Takip et
Merve Türkmen Barutçu
Merve Türkmen Barutçu
sakarya.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The role of uncertainty avoidance and indulgence as cultural dimensions on online shopping expenditure
E Yıldırım, Y Arslan, MT Barutçu
Eurasian Business and Economics Journal 4, 42-51, 2016
322016
Öğrencilerin çevresel duyarlılık düzeylerinin satın alma davranışına etkisi üzerine bir araştırma: Sakarya Üniversitesi örneği
M Türkmen, N Sarıkaya, M Saygılı
Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi 5 (2), 238-249, 2013
272013
How uncertainty avoidance, power distance and indulgence affect social commerce expenditure? An investigation based on Facebook
E Yildirim, MT Barutcu
International Journal of Sport Culture and Science 4 (4), 403-421, 2016
222016
Examining consumers’ anti-consumption tendencies towards food products: A case study from the Turkish food industry
Y Arslan, E Yıldırım, MAM Dinçer, M Türkmen Barutçu
British Food Journal 120 (9), 1980-1993, 2018
172018
Big data analytics for marketing revolution
MT Barutçu
Journal of Media Critiques 3 (11), 163-171, 2017
162017
Tüketicilerin Mobil Uygulamaları Kabulüne Yönelik Bir Model Önerisi
NG Uğur, M Türkmen
Uluslararası Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi Bildileri Kitabı, 567-583, 2014
162014
Türkçe biz sana ne yaptık böyle
K Mert, M Türkmen
İş yeri isimleri yabancılaşıyor: Türkiye’nin kültürel değişim yolculuğu 12 …, 2014
152014
İlk dönem çocuk ergenlerin (11-14 yaş arası) alışveriş davranışlarında rol model etkisinin incelenmesi
M Türkmen
PQDT-Global, 2014
112014
11-14 YAŞ ARASI İLK DÖNEM ÇOCUK ERGEN TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ DAVRANIŞLARINDA ÜNLÜ KİŞİ ETKİSİ
N SARIKAYA, MT Barutçu
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 9 (17), 43-64, 2016
102016
TÜKETİCİLERİN KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNE GÖRE GIDA TEMELLİ YAŞAM TARZI PROFİLLERİNİN BELİRLENMESİ
B BAŞAK, MT Barutçu, BB Semiz
Türk Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi 2 (2), 52-63, 2017
82017
Customer complaints about e-commerce sites: Content analysis
MT BARUTCU, B Basak
The Eurasia Proceedings of Educational and Social Sciences 10, 238-243, 2018
62018
Investigatingsocialmediaactivities: Astudyoncelebrity posts
NG Uğur, MT Barutçu
42018
Çevre Duyarlılığı ve Gelirin Yeşil Ürün Satın Alma Duyarlılığı Üzerindeki Etkisi
E YILDIRIM, M Türkmen
Bildiri]. R. Erdoğan (Ed.) 20, 10-13, 2015
42015
Genç tüketicilerde referans grup etkisinin öncüleri ve sonuçları üzerine bir araştırma
MT Barutçu
Sakarya Üniversitesi, 2020
12020
A critical analysis on internet of things: features and vulnerabilities
NG Ugur, MT BARUTCU
The Eurasia Proceedings of Educational and Social Sciences 10, 68-76, 2018
12018
Determining the dynamics of customer satisfaction in natural gas sector
NG UĞUR, MT BARUTÇU, U Emre
Business & Management Studies: An International Journal 5 (1), 115, 2017
12017
ÖĞRENCİLERİN ÇEVRESEL DUYARLILIK DÜZEYLERİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: SAKARYA ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
MTNSM SAYGILI
Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi 5 (2), 238-249, 2013
12013
Online Yemek Siparişlerinde Müşteri Şikayetleri
BA Merve Türkmen Barutçu
Yeni Normalde Tüketici Davranışları, Teori - Araştırma - Uygulama 1, 253-276, 2022
2022
ÜRÜN GÖRÜNÜRLÜĞÜNE GÖRE GENÇ TÜKETİCİLERİN REFERANS GRUP ETKİSİNE DUYARLILIKLARI
MT BARUTÇU, N SÜTÜTEMİZ
Tam Metin Bildiri Kitabı, 52, 2019
2019
ÜRÜN GÖRÜNÜRLÜĞÜNE GÖRE GENÇ TÜKETİCİLERİN REFERANS GRUP ETKİSİNEDUYARLILIKLARI
M TÜRKMEN BARUTÇU, N SÜTÜTEMİZ
6. YILDIZ SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 2019
2019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20