Honeymoon with IWBs: A qualitative insight in primary students' views on instruction with interactive whiteboard SN Şad, U Özhan Computers & Education 59 (4), 1184-1191, 2012 | 121 | 2012 |
Üniversite öğrencilerinin internet bağımlılıklarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi (İnönü Üniversitesi örneği) M Akdağ, B ŞAHAN-YILMAZ, U Özhan, ŞAN İsmail İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 2014 | 92 | 2014 |
Matematik ve geometri eğitiminde artırılmış gerçeklik uygulamaları İ Akkuş, U Özhan İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 4 (8), 19-33, 2017 | 30 | 2017 |
Ortaokul öğrencileri için kodlamaya yönelik tutum ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması İ Akkuş, U Özhan, A Kan İlköğretim Online (elektronik), 2019 | 23 | 2019 |
İlköğretim öğrencilerinin öğrenme stilleri ile derslerindeki akıllı tahta kullanımına yönelik görüşleri arasındaki ilişkinin incelenmesi U Özhan Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012 | 16 | 2012 |
Yeni bir öğrenme ortamı olarak artırılmış gerçeklik uygulamalarıyla sosyal bilgiler öğretimi E Koçoğlu, İ Akkuş, U Özkan Pegem Atıf İndeksi, 313-340, 2018 | 15 | 2018 |
Augmented reality applications in mathematics and geometry education I Akkuş, U Özhan Inonu University Journal of the Graduate School of Education 4 (8), 19-33, 2017 | 7 | 2017 |
Lisansüstü Programlara Başvuran Adayların ALES, Yabancı Dil Ve Mezuniyet Not Ortalamaları Arasındaki İlişkiler (İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Örneği) H Arapgirlioğlu, O Zahal, E GÜRPINAR, U Özhan İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 1 (1), 30-40, 2014 | 7 | 2014 |
Investigation of university students' internet addiction in terms of several variables (Inonu University Sample) M Akdağ, B Şahan-yılmaz, U Özhan, İ Şan İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 77-95, 2014 | 7 | 2014 |
Eğitimde Artırılmış Gerçeklik Konulu Uluslararası Yayınların İçerik Analizi: 2011-2019 Dönemi İ Akkuş, Y Güzel, U Özhan SDU International Journal of Educational Studies 8 (1), 36-50, 2021 | 4 | 2021 |
AN (2014). Üniversite öğrencilerinin internet bağımlılıklarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi (İnönü Üniversitesi örneği) M Akdağ, B Şahan-Yılmaz, U Özhan, Ş İsmail İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 77-95, 0 | 4 | |
Öğrenci yanıtlama sistemlerinin kullanımı hakkında öğrenci görüşleri: Kahoot! örneği İ Akkuş, U Özhan, H ÇAKIR Journal of Qualitative Research in Education, 2021 | 3 | 2021 |
Liselerde sosyal ağ olgusunun incelenmesi: Malatya örneği U Özhan Gazi Eğitim bilimleri Enstitüsü, 2019 | 3 | 2019 |
Attitude scale towards coding for secondary school students: A validity and reliability study İ AKKUŞ, U ÖZHAN, A KAN Elementary Education Online 18 (2), 2019 | 3 | 2019 |
Student views on the use of online student response systems: The Kahoot! case İ Akkuş, U Özhan, H ÇAKIR Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 9 (1), 235-254, 2021 | 2 | 2021 |
Bilgisayar ve öğretim teknolojileri eğitimi öğrencilerinin internet tabanlı programlama dersindeki akademik başarılarının öğrenme stilleri açısından incelenmesi D KALECİ, U ÖZHAN İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (3), 349-362, 2017 | 2 | 2017 |
Çevrimiçi öğrenci yanıtlama sistemleri kullanımı hakkında öğrenci görüşleri: kahoot örneği İ Akkuş, U Özhan, H Çakır Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu’nda sunulmuş …, 2017 | 2 | 2017 |
Kişisel öğrenme ortamları S Şahin, U Özhan PEGEM AKADEMİ, 2017 | 2 | 2017 |
Müzik Öğretmenliği Öğrencilerinin İnstagram Bağımlılıkları ile Akademik Ertelemecilik Davranışları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi KD TANKIZ, U ÖZHAN İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (1), 670-687, 2023 | 1 | 2023 |
The relations among OBP, field points and states of exam success in a special aptitude exam of music teaching programme. T Sağer, O Zahal, E Gürpınar, U Özhan | 1 | 2014 |