Takip et
Doç. Dr. Mehmet Özenc
Doç. Dr. Mehmet Özenc
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi
ohu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Türkiye’de üstün yetenekli öğrencilerle ilgili yapilan lisansüstü eğitim tezlerinin çok boyutlu olarak incelenmesi
EG Özenç, M Özenç
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 171 (171), 13-28, 2013
1292013
Sınıf öğretmenlerinin alternatif ölçme ve değerlendirme yeterliklerinin belirlenmesi
M Özenç, M Çakır
İlköğretim Online 14 (3), 914-933, 2015
66*2015
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ALTERNATİF ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME BİLGİ DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
M Özenç
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 157-178, 2013
632013
Sınıf öğretmenlerinin yapılandırmacı yaklaşım yeterlik düzeylerinin belirlenmesi
M Özenç, C Doğan
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi; Cilt 12 Sayı 1, 2007
532007
Sınıf öğretmenleri ile yapılan lisansüstü eğitim tezlerinin yöntem bölümü açısından incelenmesi
M Özenç, EG Özenç
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2013
422013
The effect of activities developed with web 2.0 tools based on the 5e learning cycle model on the multiplication achievement of 4th graders
M Özenç, H Dursun, S Şahin
Participatory Educational Research 7 (3), 105-123, 2020
392020
İlkokul 1. sinifa kaydolan okul öncesi dönem çağindaki öğrencilerin (60-69 ay) yaşadiklari sorunlara ilişkin öğretmen görüşleri
M Özenç, S Çekirdekçi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (2), 177-192, 2013
372013
Sınıf öğretmenlerinin alternatif ölçme ve değerlendirme yeterliklerinin incelenmesi
M Özenç
PQDT-Global, 2013
362013
Sınıf öğretmenlerinin yapılandırmacı yaklaşım ile ilgili yeterlik düzeylerinin incelenmesi
M Özenç
PQDT-Global, 2009
302009
Bitişik eğik yazı ile ilgili olarak yapılan araştırmalara tümdengelimci bir bakış
M Özenç, EG Özenç
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (3), 84-97, 2016
182016
Sınıf öğretmenlerinin alternatif ölçme ve değerlendirme hakkındaki görüşlerinin belirlenmesi
M Özenç, C Doğan, M Çakır
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 588-607, 2017
152017
The relationship between functional literacy and problem-solving skills: A study on 4th-grade students
M Özenç, C Çarkıt
Participatory Educational Research 8 (3), 372-384, 2021
142021
SINIF ÖĞRETMENLİĞİ BİLİM DALI’NDA YAPILAN LİSANSÜSTÜ EĞİTİM TEZ YÖNELİMLERİNİN EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ DÜZEYİNDE BİR ANALİZİ
EG ÖZENÇ, M ÖZENÇ
International Journal of Active Learning 3 (2), 1-10, 2018
142018
A Multidimensional Approach to the Problems Experienced by the Classroom Teachers with Syrian Students in Their Classes.
M Kara, M Özenç
International Journal of Progressive Education 16 (6), 184-201, 2020
132020
SURİYELİ GÖÇMEN ÖĞRENCİLERİN EĞİTİMİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLARA ODAKLANAN ARAŞTIRMALARIN EĞİLİMLERİ: BETİMSEL İÇERİK ANALİZİ
K Mevlüt, M ÖZENÇ
Milli Eğitim Dergisi 50 (1), 249-279, 2021
112021
Temel Kavramlar ve Yasal Çerçeve ve Sorumluluklar
M Özenç
Kuram ve Uygulamada Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması, 1-16, 2014
112014
Classroom Teacher Candidates' Metaphoric Perceptions Regarding the Concepts of Reading and Writing: A Comparative Analysis.
EG Ozenc, M Ozenc
International Education Studies 11 (1), 100-110, 2018
102018
The effects of speaking instruction via whole language approach collaborative instructional design on pre-service teachers’ speaking anxiety and speaking self-efficacy: The …
EG Özenç, HG Orhan-Karsak, M Özenç
International Journal of Curriculum and Instruction 13 (1), 149-168, 2021
92021
Okul Öncesi Eğitimi Programındaki Kazanımlar İle İlkokul 1. Sınıf Kazanımları Ne Kadar Uyumlu?
M ÖZENÇ
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama 11 (21), 97-110, 2020
72020
Determination of levels of primary school teachers’ alternative assessment and evaluation knowledge
M Özenç
Dicle University Ziya Gokalp Education Faculty Journal 21, 157-178, 2013
72013
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20