Takip et
Hakan Yaman
Hakan Yaman
Matematik Eğitimi, Profesör Doktor, Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi
ibu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İlköğretim öğrencileri eşit işaretini nasıl algılamaktadırlar?
H Yaman, Z Toluk, S Olkun
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (24), 2003
662003
Somut ve sanal manipülatif destekli geometri öğretiminin 5. sınıf öğrencilerinin geometrik yapıları inşa etme ve çizmedeki başarılarına etkisi
T Şahin
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013
402013
İlköğretim öğrencilerinin matematiksel örüntülerdeki ilişkileri algılayışları üzerine bir inceleme
H Yaman
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010
322010
Öğretmen adaylarının yaratıcılık düzeyleri
E Serap, A Salih, F AYDIN, M Bahar, S Durmuş, M Polat, H Yaman
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2 (9 …, 2004
322004
The Mathematics Education I and II Courses' Effect on Teacher Candidates' Development of Number Sense.
H Yaman
Educational Sciences: Theory and Practice 15 (4), 1119-1135, 2015
302015
Sinif Düzeylerine Göre Öğretmen Adaylarinin Sayi Duyusu Performanslari
H Yaman
Kastamonu Eğitim Dergisi 23 (2), 739-754, 2015
262015
How do prospective teachers solve routine and non-routine trigonometry problems?
S Dündar, H Yaman
International Online Journal of Educational Sciences 7 (2), 2015
252015
Achievement motivation of primary mathematics education teacher candidates according to their cognitive styles and motivation styles
H Yaman, S Dündar, Ü Ayvaz
International Electronic Journal of Elementary Education 7 (2), 125-142, 2015
252015
İlköğretim öğrencilerinin sunum biçimlerine göre matematiksel örüntüleri algılayışları
H Yaman, U Aysun
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 28 (28-1), 405-416, 2013
162013
Problem çözmede zihnin matematiksel alışkanlıkları
S Korkmaz, S Dündar, H Yaman
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 7 (1), 35-61, 2016
122016
Mevcut teknolojilerin sunduğu çoklu temsil olanaklarının oluşturmacı yaklaşıma getireceği yenilikler
S Durmuş, H Yaman
5th National Sicence and Mathematics Education Congress, 16-18, 2002
122002
An Investigation of Pattern Problems Posed by Middle School Mathematics Preservice Teachers Using Multiple Representation.
Y Yilmaz, S Durmus, H Yaman
International Journal of Research in Education and Science 4 (1), 148-164, 2018
72018
Sınıf öğretmeni adaylarının matematiksel muhakeme becerilerine göre tablo ve grafikleri yorumlama başarılarının incelenmesi
S Dündar, H Yaman
Kastamonu Eğitim Dergisi 23 (4), 1695-1710, 2015
72015
Fen Ve Matematik Öğretmen Adaylarinin Fen Ve Matematik Entegrasyonuna Yönelik Algilarinin Ve Uygulama Yeterliklerinin Belirlenmesi
H Yaman, M Bahar, S Durmuş, M YILMAZ, Y Özyurt, NS Demir
Turkish Studies 13 (4), 1305-1340, 2018
62018
The mathematical habits of mind in problem solving
S Korkmaz, S Dündar, H Yaman
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 7 (1), 35-61, 2016
62016
Cebir Eğitimi Almayan Öğrenciler Problem Çözümlerinde Denklemleri Kullanabiliyorlar mı?
H YAMAN, S DÜNDAR
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 6 (1), 255-276, 2015
62015
How the elementary school students would perceive equal sign
H Yaman, Z Toluk, S Olkun
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi 24, 142-151, 2003
62003
Concrete and virtual manipulative-assisted teaching of geometry's impact on the success of building and drawing geometric structures of 5th grade students
H YAMAN, T ŞAHİN
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 202-220, 2014
52014
THE ELEMENTARY STUDENTS'PERCEPTIONS OF MATHEMATICAL PATTERNS ACCORDING TO PRESENTATION FORMS
H Yaman, A Umay
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL …, 2013
52013
8. SINIF MATEMATİK KONULARINA GÖRE TÜRKİYE, SİNGAPUR VE ABD MATEMATİK DERS KİTAPLARININ İÇERİK VE GÖRSELLİK AÇISINDAN KARŞILAŞTIRILMASI
A ATA ÖZER, H YAMAN
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (4), 1359-1377, 2021
32021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20