Fen bilgisi öğretmeni adaylarının çevre okuryazarlığının geliştirilmesine yönelik olarak argümantasyon ile probleme dayalı öğrenme yaklaşımının kullanımı P Fettahlıoğlu Yayınlanmamış doktora tezi. Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2012 | 55 | 2012 |
Algılanan çevresel sorunların çevre okuryazarlık düzeyine göre analizi P FETTAHLIOĞLU Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 404-425, 2018 | 34 | 2018 |
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ÖZ-YETERLİK GNANÇLARININ AKADEMİK BAGARI ÜZERİNE ETKİSİ P FETTAHLIOĞLU, E GÜVEN, AKA Elvan, A ÇIBIK, M Aydoğdu Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (3), 159-175, 2011 | 31* | 2011 |
Developing environmentally responsible behaviours through the implementation of argumentation-and problem-based learning models P Fettahlıoğlu, M Aydoğdu Research in Science Education 50 (3), 987-1025, 2020 | 28 | 2020 |
Affect of teacher candidates’ academic self-efficacy beliefs on their motivations towards sciences P Fettahlıoglu, G Ekici Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 2808-2812, 2011 | 20 | 2011 |
Biology Self Efficacy Beliefs of the Students Studying in the Department of Biology and Department of Biology Teaching. G Ekici, P Fettahlıoğlu, AS Çıbık International Online Journal of Educational Sciences 4 (1), 2012 | 19 | 2012 |
Online Argumentation Implementation in the Development of Critical Thinking Disposition. P Fettahlioglu, D Kaleci Journal of Education and Training Studies 6 (3), 127-136, 2018 | 16 | 2018 |
Argümantasyona dayalı öğrenme öğretme yaklaşımı P FETTAHLIOĞLU Pegem Akademi, 2013 | 15 | 2013 |
Eleştirel düşünme beceri gelişiminde online argümantasyon uygulaması. 17 P Fettahlıoğlu, D Kaleci Akademik Bilişim Konferansı. Eskişehir, Türkiye, 2015 | 14 | 2015 |
The analysis of using self-regulated learning strategies according to gender factor P Fettahlıoğlu Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 2748-2752, 2011 | 13 | 2011 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN ÖĞRETİMİ ÖZ-YETERLİK İNANÇLARI İLE TUTUMLARININ ÖĞRENME STİLLERİNE GÖRE ANALİZİ P FETTAHLIOĞLU, F MATYAR, G EKİCİ Milli Eğitim Dergisi 45 (205), 125-149, 2015 | 12* | 2015 |
Biyoloji öz-yeterlik inancı ile öğretmenlik mesleğine yönelik öz-yeterlik inancının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumu yordama gücü G Ekici, AS ÇIBIK, P FETTAHLIOĞLU Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (1), 23-41, 2014 | 9 | 2014 |
The Effects of Argumentation Implementation on Environmental Education Self Efficacy Beliefs and Perspectives According to Environmental Problems. P Fettahlioglu Journal of Education and Training Studies 6 (4), 199-211, 2018 | 8 | 2018 |
THE EFFECT OF ARGUMENTATION BASED LEARNING APPROACH SUPPORTED BY ONLINE ARGUMENTATION ON ENVIRONMENTAL KNOWLEDGE AND AWARENESS. P FETTAHLIOĞLU Journal of Theory & Practice in Education (JTPE) 12 (6), 2016 | 7 | 2016 |
Environmental Affective Dispositions Scale (EADS): The Study of Validity and Reliability and Adaptation to Turkish. P Fettahlioglu, S Timur, BĆ Timur International Journal of Environmental and Science Education 11 (10), 3179-3199, 2016 | 7 | 2016 |
Evaluating science teachers’ views about dimensions of teaching programme according to their levels of self-efficacy beliefs P Fettahlıoğlu, N Öztürk, M Dağ-Yücel, T Kartal, G Ekici | 7 | 2012 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen bilgisi öğretimi öz-yeterlik inanç düzeyleri, öğrenme stilleri ve fen bilgisi öğretimine yönelik tutumları arasındaki ilişkinin … P Fettahlıoğlu Unpublished master's thesis, Çukurova University Institute of Social …, 2008 | 5 | 2008 |
Yeni Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları ve Uygulama Örnekleri (1. Baskı) P Fettahlıoğlu Ankara: Pegem Akademi, 157-198, 2013 | 4 | 2013 |
An interview with David Hestenes: His life and achievements MF Taşar, SC Bilici, P Fettahlıoğlu Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education 8 (2), 139-153, 2012 | 4 | 2012 |
The effect of science teacher candidates’ self-efficacy towards science education on academic achievement P Fettahlioğlu, E Güven, EĠ Aka, AS Çibik, MA Ydoğdu Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (3), 159-175, 2011 | 4 | 2011 |