Takip et
Pınar FETTAHLIOĞLU
Pınar FETTAHLIOĞLU
fen bilgisi öğretmenliği anabilim dalı, çukurova üniversitesi
cu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Fen bilgisi öğretmeni adaylarının çevre okuryazarlığının geliştirilmesine yönelik olarak argümantasyon ile probleme dayalı öğrenme yaklaşımının kullanımı
P Fettahlıoğlu
Yayınlanmamış doktora tezi. Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2012
552012
Algılanan çevresel sorunların çevre okuryazarlık düzeyine göre analizi
P FETTAHLIOĞLU
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 404-425, 2018
352018
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ÖZ-YETERLİK GNANÇLARININ AKADEMİK BAGARI ÜZERİNE ETKİSİ
P FETTAHLIOĞLU, E GÜVEN, AKA Elvan, A ÇIBIK, M Aydoğdu
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (3), 159-175, 2011
31*2011
Developing environmentally responsible behaviours through the implementation of argumentation-and problem-based learning models
P Fettahlıoğlu, M Aydoğdu
Research in Science Education 50 (3), 987-1025, 2020
282020
Affect of teacher candidates’ academic self-efficacy beliefs on their motivations towards sciences
P Fettahlıoglu, G Ekici
Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 2808-2812, 2011
202011
Biology Self Efficacy Beliefs of the Students Studying in the Department of Biology and Department of Biology Teaching.
G Ekici, P Fettahlıoğlu, AS Çıbık
International Online Journal of Educational Sciences 4 (1), 2012
192012
Online Argumentation Implementation in the Development of Critical Thinking Disposition.
P Fettahlioglu, D Kaleci
Journal of Education and Training Studies 6 (3), 127-136, 2018
162018
Argümantasyona dayalı öğrenme öğretme yaklaşımı
P FETTAHLIOĞLU
Pegem Akademi, 2013
162013
Eleştirel düşünme beceri gelişiminde online argümantasyon uygulaması. 17
P Fettahlıoğlu, D Kaleci
Akademik Bilişim Konferansı. Eskişehir, Türkiye, 2015
142015
The analysis of using self-regulated learning strategies according to gender factor
P Fettahlıoğlu
Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 2748-2752, 2011
132011
ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN ÖĞRETİMİ ÖZ-YETERLİK İNANÇLARI İLE TUTUMLARININ ÖĞRENME STİLLERİNE GÖRE ANALİZİ
P FETTAHLIOĞLU, F MATYAR, G EKİCİ
Milli Eğitim Dergisi 45 (205), 125-149, 2015
12*2015
Biyoloji öz-yeterlik inancı ile öğretmenlik mesleğine yönelik öz-yeterlik inancının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumu yordama gücü
G Ekici, AS ÇIBIK, P FETTAHLIOĞLU
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (1), 23-41, 2014
92014
The Effects of Argumentation Implementation on Environmental Education Self Efficacy Beliefs and Perspectives According to Environmental Problems.
P Fettahlioglu
Journal of Education and Training Studies 6 (4), 199-211, 2018
82018
THE EFFECT OF ARGUMENTATION BASED LEARNING APPROACH SUPPORTED BY ONLINE ARGUMENTATION ON ENVIRONMENTAL KNOWLEDGE AND AWARENESS.
P FETTAHLIOĞLU
Journal of Theory & Practice in Education (JTPE) 12 (6), 2016
72016
Environmental Affective Dispositions Scale (EADS): The Study of Validity and Reliability and Adaptation to Turkish.
P Fettahlioglu, S Timur, BĆ Timur
International Journal of Environmental and Science Education 11 (10), 3179-3199, 2016
72016
Evaluating science teachers’ views about dimensions of teaching programme according to their levels of self-efficacy beliefs
P Fettahlıoğlu, N Öztürk, M Dağ-Yücel, T Kartal, G Ekici
72012
Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen bilgisi öğretimi öz-yeterlik inanç düzeyleri, öğrenme stilleri ve fen bilgisi öğretimine yönelik tutumları arasındaki ilişkinin …
P Fettahlıoğlu
Unpublished master's thesis, Çukurova University Institute of Social …, 2008
52008
Yeni Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları ve Uygulama Örnekleri (1. Baskı)
P Fettahlıoğlu
Ankara: Pegem Akademi, 157-198, 2013
42013
An interview with David Hestenes: His life and achievements
MF Taşar, SC Bilici, P Fettahlıoğlu
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education 8 (2), 139-153, 2012
42012
The effect of science teacher candidates’ self-efficacy towards science education on academic achievement
P Fettahlioğlu, E Güven, EĠ Aka, AS Çibik, MA Ydoğdu
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (3), 159-175, 2011
42011
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20