Follow
Dilber Demirtaş
Title
Cited by
Cited by
Year
Görme engelliler için matematik öğretim materyali tasarımı: İğneli sayfa
MŞ Bülbül, B Garip, Ü Cansu, D Demirtaş
İlköğretim Online 11 (4), 1-9, 2012
192012
Mathematics instructional materials designed forvisually impaired students: Needle page
MŞ Bülbül, B Garip, Ü Cansu, D Demirtaş
Elementary Education Online 11 (4), 2012
142012
Re-Simulating”: physics simulations for blind students
MS Bulbul, D Demirtas, B Garip, O Oktay
New Perspectives in Science Education Conference, 2013
32013
Views and recommendations about 9th grade force and motion unit from physics teachers who studied with visually impaired students
MŞ Bülbül, D Demirtaş, Ü Cansu, Ö Oktay, B Garip
Applied Education Congress, 220, 2012
32012
Testing context based, self learning material with a blind student: a wisdom box
MS Bulbul, B Garip, D Demirtas
New Perspective in Science Education, 2013
22013
İğneli sayfa ile görme engellilerin kullandığı diğer matematik öğrenme setlerinin karşılaştırılması
MŞ Bülbül, B Garip, Ü Cansu, D Demirtaş
İlköğretim Online Dergisi 11 (4), 1-9, 2012
22012
CHALLENGES OF PRE-SERVICE PHYSICS TEACHERS IN ARGUMENT-DRIVEN INQUIRY ACTIVITIES
D Demirtaş
Middle East Technical University, 2024
2024
Dilber Demirtaş
D Demirtaş
2020
Preservice physics teachers’ xx challenges in implementing context-based argument driven inquiry activities
U Yıldırım
null, 2018
2018
Lise Öğrencilerinin Yedi Coğrafik Bölgeye Göre Kavram Yanılgıları Dağılımı Ve Öğrencilerin Kavram Yanılgıları Arasındaki İlişki Analizi
A Eryılmaz, ÖF Özdemir, U Yıldırım, B Garip, D Demirtaş
2016
Lise öğrencilerinin basit elektrik devreleri ve geometrik optik konusundaki kavram yanılgıları
A Eryılmaz, ÖF Özdemir, U Yıldırım, B Garip, D Demirtaş
null, 2016
2016
Lise Öğrencilerinin Kuvvet Ve Hareket Konusundaki Kavram Yanılgıları Ve Kinematik Grafiklerini Anlama Konusunda Yaşadığı Zorluklar
A Eryılmaz, ÖF Özdemir, U Yıldırım, B Garip, D Demirtaş
2016
Türkiye’de lise öğrencilerinin fizik konularındaki kavram yanılgılarının coğrafik bölgelere göre haritalanması
A Eryılmaz, ÖF Özdemir, U Yıldırım, B Garip, D Demirtaş
2016
Relationship between pre service physics teachers FCI performance and their feedback on FCI results
U Yıldırım, B Garip, D Demirtaş
2015
Schools for All
B Garip, E Özpolat, D Demirtaş, MŞ Bülbül
Conference Proceedings. New Perspectives in Science Education 2014, 2014
2014
Schools forAll
B Garip, E Özpolat, D Demirtaş, MŞ Bülbül
Conference proceedings. New perspectives in science education 2, 147, 2014
2014
Türkiye’de Lise Öğrencilerinin Fizik Konularındaki Kavram Yanılgılarının Coğrafik Bölgelere göre Haritalanması
U Yıldırım, B Garip, D Demirtaş, A Eryılmaz, ÖF Özdemir
2013
Mathematics Instructional Materials Designed for Visually Impaired Students: Needle Page.
M Şahin BÜLBÜL, B GARİP, Ü CANSU, D DEMİRTAŞ
Ilkogretim Online 11 (4), 2012
2012
Preservice Physics Teachers’ Challenges in Implementing Context-Based Argument Driven Inquiry Activities
D DEMİRTAŞ, U YILDIRIM
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–19