Takip et
Ahmet KOÇ (Doç. Dr.)
Ahmet KOÇ (Doç. Dr.)
istanbul.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
COVİD-19 SALGINI SÜRECİNDE İLAHİYAT FAKÜLTESİ ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİNİN UZAKTAN EĞİTİM YOLUYLA YAPILMASI: ÖRNEK BİR UYGULAMA MODELİ
A Koç
Milli Eğitim 49 (1), 851-875, 2020
37*2020
The evaluation of the project school model in terms of organizational sustainability and its effect on teachers’ organizational commitment
A Koç, M Bastas
Sustainability 11 (13), 3549, 2019
302019
Project Schools as a School-Based Management Model.
A Koc, M Bastas
International Online Journal of Education and Teaching 6 (4), 923-942, 2019
252019
The effect failing to perform extracurricular activities has had on school culture and values education during the COVID-19 pandemic
S Koç, A Koç
Frontiers in Psychology 12, 778678, 2021
132021
Proje Kapsamında Olan ve Olmayan AİHL’lerin Etkili Okul Özelliklerinin Yönetici ve Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
A Koç
Ekev Akademi Dergisi 80 (01), 1-24, 2019
10*2019
Proje okullarının etkili okul özellikleri ile öğretmenlerin örgütsel bağlılıkları açısından incelenmesi
A Koç
Yakın Doğu Üniversitesi, Yurtdışı Enstitü, Kıbrıs, 2019
102019
A Qualitative Research on the Problems and Expectations of Imam Hatip Secondary School Students (the Case of Istanbul Province).
A Koç
International Journal of Psychology and Educational Studies 7 (4), 43-51, 2020
92020
COVID-19 SALGINI İNANÇ İLİŞKİSİ
İ Bulut, A Koç
Dinbilimleri Akademik Araştırma Dergisi 22 (1), 281-312, 2022
8*2022
The Impact of Self-Efficacy Perceptions of Imam Hatip Secondary School Teachers on Students and Educational Environment.
A Koç
International Journal of Curriculum and Instruction 13 (1), 169-182, 2021
82021
Öğrencilerin kitap okuma tutumları ile kitap okumanın DKAB öğretim programındaki değerlere etkisi arasındaki ilişkinin incelenmesi
KOÇ Ahmet
Amasya İlahiyat Dergisi, 275-319, 2020
82020
İMAM HATİP ORTAOKULU ÖĞRENCİLERİNİN MADDİ DEĞER ALGILARI İLE SOSYAL SORUMLULUK ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
A KOÇ
Journal of Divinity Faculty of Hitit University 19 (2), 2020
7*2020
İmam hatip lisesi öğretmenlerinin örgütsel güven algıları
A Koç
Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi, 27-55, 2019
7*2019
Örgün Din Eğitimi Veren Kurumlarda Kur’an-ı Kerim’in Anlamının Öğretilmesi Üzerine Bir Araştırma
A Koç, E Özkan
Yakın Doğu Üniversitesi İslam Tetkikleri Merkezi Dergisi 5 (2), 187-232, 2019
62019
Milli değerlerin kazanımında sosyal ve kültürel faaliyetlerin etkisi ölçeği: geçerlik ve güvenirlik çalışması
KOÇ Ahmet, Y Budak
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 54 …, 2021
52021
MANEVİ DEĞERLERİN KAZANIMINDA SOSYAL VE KÜLTÜREL FAALİYETLERİN ETKİSİ ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI.
A KOÇ, Y BUDAK
Dinbilimleri Journal 21 (1), 323-349, 2021
5*2021
The impact of smart board usage on class management
M Karadag, A Koc, U Kalkan
New trends and issues Proceedings on Humanities and Social Sciences 4 (9), 2018
52018
KIBRIS VE TÜRKİYE DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ (4-8. SINIF) DERS KİTAPLARINDAKİ GÖRSELLERİN KARŞILAŞTIRMALI DEĞERLENDİRİLMESİ.
A KOÇ
OMUIFD: Ondokuz Mayis University Review of the Faculty of Divinity/Ondokuz …, 2021
4*2021
Curiosity of Preschool Children (4–6 Years of Age) about Religious and Moral Issues
A Koç
Religions 14 (2), 260, 2023
32023
Investigating Teacher Candidates' Levels of Teacher Readiness and Usage of 21st Century Skills.
A Koç, AE Sekerci, S Koç
International Journal of Curriculum and Instruction 14 (1), 679-692, 2022
32022
KKTC Hala Sultan İlahiyat Koleji mezunlarının kurumsal memnuniyet ve aidiyet düzeyleri
KOÇ Ahmet
Pamukkale Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 7 (2), 1457-1490, 2020
32020
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20