRY AND THEIR PERFORMANCES
N Tatar
Journal of Baltic Science Education 11 (3), 248-266, 2012
672012
Opinions of Science and Technology Teachers about Outdoor Education.
N Tatar, KE Bağriyanik
Ilkogretim Online 11 (4), 2012
612012
A study on developing a self efficacy scale towards science and technology
N Tatar, E Yıldız, E Akpınar, Ö Ergin
Eurasian Journal of Educational Research 36 (36), 263-280, 2009
562009
Exploratory and Confirmatory Factor Analysis of the Metacognition Scale for Primary School Students.
E Yildiz, E Akpinar, N Tatar, O Ergin
Educational Sciences: theory and practice 9 (3), 1591-1604, 2009
542009
Araştırmaya Dayalı Fen Laboratuvarlarında Bilimsel Süreç Becerilerini Geliştirmede Etkili Araçlar Vee ve I Diyagramları
N TATAR, H KORKMAZ, F ŞAŞMAZ ÖREN
İlköğretim Online 6, 2007
512007
Effective tools as a developing scientific process skills in inquiry-based science laboratories: Vee & I diagrams
N Tatar, H Korkmaz, F Şaşmaz Ören
Elementary Education Online 6 (1), 76-92, 2007
50*2007
Açıklamalı yöntemlere karşı araştırmaya dayalı öğrenme yaklaşımı: ilköğretim öğrencilerinin fen bilgisi dersine yönelik tutumlarına etkileri
N TATAR, M KURU
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 142-152, 2009
482009
Improving preservice science teachers’ self-efficacy about the use of alternative assessment: Implication for theory and practice
N Tatar, S Buldur
Journal of Baltic Science Education 12 (4), 452, 2013
462013
The current situation of bluetongue in Turkey
A Ertürk, N Tatar, O Kabakli, S Incoglu, SG Cizmeci, FM Barut
Vet Ital 40 (3), 137-140, 2004
392004
İlköğretim öğrencileri için geliştirilen biliş üstü ölçeği'nin açımlayıcı ve doğrulayıcı faktör analizi
E YILDIZ FEYZİOĞLU, E AKPINAR, N TATAR, Ö ERGİN
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 9 (3), 1573-1604, 2009
352009
The effect of inquiry-based learning approaches in the education of science in primary school on the science process skills, academic achievement and attitude
N Tatar
Unpublished doctoral thesis, Gazi University, 2006
352006
The science process skills scale development for elementary school students
B Aydoğdu, N Tatar, E Yıldız, S Buldur
Journal of Theoretical Educational Science 5 (3), 292-311, 2012
342012
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20