Takip et
Mihalis (Michael) Kuyucu
Mihalis (Michael) Kuyucu
Lecturer & Journalist & Rd&TV Producer
michaelshow.net üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Gençlerde akıllı telefon kullanımı ve akıllı telefon bağımlılığı sorunsalı:“Akıllı telefon (kolik)” üniversite gençliği
M Kuyucu
Global Media Journal TR Edition 7 (14), 328-359, 2017
2612017
Y Kuşaği ve Facebook: Y Kuşağinin Facebook Kullanim Alişkanliklari Üzerine Bir İnceleme
M Kuyucu
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 13 (49), 55-83, 2014
2072014
Y KUŞAĞI VE TEKNOLOJİ: Y KUŞAĞININ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNİ KULLANIM ALIŞKANLIKLARI
M Kuyucu
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 5 (2), 845-872, 2017
1602017
Türkiye'de medya ekonomisi
M Kuyucu
Esenkitap, 2012
882012
Türkiye'de çapraz medya sahipliği: Medya ekonomisine olumsuz etkileri ve bu etkilerin önlenmesine yönelik öneriler
M Kuyucu
Selçuk İletişim 8 (1), 144-163, 2013
482013
FUTBOL ENDÜSTRİSİNDE SOSYAL MEDYA PAZARLAMA UYGULAMALARI
M Kuyucu
The Journal of Academic Social Science 7 (7), 161-175, 2024
462024
Yeni iletişim teknolojileri ve yeni medya
M Kuyucu, T AKHİSAR
, Zinde Yayıncılık, 2013
412013
RADYONUN MÜZİK KUTUSUNA DÖNÜŞÜMÜ: RADYO PROGRAM TÜRLERİ ve TERCİH EDİLİRLİK ORANLARI
M Kuyucu
Humanities Sciences 8 (4), 372-400, 2013
372013
Use of smartphone and problematic of smart phone addiction in young people:“smart phone (Colic)” University Youth
M Kuyucu
Global Media Journal TR Edition 7 (14), 328-359, 2017
312017
Theodor W. Adorno’nun perspektifinden popüler Türk müziğinde standartlaşma sorunsalı
M Kuyucu
Trt Akademi 1 (1), 188-208, 2016
312016
Sosyal Medyada Mahremiyet: Türkiye’deki Twitter Kullanıcılarının Mahremiyet Anlayışı
M Kuyucu
Sosyalleşen Olgular” Sosyal Medya Araştırmaları 2, 21-54, 2015
302015
The social media generation: social media use in Turkey in the sample of Istanbul
M Kuyucu
IOSR journal of Humanities and Social Science 21 (2), 84-98, 2016
282016
Yeni iletişim aracı olarak sosyal medya ve sosyal ağlar üzerine bir güncelleme
M Kuyucu
Yeni İletişim Teknolojileri ve Yeni Medya, 114-151, 2013
242013
Television and advertising: the history of TV advertising from and industrial look
M Kuyucu
Social Mentality And Researscher Thinkers Journal 6 (29), 258-269, 2020
202020
Gençlerin Türkiye’de üretilen televizyon dizilerine yönelik tutumları ve dizi tüketim faktörlerinin analizi
M Kuyucu
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi 5 (2), 558-599, 2019
202019
INSTAGRAM RADYONUN GİZEMİNİ ÖLDÜRDÜ MÜ? RADYO KANALLARI VE RADYO PROGRAMCILARINDA INSTAGRAM KULLANIMI
M Kuyucu
Ulakbilge Sosyal Bilimler Dergisi 4 (7), 69-97, 2016
202016
Türkiye’de Özel Radyo Yayıncılığı: Ulusal Ölçekte Yayın Yapan Özel Radyo Kanallarının Yapıları Üzerine Bir Araştırma
M Kuyucu
Global Media Journal 7, 135-155, 2013
202013
Y kuşağı ve YouTube: Y kuşağının YouTube platformunu kullanım amaçları
M Kuyucu
Journal of International Social Research 12 (63), 1107-1120, 2019
192019
Çevresel haber ortamı olarak Twitter ve Twitter gazeteciliği
M Kuyucu
Uluslararası Hakemli İletişim ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi 2 (3), 159-189, 2014
192014
TÜRKİYE’DE TEMATİK TV YAYINCILIĞI: GENÇLERİN TEMATİK TELEVİZYON IZLEME ALIŞKANLIKLARININ TELEVİZYON YAYINCILIĞINA OLAN YANSIMALARI
M Kuyucu
The Journal of Academic Social Science Studies 2 (32), 249-265, 2024
172024
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20