Effects of computer simulations and problem-solving approaches on high school students Ö Geban, P Askar, Ï Özkan The Journal of Educational Research 86 (1), 5-10, 1992 | 611 | 1992 |
The contribution of conceptual change texts accompanied by concept mapping to students' understanding of the human circulatory system S Sungur, C Tekkaya, Ö Geban School Science and Mathematics 101 (2), 91-101, 2001 | 305 | 2001 |
Bilgisayar destekli eğitimin öğrencilerin fen bilgisi başarılarına ve fen bilgisi ilgilerine etkisi Ö Geban, H Ertepınar, G Yılmaz, A Altın, F Şahbaz Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, 15-17, 1994 | 265 | 1994 |
Improving achievement through problem-based learning S Sungur, C Tekkaya, Ö Geban Journal of biological Education 40 (4), 155-160, 2006 | 239 | 2006 |
Argümantasyon tabanlı bilim öğrenme (ATBÖ) yaklaşımının kullanıldığı sınıflarda argümantasyon ve soru yapılarının incelenmesi M Günel, S Kıngır, Ö Geban Eğitim ve Bilim 37 (164), 2012 | 221 | 2012 |
Using the conceptual change instruction to improve learning C Alparslan, C Tekkaya, Ö Geban Journal of Biological Education 37 (3), 133-137, 2003 | 217 | 2003 |
Benzeşim (analoji) yöntemi kullanarak lise 2. sınıf öğrencilerinin kimyasal denge konusundaki kavram yanılgılarının giderilmesi İ Bilgin, Ö Geban Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (20), 2001 | 217 | 2001 |
Effectiveness of using computer‐assisted supplementary instruction for teaching the mole concept S Yalçinalp, Ö Geban, I Özkan Journal of Research in Science Teaching 32 (10), 1083-1095, 1995 | 215 | 1995 |
Web 2.0 tools for 21st century teachers R Elmas, Ö Geban International Online Journal of Educational Sciences 4 (1), 243-254, 2012 | 214 | 2012 |
Fen bilgisi öğretiminde bilgisayar destekli öğretim ve geleneksel problem çözme etkinliklerinin ders başarısı bakımından karşılaştırılması H Demircioğlu, Ö Geban Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (12), 1996 | 207 | 1996 |
Effect of conceptual change approach accompanied with concept mapping on understanding of solution concepts E Uzuntiryaki, Ö Geban Instructional science 33, 311-339, 2005 | 200 | 2005 |
İşbirlikli öğrenme yöntemi ve cinsiyetin sınıf öğretmenliği öğretmen adaylarının fen bilgisi dersine karşı tutumlarına, fenbilgisi öğretimi I dersindeki başarılarına etkisinin … İ Bilgin, Ö Geban Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 26 (26), 2004 | 186 | 2004 |
The effect of cooperative learning approach based on conceptual change condition on students' understanding of chemical equilibrium concepts I Bilgin, Ö Geban Journal of Science Education and Technology 15, 31-46, 2006 | 182 | 2006 |
Kimyadaki bazı yaygın yanlış kavramalar N Canpolat, T Pınarbaşı, S Bayrakçeken, Ö Geban Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (1), 2004 | 157 | 2004 |
Facilitating conceptual change in students' understanding of ecological concepts Ö Özkan, C Tekkaya, Ö Geban Journal of Science Education and Technology 13, 95-105, 2004 | 138 | 2004 |
Effect of instruction supplied with the investigative‐oriented laboratory approach on achievement in a science course H Ertepinar, Ö Geban Educational Research 38 (3), 333-341, 1996 | 128 | 1996 |
An Investigation of the Relationship between Motivation and Academic Achievement of Pre-service Chemistry Teachers. G Eymur, Ö Geban Education & Science/Egitim ve Bilim 36 (161), 2011 | 122 | 2011 |
An investigation of effectiveness of conceptual change text-oriented instruction on students' understanding of solution concepts T PinarbaŞi, NÇ Canpolat, S BayrakÇeken, Ö Geban Research in Science Education 36, 313-335, 2006 | 119 | 2006 |
Effectiveness of conceptual change instruction on understanding of heat and temperature concepts M Baser, Ö Geban Research in science & technological education 25 (1), 115-133, 2007 | 117 | 2007 |
Undergraduate pre-service teachers' understandings and misconceptions of phase equilibrium N Azizoglu, M Alkan, Ö Geban Journal of Chemical Education 83 (6), 947, 2006 | 105 | 2006 |