Zeynep Çetin Köroğlu
Zeynep Çetin Köroğlu
bayburt.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
BaşlıkAlıntı yapanlarYıl
Implementation of flipped instruction in language classrooms: An alternative way to develop speaking skills of pre-service English language teachers
A à akır
International Journal of Education and Development using ICT 13 (2), 2017
162017
AN ANALYSIS ON GRAMMATICAL ERRORS OF TURKISH EFL STUDENTS'WRITTEN TEXTS.
ZÇ KÖROĞLU
Electronic Turkish Studies 9 (12), 2014
72014
Language instructors’ perspectives on textbook content in terms of intercultural communicative competence: Gazi University case
ZÇ Köroğlu
Ankara: Institute of Educational Sciences, Gazi University, 2013
52013
USE OF FLIPPED INSTRUCTION IN LANGUAGE CLASSROOMS; AN INVESTIGATION ABOUT STUDENT TEACHERS’PERCEPTIONS
ZÇ Köroğlu, A Çakır
European Journal of English Language Teaching, 2017
32017
Kültürlerarası iletişimsel yeterliliğin ders kitabına entegrasyonu üzerine bir araştırma; dil okutmanlarının bakış açıları
ZÇ KÖROĞLU
Kastamonu Eğitim Dergisi 24 (2), 619-632, 2016
22016
The effects of flipped instruction on pre - service English language teachers' speaking skills development
Z Çetin Köroğlu
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Doktora Tezi, 2015
22015
AN INVESTIGATION ON INTERCULTURAL COMMUNICATIVE COMPETENCE’S INTEGRATION INTO TEXTBOOKS; LANGUAGE INSTRUCTORS’ PERSPECTIVES
ÇK Zeynep
Kastamonu Eğitim Dergisi 24 (2), 619-632, 2016
1*2016
Interventionist Dynamic Assessment’s Effects on Speaking Skills Testing: Case of Elt Teacher Candidates
ZÇ Köroğlu
Advances in Language and Literary Studies 10 (3), 23-31, 2019
2019
Relationship between MOOCS and English Language Teaching
Z Utku, Ö. & Çetin Köroğlu
Current pathways in foreign language teaching, 73-84, 2018
2018
Textbooks revision in terms of intercultural communication
Ö Çetin Köroğlu, Z & Utku
Current pathways in foreign language teaching, 41-56, 2018
2018
Yabancı dilde konuşma becerisinin ölçülmesinde dinamik ölçme
Ö Çetin Köroğlu, Z. & Utku
Her Yönüyle Yabancı Dil Üzerine Araştırmalar II, 77-87, 2018
2018
READING MATTERS: A DIARY STUDY ANALYSIS OF EXTENSIVE READING IN L2
Ö Utku, ZÇ Köroğlu
European Journal of Literature, Language and Linguistics Studies, 2017
2017
ŞAŞIRTICI OLAYLAR İLE ÖĞRENME ÖĞRETME YAKLAŞIMI
EG ÇETİN KÖROĞLU ZEYNEP, DEMİR MUSTAFA, KURT HAKAN
Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları III, 382-420, 2015
2015
KARİKATÜRE DAYALI ÖĞRENME ÖĞRETME YAKLAŞIMI
ÇKZ PALAZ Tevfik, KILCAN BAHADIR
ETKİNLİK ÖRNEKLERİYLE GÜNCEL ÖĞRENME ÖĞRETME YAKLAŞIMLARI II, 128-167, 2015
2015
İngilizceyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Türk Öğrencilerin Yazılı Metinlerindeki Dil Bilgisi Hataları
ZÇ KÖROĞLU
2014
LEGO İLE ÖĞRENME–ÖĞRETME YAKLAŞIMI
KH ÇETİN KÖROĞLU ZEYNEP
Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme Öğretme Yaklaşımları I, 268-309, 2014
2014
Web-Based Foreign Language Education Courses Are Missing!
ZÇ Köroğlu
Conference proceedings. ICT for language learning, 376, 2014
2014
Language instructors' perspectives on textbook content in terms of intercultural communicative competence: Gazi Üniversity case
Z Çetin Köroğlu
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yüksek Lisans Tezi, 2013
2013
International Journal of Languages’ Education and Teaching
ZÇ KÖROĞLU, G EKİCİ
MEASURING ENGLISH LANGUAGE TEACHER CANDIDATES’INTERCULTURAL SENSITIVITY: A KEY ELEMENT TO FOSTER INTERCULTURAL COMMUNICATIVE COMPETENCE
ZÇ Köroğlu
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20