Challenges of Higher Education Institutions against COVID-19: The Case of Turkey. A Karademir, F Yaman, Ö Saatçioglu Journal of Pedagogical Research 4 (4), 453-474, 2020 | 55 | 2020 |
Okul öncesi öğretmen adaylarının sürdürülebilir çevreye ilişkin davranış düzeylerinin incelenmesi G Uludağ, AH KARADEMİR, MA CİNGİ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (41), 120-136, 2017 | 40 | 2017 |
Science education activities in Turkey: A qualitative comparison study in preschool classrooms A Karademir, A Kartal, C Türk Early Childhood Education Journal 48 (3), 285-304, 2020 | 27 | 2020 |
Okul iklimi: Anaokulu yöneticileri ve öğretmenlerin bakış açısıyla karşılaştırmalı bir araştırma A Karademir, Ö Meral Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 8 (1), 206-236, 2020 | 24 | 2020 |
Quality in preschool education: The views of teachers and assistant teachers A Karademir, MA Cingi, F Dereli, B Akman Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (23), 7-33, 2017 | 20 | 2017 |
A Different perspective on preschool STEM education: Preschool STEM education and engineering for preservice teachers A Karademir, B Yıldırım Journal of Turkish Science Education 18 (3), 338-350, 2021 | 16 | 2021 |
Preschool Teachers’Views of Classroom Management Processes T Cumhur, A KARTAL, A KARADEMİR, Ö Erdinç Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 8 (4), 2282-2299, 2019 | 13 | 2019 |
Effect of Inquiry-Based Mathematics Activities on Preschoolers' Math Skills. A Karademir, B Akman International Journal of Progressive Education 15 (5), 198-215, 2019 | 13 | 2019 |
Okul öncesi öğretmenlerinin hazırladıkları etkinlik planlarında sosyal ve duygusal gelişim alanına yer verme düzeyi E KIZILTAŞ, E Ertör, A KARADEMİR Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi 8 (1), 247-257, 2018 | 11 | 2018 |
Farklı bakış açılarıyla okul öncesi eğitimde kalite unsurları: Nitel bir araştırma A Karademir, B Akman Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 10 (1), 2021 | 10 | 2021 |
Bağımsız anaokulu yöneticilerinin ve öğretmenlerinin bakış açısından okul ikliminin eğitim-öğretim hizmetlerine yansıması A Karademir PQDT-Global, 2013 | 9 | 2013 |
Preschool Teachers' Preparation Programs: The Use of Puppetry for Early Childhood Science Education. E Ocal, A Karademir, O Saatcioglu, B Demirel International Journal of Educational Methodology 7 (2), 305-318, 2021 | 8 | 2021 |
48-69 Aylık Çocukların Çizimlerinde “Öğretmen”: Bir Metafor Çalışması A Karademir, B Demirel Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 30 (2), 189-201, 2020 | 8* | 2020 |
Sorgulama temelli matematik etkinliklerinin çocukların matematiksel becerilerine etkisi A Karademir Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017 | 8 | 2017 |
Preschool teachers’ preparation programs in Turkey: A multi-level analysis of variables on classroom management models A Karademir, Ö Saatçioğlu Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 5 (1), 152-179, 2021 | 6 | 2021 |
Okul öncesi öğretmenleri bakış açısıyla millî değerlerimiz: Türk büyükleriyle ahlak eğitimi A KARADEMİR, İ ÇELİK Değerler Eğitimi Dergisi 18 (40), 277-306, 2020 | 6 | 2020 |
Preschool inquiry-based mathematics in practice: Perspectives of teachers and parents A KARADEMİR, B AKMAN Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 9 (1), 151-178, 2021 | 5 | 2021 |
Activity and Workbooks of Ministry of National Education: Preschool Teachers Are Evaluating. A Karademir, E Ertör, S Karabekmez Educational Policy Analysis and Strategic Research 15 (4), 7-33, 2020 | 5 | 2020 |
Beyond COVID-19 pandemic: Changes in interaction pattern between children and caregivers A Karademir International Journal of Psychology and Educational Studies 8 (Özel Sayı …, 2021 | 4 | 2021 |
Okul öncesinde sorgulama temelli matematik: Öğretmen ve ebeveyn görüşleri A KARADEMİR, B AKMAN Journal of Qualitative Research in Education, 2021 | 4 | 2021 |