Öğretmen nitelikleri: İlköğretim programlarının beklentileri ve eğitim fakültelerinin kazandırdıkları S Arslan, İ ÖZPINAR Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 2 (1 …, 2008 | 370 | 2008 |
lköğretim 6. sınıf matematik ders kitaplarının öğretrmen görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi S ARSLAN, İ Özpınar Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 97-113, 2009 | 137 | 2009 |
İlköğretim matematik öğretmenleri ve öğretmen adaylarının öğretim teknolojilerine bakışlarının karşılaştırılması A Baki, H Yalçınkaya, İ Özpınar, S Uzun Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 1 (1), 2009 | 110 | 2009 |
Öğretim elemanlarinin 21. yüzyil öğrenen standartlari ve yaşam boyu öğrenmeye ilişkin görüşleri SM ŞAHİN, D Köğce, İ ÖZPINAR, AA Yenmez Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 185-213, 2014 | 84 | 2014 |
Yeni ilköğretim 6. sınıf matematik ders kitaplarinin öğretim programına uygunluğunun incelenmesi S ARSLAN, İ ÖZPINAR Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (36), 26-38, 2009 | 64 | 2009 |
Logo destekli geometri öğretimi materyalinin öğrencilerin akademik başarılarına etkileri ve öğrencilerin uygulama ile ilgili görüşleri A BAKİ, İ ÖZPINAR Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (34), 153-163, 2007 | 54 | 2007 |
Matematik öğretmeni adaylarının dijital öyküleme süreci ve dijital öykülerin öğretim ortamlarında kullanımına yönelik görüşleri İ Özpinar Bartin Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi 6 (3), 1189-1210, 2017 | 39* | 2017 |
Effects of Digital Storytelling in Mathematics Instruction on Academic Achievement and Examination of Teacher-Student Opinions on the Process. İ Özpinar, S Gökçe, AA Yenmez Journal of Education and Training Studies 5 (10), 137-149, 2017 | 30 | 2017 |
An Application of Flipped Classroom Method in the Instructional Technologies and Material Development Course. I Özpinar, AA Yenmez, S Gökçe Journal of Education and training Studies 4 (12), 213-226, 2016 | 29 | 2016 |
Investigating Mathematics Teacher Candidates' Opinions about Using Information & Communication Technologies. S Arslan, T Kutluca, I Özpinar Online Submission 2, 75-82, 2011 | 29 | 2011 |
Developing a scale to measure information and communication technology utilization levels T Kutluca, S Arslan, İ Özpinar Journal of Turkish Science Education 7 (4), 37-45, 2010 | 29 | 2010 |
6-8. sınıflar matematik öğretim programında yer alan becerileri ölçmeye yönelik ölçek geliştirme çalışması İ Özpinar Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012 | 25 | 2012 |
Preservice teachers’ use of web 2.0 tools and perspectives on their use in real classroom environments İ ÖZPINAR Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 11 (3), 814-841, 2020 | 24 | 2020 |
Teachers qualifications: Comparison between primary school curriculum expectations and teachers acquisitions in education faculties S Arslan, İ Özpınar Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science and Mathematics …, 2008 | 23 | 2008 |
Pre-Service Education on Differentiated Instruction: Elementary Teacher Candidates' Competences and Opinions on the Process. AA Yenmez, I Özpinar Journal of Education and Practice 8 (5), 87-93, 2017 | 21 | 2017 |
Öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi modeline uygun bir hizmet öncesi eğitim programının bileşenlerine ilişkin görüşleri S MANDACI ŞAHİN, A AYDOĞAN YENMEZ, İ ÖZPINAR, D Köğce Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2013 (1), 271-286, 2013 | 19 | 2013 |
Use of WebQuests in Mathematics Instruction: Academic Achievement, Teacher and Student Opinions. AA Yenmez, İ Özpinar, S Gökçe Universal Journal of Educational Research 5 (9), 1554-1570, 2017 | 18 | 2017 |
Öğretmenlerin farklılaştırılmış öğretim uygulama pratikleri: öğrenim süreci üzerine öğretmen ve öğrenci düşünceleri AA YENMEZ, İ ÖZPINAR Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 344-363, 2017 | 18 | 2017 |
Eylem araştırması A Özpınar, İ. ve Aydoğan Yenmez Kuramdan uygulamaya eğitimde bilimsel araştırma yöntemleri., s. 441-467, 2014 | 17* | 2014 |
Online argümantasyon: Eleştirel okuma özyeterlik algısı T Çelik, S Gökçe, AA Yenmez, İ ÖZPINAR Journal of Language Education and Research 3 (2), 117-134, 2017 | 14 | 2017 |