Follow
Murat öz
Murat öz
üretim yönetimi ve pazarlama Doçenti, Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi
Verified email at kmu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Sağlık hizmetleri pazarlamasında algılanan hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyeti üzerinde ağızdan ağıza pazarlamanın etkisini belirlemeye yönelik bir araştırma
M Öz, E Uyar
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi …, 2014
972014
İş Hayatında Başarının İki Temel Koşulu: Tüketici Davranışlarını Anlayabilmek ve Müşteri Memnuniyetini Sağlamak
ÖZ Murat
Uluslararası Sosyal ve Ekonomik Bilimler Dergisi (International Journal of …, 2011
73*2011
Tüketici Satın Alma Davranışı Kapsamında Hedonik (Hazcı) Tüketimin Plansız Alışveriş Üzerine Etkilerinin İncelenmesi
M Öz, S Mucuk
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi 1 (2), 37-60, 2015
422015
LOJİSTİKTE YENİ YAKLAŞIMLAR
M Öz
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi …, 2011
33*2011
Pazarlama Dağıtım Kanallarının Yönetimi ve Aracıların Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkilerinin Ölçülmesi Üzerine Bir Uygulama
M ÖZ
KMU İİBF Dergisi 10 (S 14), 420-435, 2008
32*2008
Lojistik faaliyetlerde dış kaynak kullanımı ve üçüncü parti lojistik işletmelerinin firmaların pazarlama tabanlı temel yeteneklerini oluşturmada ve müşteri değerini …
M Öz
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011
242011
Polis meslek etiği (Karaman ilinde bir araştırma)
A Bedük, NK Erdemir, M Öz
Yönetimde ve Siyasette Etik Sempozyumu’nda sunulan bildiri, Sakarya, 2005
152005
Online Alışveriş Yapan Süpermarket Tüketicilerinin TüketimTercihlerinin Teknoloji Kabul Modeliyle Açıklanması
I Perihan, ÖZ Murat
OPUS International Journal of Society Researches 18 (Yönetim ve Organizasyon …, 2019
122019
Lojistik Faaliyetlerde Dış Kaynak Kullanımı ve Pazarlama Tabanlı Yetenekler Üzerine Etkisi
M Öz
Eğitim Yayınevi, 2019
112019
Taklit ve Esinlenme Ambalajın Tüketici Satın Alma Kararları Üzerindeki Etkisi ve Karaman’da Bir Uygulama
M ÖZ, M Kazak
KMÜ Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi 18 (30), 41-56, 2016
112016
Sürdürülebilir kalkınma amaçları bağlamında kurumsal sosyal sorumluluk uygulamaları: Türkiye’de mevcut durum ve eğilimler
MA Tiltay, ÖZ Murat, ME Tepe
Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi 8 (2), 351-372, 2021
62021
Kişisel Verilerin Çevrimiçi Mahremiyet İle İlişkisinin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi
ÖZ Murat, D KILIÇ
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal Ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi …, 2020
62020
KÜRESEL PAZARLAMA LOJİSTİK VE TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ
M ÖZ
Eğitim Yayınevi, 2019
62019
Rekabet, finansman ve pazarlama perspektifinden Karaman’da elmacılık sektörünün durumu
O Çevik, M Bay, M Mortaş, M Öz, NK Erdemir
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi, 2015
62015
Akademisyenlerin Bilimsel Ahlaka Yönelik Tutumlarının Analizi: Selçuk Üniversitesi Karaman Yunus Emre Kampusunda Ampirik Bir Çalışma
NK Erdemir, M Öz, S Güleç
3.ulusal bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi 3, 69-77, 2004
62004
Değer Yönetim Sürecinde Marka Değerinin Belirlenmesine Yönelik Belirlenmiş İki Markaya İlişkin Değer Analizi, Marka Yönetimi Sempozyumu, TMMOB Makine Müh
SB Alagöz, M Öz
Odası, Gaziantep, 299-305, 2005
52005
Pazarlama dağıtım kanallarının yönetimi ve kanal üyelerinin müşteri memnuniyeti üzerindeki etkilerinin ölçülmesi üzerine bir uygulama
M Öz
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2004
52004
Webrooming application on marketing 4.0 axis
ÖZ Murat, M KAZAK
Econder International Academic Journal 4 (2), 363-374, 2020
42020
Online Alışverişte Kişisel Verilerin Tüketici Mahremiyeti İle İlişkisi Üzerine Nitel Bir Çalışma
D Kılıç, M Öz
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 25 (1), 138-156, 2023
32023
Rekabet Üstünlüğü Sağlama Sürecinde Kullanılan Lojistik Faaliyetlerin Kayıt Altına Alınması: Muhasebe Meslek Mensupları Üzerine Karaman İlinde Bir Araştırma
R PARLAKKAYA, M Öz, EN Kemal
XXIX. TÜRKİYE MUHASEBE SEMPOZYUMU 1 (136), 303-326, 2010
32010
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20