Follow
Cigdem (Sahin) BASFIRINCI
Cigdem (Sahin) BASFIRINCI
Trabzon University, Department of Public Relations and Advertising
Verified email at trabzon.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
A cross cultural investigation of airlines service quality through integration of Servqual and the Kano model
C Basfirinci, A Mitra
Journal of Air Transport Management 42, 239-248, 2015
3002015
An application of integrating SERVQUAL and Kano's model into QFD for logistics services: a case study from Turkey
B Baki, C Sahin Basfirinci, I Murat AR, Z Cilingir
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics 21 (1), 106-126, 2009
2812009
The impact of consumer ethnocentrism, product involvement, and product knowledge on country of origin effects: An empirical analysis on Turkish consumers’ product evaluation
Z Cilingir, C Basfirinci
Journal of International Consumer Marketing 26 (4), 284-310, 2014
1222014
Bir Pazarlama İletişim Medyası olarak Web Ortamında İçerik Analizi Yapmanın Güçlükleri ve Olası Çözüm Önerileri
Ç Şahin Başfırıncı
İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi, İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim …, 2008
95*2008
Examining the Relationship between Brand Equity Dimensions and University Brand Equity: An Empirical Study in Turkey
M Pinar, G Tulay, C Basfirinci
International Journal of Educational Management 34 (7), 1119-1141., 2020
912020
The impact of board composition on corporate financial and social responsibility performance: Evidence from public-listed companies in Turkey
K Sahin, CS Basfirinci, A Ozsalih
African Journal of Business Management 5 (7), 2959, 2011
812011
Modern Türk tüketim kültürüne yönelik bir araştırma
Ç ŞAHİN BAŞFIRINCI
Milli Folklor Dergisi 12 (91), 115-129, 2011
462011
Anthropomorphism and Advertising Effectiveness: Moderating Roles of Product Involvement and The Type of Consumer Need
Ç Başfırıncı, Z Çilingir
Journal of Social and Administrative Sciences 2 (3), 108-131, 2015
412015
Marka Sermayesinin Hesaplanmasında Kullanılan Davranışsal Modellere Yönelik Bir İnceleme ve Değerlendirme
HS Kurtuldu, Ç Şahin
Pazarlama Dünyası 20 (2006-3), 42-53, 2006
362006
Effect of brand origin on brand personality perceptions: an empirical analysis from Turkey
C Basfirinci
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics 25 (4), 539-560, 2013
352013
Sembolik Tüketim ve Tüketim Öykülerinin Hermeneutik Yaklaşımla Yorumlanmasına İlişkin Bir Uygulama
Ç Başfırıncı
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi 4 (7), 183-209, 2011
35*2011
İzleyici gözünden toplumsal cinsiyete meydan okuyan reklamlar
Ç Başfırıncı, B Ergül, B Özgüden
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 199-216, 2018
262018
Gender-based food stereotypes among Turkish university students
C Basfirinci, Z Cilingir Uk
Young Consumers 18 (3), 223-244, 2017
212017
Does country of origin matter for chocolate? Ethnocentrism, involvement, and perceived risk for Turkish university students
C Basfirinci, Z Cilingir Uk
Journal of Food Products Marketing 26 (2), 144-184, 2020
192020
Implicit Occupational Gender Stereotypes: A Research among Turkish University Students
K Basfirinci, C., Cilingir Uk, Z., Karaoglu, S., and Onbas
Gender in Management: An International Journal, 34 (2), 157-184, 2019
162019
A cross-cultural analysis of gender-based food stereotypes and consumption intentions among millennial consumers
C Ekebas-Turedi, Z Cilingir Uk, C Basfirinci, M Pinar
Journal of International Consumer Marketing 33 (2), 209-225, 2021
142021
Marka imajının sosyal ağ analizi ile incelenmesi: Turkcell ve Vodafone markalarına yönelik bir araştırma
Ç Başfırıncı
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 3 (2), 25-50, 2016
142016
Pazarlama alanındaki mesleklere ilişkin toplumsal cinsiyet algısı: Doğrudan ve dolaylı ölçüm tekniklerine ilişkin bir araştırma
S Kaya
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2019
102019
Sivil Toplum Kuruluşlarının İletişim Çabalarında Bir Medya Olarak İnternet
Ç Şahin Başfırıncı
Pİ Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi, 4-14, 2007
10*2007
Türkiye'deki İndirim Marketlerinin Marka İmajlarının Sosyal Ağ Analizi Yöntemiyle İncelenmesi: A101, BİM ve ŞOK Örneği
Ç Başfırıncı, Z Çilingir Ük, Y Gültekin
Uluslararası Ekonomi ve Yenilik Dergisi 5 (2), 277 - 300, 2019
9*2019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20