Follow
ovunc bardakoglu
Title
Cited by
Cited by
Year
The impacts of perceived organizational prestige and organization identification on turnover intention: The mediating effect of psychological empowerment
Y Akgunduz, O Bardakoglu
Current Issues in Tourism 20 (14), 1510-1526, 2017
952017
Turistik ürün bakımından destinasyon planlaması ve pazarlaması kapsamında İzmir turizminin değerlendirilmesi ve geliştirilmesine yönelik bir model çalışması
Ö Bardakoğlu
Dokuz Eylül Üniversitesi SBE Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı Turizm …, 2011
782011
Kültürel mirasin sürdürülebilir turizm ürünü çeşidi olarak değerlendirilmesi: Edirne Örneği
Ö Er, Ö Bardakoğlu
İşletme Fakültesi Dergisi 17 (2), 95-111, 2016
452016
Happiness, Job Stress, Job Dedication and Perceived Organizational Support: A Mediating Role
Y Akgunduz, O Bardakoglu, G Kizilcalioglu
Journal of Hospitality and Tourism Insight, 2022
342022
Destinasyon Pazarlamasında Örgütlenme, 10
Ö Bardakoğlu, T Pala
Ulusal Turizm Kongresi Bildiri Kitabı. Ankara: Detay Yayınclılık, 2009
272009
Küçük konaklama işletmelerinde pazarlama stratejileri ve müşteri bağlılığı: İzmir örneği
Ö Bardakoğlu
Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 11 (42), 124-132, 2016
202016
OTEL ÇALIŞANLARININ ÖRGÜTSEL PRESTİJ VE PSİKOLOJİK GÜÇLENDİRME ALGILARININ İŞBİRLİĞİ DAVRANIŞLARINA ETKİSİ
Ö Bardakoğlu, Y Akgündüz
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 12 (30), 145-158, 2016
192016
The moderating role of job resourcefulness in the impact of work-family and family-work life conflict on the burnout levels of travel agency employees
Y Akgunduz, O Bardakoglu, CE Alkan
Turizam 19 (3), 111-126, 2015
182015
Subjective well-being levels of vocational high school students
Y Akgündüz, Ö Bardakoğlu
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 1 (2), 101-106, 2016
152016
Küçük ve orta ölçekli konaklama işletmelerinde ürün pazarlaması ve hedef müşteri belirleme stratejileri: butik oteller üzerine bir uygulama
Ö Bardakoğlu
Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, 2006
142006
Turistlerin eğitim durumu ve cinsiyetlerinin otel seçimine etkisi: İzmir de bir araştırma
Y AKGÜNDÜZ, Ö BARDAKOĞLU
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 14 (4), 13-29, 2012
132012
Turizm işletmeciliği
A Timur, Ö Bardakoğlu
Ankara: Detay Yayıncılık, 2015
92015
Seyahat Acentesi Çalışanlarının İş-Aile ve Aile-İş Yaşamı Çatışmalarının İşten Ayrılma Niyetlerine ve Duygusal Tükenmişliklerine Etkisi. 15
Ö Bardakoğlu, Y Akgündüz, CE Alkan
Ulusal Turizm Kongresi, 13-16, 2014
92014
Konaklama işletmelerinde şikâyet yönetim süreci-bilgi yönetimi ilişkisi: Çeşme örneği
F Özdal, Ö Bardakoğlu
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 15 (2), 241-278, 2017
82017
Otel işletmelerinde algılanan yönetici desteğinin çalışanların iş stresi ve mutluluk düzeylerine etkisi. 8
Ö Bardakoğlu, Y Akgündüz, G Kızılcalıoğlu, H Yeşilyurt
Uluslararası Girişimcilik Kongresi, 103-116, 2017
82017
The effects of participant motivational behavioural intention: the MARBLE case
Y Akgunduz, O Bardakoglu, Y Koba
Tourism & Management Studies 16 (3), 15-22, 2020
62020
Sürdürülebilir Turizm ve Planlama
Ö Bardakoğlu
Sürdürülebilir Turizm, 115-133, 2014
62014
Türkiye'de Butik Otel İşletmeciliğinin Mevcut Durumu İzmir Örneği
P Tuğba, Ö Bardakoğlu
Ege Stratejik Araştırmalar Dergisi 7 (2), 271-286, 2016
52016
Turistik Ürün Pazarlama Politikası
Ö Bardakoğlu
Turistik Ürün Politikası, 129-144, 2014
52014
Turizm İşletmeciliği
Ö Bardakoğlu
Turizm İşletmeciliği, 29-45, 2015
42015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20