Zeynep Çetin Köroğlu
Zeynep Çetin Köroğlu
aksaray.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Implementation of flipped instruction in language classrooms: An alternative way to develop speaking skills of pre-service English language teachers
A Çetin Köroğlu, Z. & Çakır
International Journal of Education and Development using ICT 13 (2), 2017
302017
AN ANALYSIS ON GRAMMATICAL ERRORS OF TURKISH EFL STUDENTS'WRITTEN TEXTS.
Z Çetin Köroğlu
Electronic Turkish Studies 9 (12), 2014
102014
Language instructors’ perspectives on textbook content in terms of intercultural communicative competence: Gazi University case
Z Çetin Köroğlu
Ankara: Institute of Educational Sciences, Gazi University, 2013
82013
USE OF FLIPPED INSTRUCTION IN LANGUAGE CLASSROOMS; AN INVESTIGATION ABOUT STUDENT TEACHERS’PERCEPTIONS
A Çetin Köroğlu, Z. & Çakır
European Journal of English Language Teaching, 2017
42017
Kültürlerarası iletişimsel yeterliliğin ders kitabına entegrasyonu üzerine bir araştırma; dil okutmanlarının bakış açıları
Z Çetin Köroğlu
Kastamonu Eğitim Dergisi 24 (2), 619-632, 2016
22016
The effects of flipped instruction on pre-service English language teachers' speaking skills development
ZÇ Köroğlu
Doctoral Dissertation). Gazi University, Ankara, 2015
22015
The effects of flipped instruction on pre - service English language teachers' speaking skills development
Z Çetin Köroğlu
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Doktora Tezi, 2015
22015
Language instructors' perspectives on textbook content in terms of intercultural communicative competence: Gazi Üniversity case
Z Çetin Köroğlu
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yüksek Lisans Tezi, 2013
22013
AN INVESTIGATION ON INTERCULTURAL COMMUNICATIVE COMPETENCE’S INTEGRATION INTO TEXTBOOKS; LANGUAGE INSTRUCTORS’ PERSPECTIVES
Z Çetin Köroğlu
Kastamonu Eğitim Dergisi 24 (2), 619-632, 2016
1*2016
Politeness and Style Differences in the Turkish Language: the Case of Pre-service English Language Teachers
Z Utku, Özlem. & Çetin Köroğlu
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi 2020 (19), 89-105, 2020
2020
Effects of Digital Short Stories on the Development of Listening Skills An Action Research
Z Çetin Köroğlu
GiST Education and Learning Research Journal 20 (2020), 65-84, 2020
2020
Assessing Language Learning in Technology-Enhanced Environments
Z Çetin Köroğlu
ICT-Based Assessment, Methods, and Programs in Tertiary Education, 45-64, 2020
2020
Interventionist Dynamic Assessment's Effects on Speaking Skills Testing: Case of Elt Teacher Candidates.
Z Çetin Köroğlu
Advances in Language and Literary Studies 10 (3), 23-31, 2019
2019
Relationship between MOOCS and English Language Teaching
Z Utku, Ö. & Çetin Köroğlu
Current pathways in foreign language teaching, 73-84, 2018
2018
Textbooks revision in terms of intercultural communication
Ö Çetin Köroğlu, Z. & Utku
Current pathways in foreign language teaching, 41-56, 2018
2018
Yabancı dilde konuşma becerisinin ölçülmesinde dinamik ölçme
Ö Çetin Köroğlu, Z. & Utku
Her Yönüyle Yabancı Dil Üzerine Araştırmalar II, 77-87, 2018
2018
READING MATTERS: A DIARY STUDY ANALYSIS OF EXTENSIVE READING IN L2
Ö Utku, ZÇ Köroğlu
European Journal of Literature, Language and Linguistics Studies, 2017
2017
ŞAŞIRTICI OLAYLAR İLE ÖĞRENME ÖĞRETME YAKLAŞIMI
EG ÇETİN KÖROĞLU ZEYNEP, DEMİR MUSTAFA, KURT HAKAN
Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları III, 382-420, 2015
2015
KARİKATÜRE DAYALI ÖĞRENME ÖĞRETME YAKLAŞIMI
ÇKZ PALAZ Tevfik, KILCAN BAHADIR
ETKİNLİK ÖRNEKLERİYLE GÜNCEL ÖĞRENME ÖĞRETME YAKLAŞIMLARI II, 128-167, 2015
2015
İngilizceyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Türk Öğrencilerin Yazılı Metinlerindeki Dil Bilgisi Hataları
ZÇ KÖROĞLU
2014
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20