Follow
UĞUR ÖZHAN
Title
Cited by
Cited by
Year
Honeymoon with IWBs: A qualitative insight in primary students' views on instruction with interactive whiteboard
SN Şad, U Özhan
Computers & Education 59 (4), 1184-1191, 2012
1212012
Üniversite öğrencilerinin internet bağımlılıklarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi (İnönü Üniversitesi örneği)
M Akdağ, B ŞAHAN-YILMAZ, U Özhan, ŞAN İsmail
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 2014
922014
Matematik ve geometri eğitiminde artırılmış gerçeklik uygulamaları
İ Akkuş, U Özhan
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 4 (8), 19-33, 2017
302017
Ortaokul öğrencileri için kodlamaya yönelik tutum ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
İ Akkuş, U Özhan, A Kan
İlköğretim Online (elektronik), 2019
232019
İlköğretim öğrencilerinin öğrenme stilleri ile derslerindeki akıllı tahta kullanımına yönelik görüşleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
U Özhan
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012
162012
Yeni bir öğrenme ortamı olarak artırılmış gerçeklik uygulamalarıyla sosyal bilgiler öğretimi
E Koçoğlu, İ Akkuş, U Özkan
Pegem Atıf İndeksi, 313-340, 2018
152018
Augmented reality applications in mathematics and geometry education
I Akkuş, U Özhan
Inonu University Journal of the Graduate School of Education 4 (8), 19-33, 2017
72017
Lisansüstü Programlara Başvuran Adayların ALES, Yabancı Dil Ve Mezuniyet Not Ortalamaları Arasındaki İlişkiler (İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Örneği)
H Arapgirlioğlu, O Zahal, E GÜRPINAR, U Özhan
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 1 (1), 30-40, 2014
72014
Investigation of university students' internet addiction in terms of several variables (Inonu University Sample)
M Akdağ, B Şahan-yılmaz, U Özhan, İ Şan
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 77-95, 2014
72014
Eğitimde Artırılmış Gerçeklik Konulu Uluslararası Yayınların İçerik Analizi: 2011-2019 Dönemi
İ Akkuş, Y Güzel, U Özhan
SDU International Journal of Educational Studies 8 (1), 36-50, 2021
42021
AN (2014). Üniversite öğrencilerinin internet bağımlılıklarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi (İnönü Üniversitesi örneği)
M Akdağ, B Şahan-Yılmaz, U Özhan, Ş İsmail
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 77-95, 0
4
Öğrenci yanıtlama sistemlerinin kullanımı hakkında öğrenci görüşleri: Kahoot! örneği
İ Akkuş, U Özhan, H ÇAKIR
Journal of Qualitative Research in Education, 2021
32021
Liselerde sosyal ağ olgusunun incelenmesi: Malatya örneği
U Özhan
Gazi Eğitim bilimleri Enstitüsü, 2019
32019
Attitude scale towards coding for secondary school students: A validity and reliability study
İ AKKUŞ, U ÖZHAN, A KAN
Elementary Education Online 18 (2), 2019
32019
Student views on the use of online student response systems: The Kahoot! case
İ Akkuş, U Özhan, H ÇAKIR
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 9 (1), 235-254, 2021
22021
Bilgisayar ve öğretim teknolojileri eğitimi öğrencilerinin internet tabanlı programlama dersindeki akademik başarılarının öğrenme stilleri açısından incelenmesi
D KALECİ, U ÖZHAN
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (3), 349-362, 2017
22017
Çevrimiçi öğrenci yanıtlama sistemleri kullanımı hakkında öğrenci görüşleri: kahoot örneği
İ Akkuş, U Özhan, H Çakır
Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu’nda sunulmuş …, 2017
22017
Kişisel öğrenme ortamları
S Şahin, U Özhan
PEGEM AKADEMİ, 2017
22017
Müzik Öğretmenliği Öğrencilerinin İnstagram Bağımlılıkları ile Akademik Ertelemecilik Davranışları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
KD TANKIZ, U ÖZHAN
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (1), 670-687, 2023
12023
The relations among OBP, field points and states of exam success in a special aptitude exam of music teaching programme.
T Sağer, O Zahal, E Gürpınar, U Özhan
12014
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20