Takip et
Veysel Demirer
Veysel Demirer
Associate Professor, Curriculum & Instruction, CEIT, Suleyman Demirel University
sdu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Loneliness, self‐esteem, and life satisfaction as predictors of Internet addiction: A cross‐sectional study among Turkish university students
B Bozoglan, V Demirer, I Sahin
Scandinavian journal of psychology 54 (4), 313-319, 2013
5002013
The effects of augmented reality on students' academic achievement and motivation in a biology course
C Erbas, V Demirer
Journal of Computer Assisted Learning 35 (3), 450-458, 2019
1732019
Effect of blended learning environment on transfer of learning: An experimental study
V Demirer, I Sahin
Journal of Computer Assisted Learning 29 (6), 518-529, 2013
1542013
Eğitimde artırılmış gerçeklik uygulamaları: Google Glass örneği
Ç Erbaş, V Demirer
Journal of Instructional Technologies and Teacher Education 3 (2), 8-16, 2014
1372014
Mobil artırılmış gerçeklik uygulamalarının incelenmesi ve eğitimsel açıdan değerlendirilmesi
V Demirer, Ç Erbaş
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (3), 2015
1172015
Programming education and new approaches around the world and in Turkey/Dünyada ve Türkiye'de programlama eğitimi ve yeni yaklaşımlar
V Demirer, SAK Nurcan
Eğitimde Kuram ve Uygulama 12 (3), 521-546, 2016
1162016
İlköğretimde e-öyküleme kullanımı ve etkileri
V Demirer
Necmettin Erbakan Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri …, 2013
1132013
Problematic Internet use: Functions of use, cognitive absorption, and depression
B Bozoglan, V Demirer, I Sahin
Computers in Human Behavior 37, 117-123, 2014
912014
TERS YÜZ SINIF MODELİ ÇERÇEVESİNDE GERÇEKLEŞTİRİLMİŞ ÇALIŞMALARA BİR BAKIŞ: İÇERİK ANALİZİ
V Demirer, B AYDIN
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 7 (1), 57-82, 2017
902017
Eğitimde Robotik Kullanımı İle İlgili Yapılan Çalışmalara Sistematik Bir Bakış
V Yolcu, V Demirer
SDU International Journal of Educational Studies 4 (2), 127-139, 2017
83*2017
Eğitim Materyali Geliştirilmesinde Karma Öğrenme Yaklaşımının Akademik Başarı, Bilgi Transferi, Tutum ve Öz-Yeterlik Algısına Etkisi
V Demirer
Selçuk University, Institute of Social Sciences, Konya, 2009
722009
Preservice teachers’ Internet addiction in terms of gender, Internet access, loneliness and life satisfaction.
V Demirer, B Bozoglan, I Sahin
International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology 1 …, 2013
692013
Dünyada ve Türkiye'de programlama eğitimi ve yeni yaklaşımlar
V Demirer, N Sak
Eğitimde Kuram ve Uygulama 12 (3), 521-546, 2016
682016
Flipping the Drawbacks of Flipped Classroom: Effective Tools and Reccomendations
B Aydın, V Demirer
JOURNAL OF EDUCATIONAL AND INSTRUCTIONAL STUDIES IN THE WORLD, 2016
572016
Öğretmenlerin FATİH Projesine yönelik görüşlerinin teknolojik pedagojik alan bilgisi bağlamında incelenmesi
V Demirer, CH Dikmen
İlköğretim Online 17 (1), 26-46, 2018
552018
İlköğretim Öğrencilerinin Bilgisayar ve İnternet Kullanımları İle Kitap Okuma Alışkanlıkları Arasındaki İlişki: Konya İli Örneği
V Demirer, D Çintaş Yıldız, AM Sünbül
İlkogretim Online 10 (3), 1028-1036, 2011
52*2011
İlköğretim öğrencileri kitap okuma alışkanlıkları: Konya ili araştırma raporu.
AM Sünbül, E Yılmaz, V Demirer, D Ceran, A Işık, D Çintaş, M Çalışkan, ...
472010
Türkiye'de teknolojik pedagojik alan bilgisi üzerine 2009-2013 yılları arasında yapılan çalışmalardaki eğilimler
CH Dikmen, V Demirer
Turkish Journal of Education 5 (1), 33-46, 2016
38*2016
Türkiye'de bilişim teknolojileri (BT) eğitimi ve BT öğretmenlerin değişen rolleri
V Demirer, N Sak
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (5), 434, 2015
382015
Türkçe öğretmeni adaylarının dijital öyküleme sürecine ilişkin görüşleri ve algıları
V Demirer, B Yasemin
Journal of Theoretical Educational Science 11 (4), 718-747, 2018
372018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20