Follow
Pınar FETTAHLIOĞLU
Pınar FETTAHLIOĞLU
fen bilgisi öğretmenliği anabilim dalı, çukurova üniversitesi
Verified email at cu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Fen bilgisi öğretmeni adaylarının çevre okuryazarlığının geliştirilmesine yönelik olarak argümantasyon ile probleme dayalı öğrenme yaklaşımının kullanımı
P Fettahlıoğlu
Yayınlanmamış doktora tezi. Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2012
552012
Algılanan çevresel sorunların çevre okuryazarlık düzeyine göre analizi
P FETTAHLIOĞLU
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 404-425, 2018
342018
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ÖZ-YETERLİK GNANÇLARININ AKADEMİK BAGARI ÜZERİNE ETKİSİ
P FETTAHLIOĞLU, E GÜVEN, AKA Elvan, A ÇIBIK, M Aydoğdu
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (3), 159-175, 2011
31*2011
Developing environmentally responsible behaviours through the implementation of argumentation-and problem-based learning models
P Fettahlıoğlu, M Aydoğdu
Research in Science Education 50 (3), 987-1025, 2020
282020
Affect of teacher candidates’ academic self-efficacy beliefs on their motivations towards sciences
P Fettahlıoglu, G Ekici
Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 2808-2812, 2011
202011
Biology Self Efficacy Beliefs of the Students Studying in the Department of Biology and Department of Biology Teaching.
G Ekici, P Fettahlıoğlu, AS Çıbık
International Online Journal of Educational Sciences 4 (1), 2012
192012
Online Argumentation Implementation in the Development of Critical Thinking Disposition.
P Fettahlioglu, D Kaleci
Journal of Education and Training Studies 6 (3), 127-136, 2018
162018
Argümantasyona dayalı öğrenme öğretme yaklaşımı
P FETTAHLIOĞLU
Pegem Akademi, 2013
152013
Eleştirel düşünme beceri gelişiminde online argümantasyon uygulaması. 17
P Fettahlıoğlu, D Kaleci
Akademik Bilişim Konferansı. Eskişehir, Türkiye, 2015
142015
The analysis of using self-regulated learning strategies according to gender factor
P Fettahlıoğlu
Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 2748-2752, 2011
132011
ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN ÖĞRETİMİ ÖZ-YETERLİK İNANÇLARI İLE TUTUMLARININ ÖĞRENME STİLLERİNE GÖRE ANALİZİ
P FETTAHLIOĞLU, F MATYAR, G EKİCİ
Milli Eğitim Dergisi 45 (205), 125-149, 2015
12*2015
Biyoloji öz-yeterlik inancı ile öğretmenlik mesleğine yönelik öz-yeterlik inancının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumu yordama gücü
G Ekici, AS ÇIBIK, P FETTAHLIOĞLU
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (1), 23-41, 2014
92014
The Effects of Argumentation Implementation on Environmental Education Self Efficacy Beliefs and Perspectives According to Environmental Problems.
P Fettahlioglu
Journal of Education and Training Studies 6 (4), 199-211, 2018
82018
THE EFFECT OF ARGUMENTATION BASED LEARNING APPROACH SUPPORTED BY ONLINE ARGUMENTATION ON ENVIRONMENTAL KNOWLEDGE AND AWARENESS.
P FETTAHLIOĞLU
Journal of Theory & Practice in Education (JTPE) 12 (6), 2016
72016
Environmental Affective Dispositions Scale (EADS): The Study of Validity and Reliability and Adaptation to Turkish.
P Fettahlioglu, S Timur, BĆ Timur
International Journal of Environmental and Science Education 11 (10), 3179-3199, 2016
72016
Evaluating science teachers’ views about dimensions of teaching programme according to their levels of self-efficacy beliefs
P Fettahlıoğlu, N Öztürk, M Dağ-Yücel, T Kartal, G Ekici
72012
Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen bilgisi öğretimi öz-yeterlik inanç düzeyleri, öğrenme stilleri ve fen bilgisi öğretimine yönelik tutumları arasındaki ilişkinin …
P Fettahlıoğlu
Unpublished master's thesis, Çukurova University Institute of Social …, 2008
52008
Yeni Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları ve Uygulama Örnekleri (1. Baskı)
P Fettahlıoğlu
Ankara: Pegem Akademi, 157-198, 2013
42013
An interview with David Hestenes: His life and achievements
MF Taşar, SC Bilici, P Fettahlıoğlu
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education 8 (2), 139-153, 2012
42012
The effect of science teacher candidates’ self-efficacy towards science education on academic achievement
P Fettahlioğlu, E Güven, EĠ Aka, AS Çibik, MA Ydoğdu
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (3), 159-175, 2011
42011
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20