Follow
Doç.Dr. Sinan YALÇIN
Doç.Dr. Sinan YALÇIN
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü
Verified email at erzincan.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Öğretmenlerin motivasyon etkenleri
ADA Şükrü, A Durdağı, A Ahmet, İ YILDIRIM, S YALÇIN
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 17 (3), 151-166, 2013
2122013
OKUL MÜDÜRLERİ LİDERLİK STİLİ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ (OMLSÖ).
D Akan, İ YILDIRIM, S YALÇIN
Electronic Journal of Social Sciences 13 (51), 2014
1022014
okul yöneticilerinin liderlik stilleri ile öğretmenlerin örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi
sinan yalçın durdağı akan
eğitim ve insani bilimler dergisi 6 (11), 123-151, 2015
54*2015
" Okul Müdürü" Kavramına İlişkin Öğretmenlerin Metaforik Algıları.
D Akan, S YALÇIN, İ YILDIRIM
İlkogretim Online 13 (1), 2014
532014
Öğretmenlerin algılarına göre okul yöneticilerinin liderlik stilleri ile öğretmenlerin iş yaşam kalitesi ve örgütsel bağlılık düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
S Yalçin
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
522014
Analyzing the Relationship between Positive Psychological Capital and Organizational Commitment of the Teachers
sinan yalçın
International Education Studies 9 (8), 75-83, 2016
422016
Öğretmenlerin Pozitif Psikolojik Sermaye Düzeylerinin İncelenmesi
S YALÇIN
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 19 (1), 2019
342019
Sınıf Öğretmenlerinin İş Doyumu Ve Okul Etkililiği Algıları Arasındaki İlişki
SY İsa YILDIRIM**, Durdağı AKAN***
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (1), 69-81, 2017
312017
Okul Yöneticilerine Aşağıdan Yukarı Doğru Uygulanan Yıldırma (Mobbing) Davranışları.
D Akan, I Yıldırım, S Yalçın
International Online Journal of Educational Sciences 5 (3), 2013
282013
Okul yöneticilerinin liderlik stilleri ile öğretmenlerin iş yaşam kalitesi ve örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi
S Yalçın, D Akan
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 15 (59), 1138-1156, 2016
272016
Öğretmenlerin İş Yaşam Kaliteleri İle Örgütsel Bağlılıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
DA Sinan YALÇIN, İsa YILDIRIM
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (1), 205-224, 2016
272016
Difficulties encountered by academicians in academic research processes in universities.
S Yalçin, S Altun Yalçin
Journal of Education and Practice 8 (6), 143-153, 2017
252017
ÖĞRETMENLERİN ALGILARINA GÖRE İSTENMEYEN OKUL YÖNETİCİSİ DAVRANIŞLARI
sinan yalçın
ekev akademi dergisi 21 (69), 105-116, 2017
23*2017
Teacher Behavior Unwanted According to Student’s Perceptions
DASY İsa Yıldırım
International Education Studies 9 (11), 1-12, 2016
23*2016
Analyzing elementary teachers’ views on the nature of science according to their academic levels
SA Yalçin, S Yalçin
Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 942-946, 2011
222011
Investigation of the Organizational Commitment and Psychological Well-being Levels of Academicians
İY Sinan Yalçin, Durdağı Akan
International Journal of Research in Education and Science, 2021
20*2021
Motivation factors of teachers
Ş Ada, D Akan, A Ayık, İ Yıldırım, S Yalçın
Atatürk University Journal of Graduate School of Social Sciences 17 (3), 151-166, 2013
192013
Teachers' methaphoric impressions related to'School Manager'
D Akan, S Yalçın, İ Yıldırım
Elementary Education Online 13 (1), 169-179, 2014
182014
Öğretmenlerin algılarına göre okul yöneticilerinin liderlik stilleri ile öğretmenlerin pozitif psikolojik sermaye düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
S Yalçın, D Akan, İ Yıldırım
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi 10 (18), 157-174, 2018
172018
Okullarda Örgütsel Sinizmin Yordayıcısı Olarak Karar Verme Sürecine Katılım
sinan yalçın isa yıldırım, durdağı akan
bartın üniversitesi eğitim fakültesi dergisi, 2019
15*2019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20