İlköğretim öğrencileri eşit işaretini nasıl algılamaktadırlar? H Yaman, Z Toluk, S Olkun Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (24), 2003 | 66 | 2003 |
Somut ve sanal manipülatif destekli geometri öğretiminin 5. sınıf öğrencilerinin geometrik yapıları inşa etme ve çizmedeki başarılarına etkisi T Şahin Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013 | 40 | 2013 |
İlköğretim öğrencilerinin matematiksel örüntülerdeki ilişkileri algılayışları üzerine bir inceleme H Yaman Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010 | 32 | 2010 |
Öğretmen adaylarının yaratıcılık düzeyleri E Serap, A Salih, F AYDIN, M Bahar, S Durmuş, M Polat, H Yaman Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2 (9 …, 2004 | 32 | 2004 |
The Mathematics Education I and II Courses' Effect on Teacher Candidates' Development of Number Sense. H Yaman Educational Sciences: Theory and Practice 15 (4), 1119-1135, 2015 | 30 | 2015 |
Sinif Düzeylerine Göre Öğretmen Adaylarinin Sayi Duyusu Performanslari H Yaman Kastamonu Eğitim Dergisi 23 (2), 739-754, 2015 | 26 | 2015 |
How do prospective teachers solve routine and non-routine trigonometry problems? S Dündar, H Yaman International Online Journal of Educational Sciences 7 (2), 2015 | 25 | 2015 |
Achievement motivation of primary mathematics education teacher candidates according to their cognitive styles and motivation styles H Yaman, S Dündar, Ü Ayvaz International Electronic Journal of Elementary Education 7 (2), 125-142, 2015 | 25 | 2015 |
İlköğretim öğrencilerinin sunum biçimlerine göre matematiksel örüntüleri algılayışları H Yaman, U Aysun Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 28 (28-1), 405-416, 2013 | 16 | 2013 |
Problem çözmede zihnin matematiksel alışkanlıkları S Korkmaz, S Dündar, H Yaman Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 7 (1), 35-61, 2016 | 12 | 2016 |
Mevcut teknolojilerin sunduğu çoklu temsil olanaklarının oluşturmacı yaklaşıma getireceği yenilikler S Durmuş, H Yaman 5th National Sicence and Mathematics Education Congress, 16-18, 2002 | 12 | 2002 |
An Investigation of Pattern Problems Posed by Middle School Mathematics Preservice Teachers Using Multiple Representation. Y Yilmaz, S Durmus, H Yaman International Journal of Research in Education and Science 4 (1), 148-164, 2018 | 7 | 2018 |
Sınıf öğretmeni adaylarının matematiksel muhakeme becerilerine göre tablo ve grafikleri yorumlama başarılarının incelenmesi S Dündar, H Yaman Kastamonu Eğitim Dergisi 23 (4), 1695-1710, 2015 | 7 | 2015 |
Fen Ve Matematik Öğretmen Adaylarinin Fen Ve Matematik Entegrasyonuna Yönelik Algilarinin Ve Uygulama Yeterliklerinin Belirlenmesi H Yaman, M Bahar, S Durmuş, M YILMAZ, Y Özyurt, NS Demir Turkish Studies 13 (4), 1305-1340, 2018 | 6 | 2018 |
The mathematical habits of mind in problem solving S Korkmaz, S Dündar, H Yaman Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 7 (1), 35-61, 2016 | 6 | 2016 |
Cebir Eğitimi Almayan Öğrenciler Problem Çözümlerinde Denklemleri Kullanabiliyorlar mı? H YAMAN, S DÜNDAR Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 6 (1), 255-276, 2015 | 6 | 2015 |
How the elementary school students would perceive equal sign H Yaman, Z Toluk, S Olkun Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi 24, 142-151, 2003 | 6 | 2003 |
Concrete and virtual manipulative-assisted teaching of geometry's impact on the success of building and drawing geometric structures of 5th grade students H YAMAN, T ŞAHİN Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 202-220, 2014 | 5 | 2014 |
THE ELEMENTARY STUDENTS'PERCEPTIONS OF MATHEMATICAL PATTERNS ACCORDING TO PRESENTATION FORMS H Yaman, A Umay HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL …, 2013 | 5 | 2013 |
8. SINIF MATEMATİK KONULARINA GÖRE TÜRKİYE, SİNGAPUR VE ABD MATEMATİK DERS KİTAPLARININ İÇERİK VE GÖRSELLİK AÇISINDAN KARŞILAŞTIRILMASI A ATA ÖZER, H YAMAN Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (4), 1359-1377, 2021 | 3 | 2021 |