Görme engelliler için matematik öğretim materyali tasarımı: İğneli sayfa MŞ Bülbül, B Garip, Ü Cansu, D Demirtaş İlköğretim Online 11 (4), 1-9, 2012 | 20 | 2012 |
Mathematics instructional materials designed forvisually impaired students: Needle page MŞ Bülbül, B Garip, Ü Cansu, D Demirtaş Elementary Education Online 11 (4), 2012 | 15 | 2012 |
Testing context based, self learning material with a blind student: a wisdom box MS Bulbul, B Garip, D Demirtas New Perspective in Science Education, 2013 | 4 | 2013 |
Re-Simulating”: physics simulations for blind students MS Bulbul, D Demirtas, B Garip, O Oktay New Perspectives in Science Education Conference, 2013 | 4 | 2013 |
İğneli sayfa ile görme engellilerin kullandığı diğer matematik öğrenme setlerinin karşılaştırılması MŞ Bülbül, B Garip, Ü Cansu, D Demirtaş İlköğretim Online Dergisi 11 (4), 1-9, 2012 | 3 | 2012 |
Views and recommendations about 9th grade force and motion unit from physics teachers who studied with visually impaired students MŞ Bülbül, D Demirtaş, Ü Cansu, Ö Oktay, B Garip Applied Education Congress, 220, 2012 | 3 | 2012 |
CHALLENGES OF PRE-SERVICE PHYSICS TEACHERS IN ARGUMENT-DRIVEN INQUIRY ACTIVITIES D Demirtaş Middle East Technical University, 2024 | | 2024 |
Dilber Demirtaş D Demirtaş | | 2020 |
Preservice physics teachers’ xx challenges in implementing context-based argument driven inquiry activities U Yıldırım null, 2018 | | 2018 |
Lise Öğrencilerinin Yedi Coğrafik Bölgeye Göre Kavram Yanılgıları Dağılımı Ve Öğrencilerin Kavram Yanılgıları Arasındaki İlişki Analizi A Eryılmaz, ÖF Özdemir, U Yıldırım, B Garip, D Demirtaş | | 2016 |
Lise öğrencilerinin basit elektrik devreleri ve geometrik optik konusundaki kavram yanılgıları A Eryılmaz, ÖF Özdemir, U Yıldırım, B Garip, D Demirtaş null, 2016 | | 2016 |
Lise Öğrencilerinin Kuvvet Ve Hareket Konusundaki Kavram Yanılgıları Ve Kinematik Grafiklerini Anlama Konusunda Yaşadığı Zorluklar A Eryılmaz, ÖF Özdemir, U Yıldırım, B Garip, D Demirtaş | | 2016 |
Türkiye’de lise öğrencilerinin fizik konularındaki kavram yanılgılarının coğrafik bölgelere göre haritalanması A Eryılmaz, ÖF Özdemir, U Yıldırım, B Garip, D Demirtaş | | 2016 |
Relationship between pre service physics teachers FCI performance and their feedback on FCI results U Yıldırım, B Garip, D Demirtaş | | 2015 |
Schools for All B Garip, E Özpolat, D Demirtaş, MŞ Bülbül Conference Proceedings. New Perspectives in Science Education 2014, 2014 | | 2014 |
Schools forAll B Garip, E Özpolat, D Demirtaş, MŞ Bülbül Conference proceedings. New perspectives in science education 2, 147, 2014 | | 2014 |
Türkiye’de Lise Öğrencilerinin Fizik Konularındaki Kavram Yanılgılarının Coğrafik Bölgelere göre Haritalanması U Yıldırım, B Garip, D Demirtaş, A Eryılmaz, ÖF Özdemir | | 2013 |
Mathematics Instructional Materials Designed for Visually Impaired Students: Needle Page. M Şahin BÜLBÜL, B GARİP, Ü CANSU, D DEMİRTAŞ Ilkogretim Online 11 (4), 2012 | | 2012 |
Challenges of Pre-service Physics Teachers in Implementing Authentic Argument Driven Inquiry (AADI): A Three-Phase Study D DEMİRTAŞ, U YILDIRIM, ÖF ÖZDEMİR | | |
Preservice Physics Teachers’ Challenges in Implementing Context-Based Argument Driven Inquiry Activities D DEMİRTAŞ, U YILDIRIM | | |