Takip et
Yunus HASTUNÇ
Yunus HASTUNÇ
siirt.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The Effect of Different Neuro-Cognitive & NeuroPedagogical Modalities and Applications on NeuroCognitive Development
MŞ DEMİR, ME USTA, A YAYLA, N TAŞKIN, Y HASTUNÇ, A Özlem
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (2), 679-696, 2016
8*2016
UZAKTAN EĞİTİMDE MOTİVASYON VE MOTİVASYONEL GÖRÜŞME
Y HASTUNÇ
PANDEMİ VE EĞİTİM, 313-321, 2020
32020
Motivasyonel görüşme ilkelerine göre hazırlanmış psikoeğitim programının ortaokul öğrencilerinin okul tükenmişliği ve okula yabancılaşma düzeylerine etkisi
Y Hastunç
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018
22018
FEATURES IN FOREIGN LANGUAGE LEARNING PROCESSES; MOTIVATION AND PERSONALITY.
F ÜNSAL, Y HASTUNÇ
Diyalektolog-Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi, 2021
12021
Affective Variables in Foreign Language Learning as Well as in Teaching: Empathy and Personality
F Ünsal, Y Hastunç
Virtually Hosted, Florida, USA 78, 2021
12021
PRESCHOOL PROSPECTIVE TEACHERS’ATTITUDES TOWARDS SCIENCE
ÖK DOĞAN, Y HASTUNÇ, Hİ ÖZOK
Journal of Social And Humanities Sciences Research (JSHSR) 5 (24), 1527-1536, 2018
1*2018
THE END OF SCIENCE AND SCIENTIFIC METHODOLOGIES
MŞ Demir, HB Memduhoğlu, A Yayla, Hİ Özok, Y Hastunç
The Journal of Academic Social Science Studies, 2014
1*2014
Psycho-Educational Effect of Motivational Interviewing on School Burnout
Y Hastunç, F Tanhan
Psycho-Educational Research Reviews 12 (1), 237-248, 2023
2023
Ortaokul Öğrencilerinin Kişilik Özellikleri, Ebeveynlerin Kişilik Özellikleri Farkındalığı ve Eğitimi
Y HASTUNÇ
International Educational Sciences Congress, 2019
2019
ÜNİVERSİTE TERCİHLERİ DÖNEMİNDEKİ BİREYLERİN BİR MESLEK OLARAK ÖĞRETMENLİĞE BAKIŞ AÇILARI
Y HASTUNÇ
International Journal of Social and Humanities Sciences Research (JSHSR) 6 …, 2019
2019
ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ MOTİVASYONLARININ ARTMASINDA EĞİTİM PAYDAŞLARINDAN BEKLENTİLERİ
Y HASTUNÇ
EĞİTİM BİLİMLERİ PERSPEKTİFİNDEN ÖĞRETMEN, 203-206, 2019
2019
2023’ÜN ÖTESİNDE: OKULLARIN GELECEĞİ YA DA GELECEĞİN OKULLARI
F TANHAN, Y HASTUNÇ
TÜRKİYE EĞİTİM VİZYONU ÜZERİNE DEĞERLENDİRMELER, 185-188, 2019
2019
OPINIONS OF INDIVIDUALS IN THE PERIOD OF UNIVERSITY CHOICES ABOUT TEACHING AS A PROFESSION
Y HASTUNÇ
INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL HUMANITIES SCIENCES RESEARCH 6 (36), 1091-1095, 2019
2019
A REVOLUTIONARY AND PARADIGMATIC CHANGE IN PEDAGOGY: BUILDING A BETTER BRAIN THROUGH THE APPLICATIONS OF EDUCATIONAL NEUROSCIENCE
MŞ DEMİR, ME USTA, A YAYLA, N TAŞKIN, Y HASTUNÇ, Ö ÇEVİK
THE JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE 31, 39-55, 2016
2016
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–14