Takip et
Abdulhamit KARADEMIR
Abdulhamit KARADEMIR
Ph.D., Assoc. Prof. of Early Childhood Edu., Muş Alparslan University, Faculty of Education
alparslan.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Challenges of Higher Education Institutions against COVID-19: The Case of Turkey.
A Karademir, F Yaman, Ö Saatçioglu
Journal of Pedagogical Research 4 (4), 453-474, 2020
552020
Okul öncesi öğretmen adaylarının sürdürülebilir çevreye ilişkin davranış düzeylerinin incelenmesi
G Uludağ, AH KARADEMİR, MA CİNGİ
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (41), 120-136, 2017
402017
Science education activities in Turkey: A qualitative comparison study in preschool classrooms
A Karademir, A Kartal, C Türk
Early Childhood Education Journal 48 (3), 285-304, 2020
272020
Okul iklimi: Anaokulu yöneticileri ve öğretmenlerin bakış açısıyla karşılaştırmalı bir araştırma
A Karademir, Ö Meral
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 8 (1), 206-236, 2020
242020
Quality in preschool education: The views of teachers and assistant teachers
A Karademir, MA Cingi, F Dereli, B Akman
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (23), 7-33, 2017
202017
A Different perspective on preschool STEM education: Preschool STEM education and engineering for preservice teachers
A Karademir, B Yıldırım
Journal of Turkish Science Education 18 (3), 338-350, 2021
142021
Preschool Teachers’Views of Classroom Management Processes
T Cumhur, A KARTAL, A KARADEMİR, Ö Erdinç
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 8 (4), 2282-2299, 2019
132019
Effect of Inquiry-Based Mathematics Activities on Preschoolers' Math Skills.
A Karademir, B Akman
International Journal of Progressive Education 15 (5), 198-215, 2019
132019
Okul öncesi öğretmenlerinin hazırladıkları etkinlik planlarında sosyal ve duygusal gelişim alanına yer verme düzeyi
E KIZILTAŞ, E Ertör, A KARADEMİR
Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi 8 (1), 247-257, 2018
112018
Farklı bakış açılarıyla okul öncesi eğitimde kalite unsurları: Nitel bir araştırma
A Karademir, B Akman
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 10 (1), 2021
102021
Bağımsız anaokulu yöneticilerinin ve öğretmenlerinin bakış açısından okul ikliminin eğitim-öğretim hizmetlerine yansıması
A Karademir
PQDT-Global, 2013
92013
Preschool Teachers' Preparation Programs: The Use of Puppetry for Early Childhood Science Education.
E Ocal, A Karademir, O Saatcioglu, B Demirel
International Journal of Educational Methodology 7 (2), 305-318, 2021
82021
48-69 Aylık Çocukların Çizimlerinde “Öğretmen”: Bir Metafor Çalışması
A Karademir, B Demirel
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 30 (2), 189-201, 2020
8*2020
Sorgulama temelli matematik etkinliklerinin çocukların matematiksel becerilerine etkisi
A Karademir
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017
82017
Preschool teachers’ preparation programs in Turkey: A multi-level analysis of variables on classroom management models
A Karademir, Ö Saatçioğlu
Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 5 (1), 152-179, 2021
62021
Okul öncesi öğretmenleri bakış açısıyla millî değerlerimiz: Türk büyükleriyle ahlak eğitimi
A KARADEMİR, İ ÇELİK
Değerler Eğitimi Dergisi 18 (40), 277-306, 2020
62020
Preschool inquiry-based mathematics in practice: Perspectives of teachers and parents
A KARADEMİR, B AKMAN
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 9 (1), 151-178, 2021
52021
Activity and Workbooks of Ministry of National Education: Preschool Teachers Are Evaluating.
A Karademir, E Ertör, S Karabekmez
Educational Policy Analysis and Strategic Research 15 (4), 7-33, 2020
52020
Beyond COVID-19 pandemic: Changes in interaction pattern between children and caregivers
A Karademir
International Journal of Psychology and Educational Studies 8 (Özel Sayı …, 2021
42021
Okul öncesinde sorgulama temelli matematik: Öğretmen ve ebeveyn görüşleri
A KARADEMİR, B AKMAN
Journal of Qualitative Research in Education, 2021
42021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20