Öğretmenlerin motivasyon etkenleri Ş Ada, D Akan, A Ayık, İ Yıldırım, S Yalçın Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 17 (3), 151-166, 2013 | 235 | 2013 |
Okul müdürleri liderlik stili ölçeğinin geliştirilmesi (OMLSÖ) D Akan, İ Yıldırım, S Yalçın Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 13 (51), 2014 | 115 | 2014 |
Öğretmenlerin algılarına göre okul yöneticilerinin liderlik stilleri ile öğretmenlerin iş yaşam kalitesi ve örgütsel bağlılık düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi S Yalçin Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014 | 61 | 2014 |
okul yöneticilerinin liderlik stilleri ile öğretmenlerin örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi sinan yalçın durdağı akan eğitim ve insani bilimler dergisi 6 (11), 123-151, 2015 | 59* | 2015 |
" Okul Müdürü" Kavramına İlişkin Öğretmenlerin Metaforik Algıları. D Akan, S YALÇIN, İ YILDIRIM İlkogretim Online 13 (1), 2014 | 55 | 2014 |
Analyzing the Relationship between Positive Psychological Capital and Organizational Commitment of the Teachers sinan yalçın International Education Studies 9 (8), 75-83, 2016 | 45 | 2016 |
Sınıf Öğretmenlerinin İş Doyumu Ve Okul Etkililiği Algıları Arasındaki İlişki SY İsa YILDIRIM**, Durdağı AKAN*** Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (1), 69-81, 2017 | 33 | 2017 |
Okul yöneticilerinin liderlik stilleri ile öğretmenlerin iş yaşam kalitesi ve örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi S Yalçın, D Akan Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 15 (59), 1138-1156, 2016 | 33 | 2016 |
Investigation of the Organizational Commitment and Psychological Well-being Levels of Academicians İY Sinan Yalçin, Durdağı Akan International Journal of Research in Education and Science, 2021 | 32* | 2021 |
Öğretmenlerin İş Yaşam Kaliteleri İle Örgütsel Bağlılıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi DA Sinan YALÇIN, İsa YILDIRIM Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (1), 205-224, 2016 | 32 | 2016 |
Okul Yöneticilerine Aşağıdan Yukarı Doğru Uygulanan Yıldırma (Mobbing) Davranışları. D Akan, I Yıldırım, S Yalçın International Online Journal of Educational Sciences 5 (3), 2013 | 32 | 2013 |
Difficulties encountered by academicians in academic research processes in universities. S Yalçin, S Altun Yalçin Journal of Education and Practice 8 (6), 143-153, 2017 | 28 | 2017 |
ÖĞRETMENLERİN ALGILARINA GÖRE İSTENMEYEN OKUL YÖNETİCİSİ DAVRANIŞLARI sinan yalçın ekev akademi dergisi 21 (69), 105-116, 2017 | 25 | 2017 |
Teacher Behavior Unwanted According to Student’s Perceptions DASY İsa Yıldırım International Education Studies 9 (11), 1-12, 2016 | 23* | 2016 |
Analyzing elementary teachers’ views on the nature of science according to their academic levels SA Yalçin, S Yalçin Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 942-946, 2011 | 23 | 2011 |
Motivation factors of teachers Ş Ada, D Akan, A Ayık, İ Yıldırım, S Yalçın Atatürk University Journal of Graduate School of Social Sciences 17 (3), 151-166, 2013 | 22 | 2013 |
Okullarda Örgütsel Sinizmin Yordayıcısı Olarak Karar Verme Sürecine Katılım sinan yalçın isa yıldırım, durdağı akan bartın üniversitesi eğitim fakültesi dergisi, 2019 | 20* | 2019 |
Teachers' methaphoric impressions related to'School Manager' D Akan, S Yalçın, İ Yıldırım Elementary Education Online 13 (1), 169-179, 2014 | 19 | 2014 |
Öğretmenlerin algılarına göre okul yöneticilerinin liderlik stilleri ile öğretmenlerin pozitif psikolojik sermaye düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi S Yalçın, D Akan, İ Yıldırım Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi 10 (18), 157-174, 2018 | 17 | 2018 |
YENİ İLKÖĞRETİM MÜFREDATININ UYGULANMASINA İLİŞKİN İLKÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ SA Yalçın, S Yalçın Milli Eğitim Dergisi 41 (190), 92-101, 2011 | 14 | 2011 |