Making learning fun: Quest Atlantis, a game without guns S Barab, M Thomas, T Dodge, R Carteaux, H Tuzun Educational Technology Research and Development 53 (1), 86-107, 2005 | 1562 | 2005 |
The effects of computer games on primary school students' achievement and motivation in geography learning H Tuzun, M Yilmaz-Soylu, T Karakus, Y Inal, G Kizilkaya Computers & Education 52 (1), 68-77, 2009 | 1002 | 2009 |
Oyun-tabanlı öğrenme ortamlarının öğrencilerin bilgisayar dersindeki başarıları ve öz-yeterlik algıları üzerine etkileri E Bayırtepe, H Tüzün Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 33 (33), 41-54, 2007 | 312 | 2007 |
Our designs and the social agendas they carry S Barab, T Dodge, MK Thomas, C Jackson, H Tuzun The Journal of the Learning Sciences 16 (2), 263-305, 2007 | 241 | 2007 |
Yükseköğretim kurumları web tabanlı uzaktan eğitim programlarında yaşanan sorunlar AGDHG Bilgiç, H Tüzün Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 1 (3), 26-50, 2015 | 181 | 2015 |
Öğrencilerin eğitsel bilgisayar oyunu kullanımına ilişkin görüşleri: Sosyal bilgiler dersi örneği A Bakar, H Tüzün, K Çağıltay Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (35), 27-37, 2008 | 180 | 2008 |
Blending video games with learning: Issues and challenges with classroom implementations in the Turkish context H Tüzün British Journal of Educational Technology 38 (3), 465-477, 2007 | 178 | 2007 |
Motivating learners in educational computer games H Tuzun Indiana University, 2004 | 160 | 2004 |
The Quest Atlantis Project: A socially-responsive play space for learning S Barab, T Dodge, H Tuzun, K Job-Sluder, C Jackson, A Arici, ... The design and use of simulation computer games in education, 159-186, 2007 | 138 | 2007 |
EĞİTSEL BİLGİSAYAR OYUNLARI VE BİR ÖRNEK: QUEST ATLANTİS H Tüzün Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 (30), 220-229, 2006 | 121* | 2006 |
The effects of 3D multi-user virtual environments on freshmen university students' conceptual and spatial learning and presence in departmental orientation H Tüzün, F Özdinç Computers & Education 94, 228-240, 2016 | 97 | 2016 |
Bir eğitsel oyun tasarimi modelinin geliştirilmesi E Akgün, P Nuhoğlu, H Tüzün, G Kaya, M Çınar Eğitim Teknolojisi kuram ve uygulama 1 (1), 41-61, 2011 | 85 | 2011 |
Evaluation of a university website’s usability for visually impaired students N Menzi-Çetin, E Alemdağ, H Tüzün, M Yıldız Universal Access in the Information Society 16, 151-160, 2017 | 83 | 2017 |
Eğitim teknolojilerinde yeni eğilimler: sanal gerçeklik uygulamaları T Tepe, D Kaleci, H Tüzün 10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS …, 2016 | 71 | 2016 |
Üç-boyutlu sanal ortam ve somut materyal kullanımının uzamsal yeteneğe etkileri B Yıldız, H Tüzün Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 41 (41), 2011 | 71 | 2011 |
Issues and challenges with web-based distance education programs in Turkish higher education institutes HG Bilgiç, H Tuzun Turkish Online Journal of Distance Education 21 (1), 143-164, 2020 | 69 | 2020 |
Programlama eğitiminde yaşanan zorluklar ve çözüm önerileri Ş SAYGINER, H TÜZÜN Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, İnönü …, 2017 | 64 | 2017 |
Üç boyutlu sanal gerçeklik ortamlarindaki deneyimlere ilişkin kullanici görüşleri D Kaleci, T Tepe, H Tüzün Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 21 (3), 669-689, 2017 | 62 | 2017 |
The effects of game-based learning environments on students' achievement and self-efficacy in a computer course E Bayirtepe, H TÜZÜN Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal …, 2007 | 62 | 2007 |
Türkiye’de e-öğrenme: Gelişmeler ve uygulamalar GT YAMAMOTO, U DEMİRAY, M KESİM Ankara: Eflatun Yayınevi.[Çevrim-içi: http://tojde. anadolu. edu. tr …, 2010 | 57 | 2010 |