Takip et
Furkan Aydın
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Smart MOOC integrated with intelligent tutoring: A system architecture and framework model proposal
R Yilmaz, H Yurdugül, FGK Yilmaz, M Şahi̇n, S Sulak, F Aydin, ...
Computers and Education: Artificial Intelligence 3, 100092, 2022
602022
Öğretmenlerin Bilgisayar Oyun Bağımlılık Düzeylerini Yordayan Değişkenlerin İncelenmesi
F Aydın, MB Horzum
Online Journal Of Technology Addiction & Cyberbullying 2 (1), 52-66, 2015
47*2015
Sanal Zorbalık Farkındalık Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenirlilik Çalışması
T Ayas, F AYDIN, MB Horzum
Online Journal of Technology Addiction & Cyberbullying 2 (2), 38-51, 2015
38*2015
Ortaokul öğrencilerinin sanal zorba olma durumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi: Sakarya ili örneği
HH Taylan, F Aydın, M Topal
Online Journal of Technology Addiction and Cyberbullying 4 (1), 41-59, 2017
31*2017
Sanal Zorbalıkla Baş Etme Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
M Koç, MB Horzum, T Ayas, F Aydın, A Özbay, E Uğur, S Çolak
Sakarya University Journal of Education 6 (3), 188-200, 2016
28*2016
Eğitim fakültesi BÖTE son sınıf öğrencilerinin okul deneyimi ve öğretmenlik uygulaması derslerinde karşılaştıkları sorunlar
F Aydın, ÖE Akgün
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1-14, 2014
252014
Relationship between students’ tendencies toward academic risk-taking and their attitudes to science
İ Deveci, F Aydın
Issues in Educational Research 28 (3), 560-577, 2018
232018
Üniversite Öğrencilerinin Bilgisayarda Oyun Oynama Alışkanlıkları ve Bilgisayar Oyun Tercihlerinin İncelenmesi: Sakarya Üniversitesi Örneği
M Topal, F Aydın
ERPA International Congresses on Education (ERPA 2018), 203-210, 2018
212018
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Çoklu Zekâ Alanlarının Girişimci Özellikleri Yordama Durumu
İ DEVECİ, F AYDIN
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (3), 175-188, 2017
16*2017
Sanal zorbalık eğitiminin 6. sınıf öğrencilerinin sanal zorbalık farkındalığına etkisi
F AYDIN
Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016
15*2016
Examining of Learners’ Usage in Assessment Management System Which Integrated Adaptive Mastery Testing
M Şahin, F Aydın, S Sulak, C Terzi Müftüoğlu, M Tepgeç, ...
Open and Inclusive Educational Practice in the Digital World, 233-246, 2022
9*2022
Eğitsel veri madenciliği ve öğrenme analitikleri bağlamında e-öğrenme verilerinde aykırı gözlemlerin belirlenmesi
S Keskin, F Aydın, H Yurdugül
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 9 (1), 292-309, 2019
92019
Learning analytics based feed-forward: Designing dashboards according to learner expectations and lecturer perspectives
M Tepgec, FG Karaoglan Yilmaz, R Yilmaz, F Aydin, S Sulak, H Yurdugul
The association for educational communications and technology (AECT …, 2021
72021
Finding traces of motivational beliefs in learning analytics supported massive open online courses
M Tepgec, FG Karaoğlan Yılmaz, R Yılmaz, F Aydın, S Sulak, H Yurdugül
The association for educational communications and technology (AECT …, 2021
72021
Lisansüstü Öğrencilerin Çevrimiçi Ortamlarda Topluluk Hissi Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Y Üngören, MB Horzum, F Aydın
ERPA 2018, 217, 2018
62018
Lise Öğrencilerinin Sanal Zorbalık Farkındalığı ve Sanal Zorbalıkla Baş Etme Stratejileri Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi
F Aydın, MB Horzum, T Ayas
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 103-108, 2017
62017
Üniversite Öğrencilerinin Sanal Zorbalıkla Baş Etme Stratejileri Üzerine Bir İnceleme
F Aydın, SS Seferoğlu
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 32 (2), 579-594, 2020
52020
Öğretmen Adaylarının Web Tabanlı Mesleki Gelişime Yönelik Motivasyonlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
F AYDIN, MB HORZUM, ÖC GÜNGÖREN
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 11 (27), 2014
52014
Learning Analytics Feedforward: Designing Dashboards According to Learner Expectations and Lecturer Perspectives
M Tepgec, FG Karaoğlan Yılmaz, R Yılmaz, S Sulak, F Aydın, H Yurdugül
AECT International Convention, II., IL, USA, 523-545, 2021
32021
Students' Preferences and Views about Learning in a Smart MOOC Integrated with Intelligent Tutoring.
GK Yilmaz, M Tepgeç, CT Müftüoglu, S Sulak, M Sahin, F Aydin, R Yilmaz, ...
International Association for Development of the Information Society, 2021
32021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20