LİSE 2. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK DERSİNE M Peker, Ş Mirasyedioğlu Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (14), 157-166, 2003 | 385 | 2003 |
Pre-service elementary school teachers’ learning styles and attitudes towards mathematics M Peker, Ş Mirasyedioğlu Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education 4 (1), 21-26, 2008 | 170 | 2008 |
Matematik öğretimi: matematikte işbirliğine dayalı yapılandırıcı öğrenme ve öğretme: ilköğretim 6-8 HH Hacısalihoğlu Asil Yayın, 2004 | 149 | 2004 |
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiğe yönelik özyeterlik algılarının bazı değişkenler açısından incelenmesi M Terzi, Ş Mirasyedioğlu TÜBAV Bilim Dergisi 2 (2), 2009 | 52 | 2009 |
An Inquiry into the Underlying Reasons for the Impact of Technology Enhanced Problem-Based Learning Activities on Students’ Attitudes and Achievement Y CETIN, S MIRASYEDIOGLU, E CAKIROGLU Eurasian Journal of Educational Research EJER 79 (9), 191-208, 2019 | 33 | 2019 |
ÖĞRENME STİLLERİNE DAYALI ÖĞRETİMDE 4 MAT ÖĞRETİM MODELİ M Peker, Ş Mirasyedioğlu, Hİ Yalın Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (13), 1-14, 2003 | 29 | 2003 |
Matematik öğretimi: ilköğretim 1-5 HH Hacısalihoğlu, Ş Mirasyedioğlu, A Akpınar Ankara: Asil Yayın Dağıtım, 2003 | 23 | 2003 |
Teknoloji destekli probleme dayalı öğretim uygulamalarının matematik başarısına etkisi Y ÇETİN, Ş MİRASYEDİOĞLU Journal of Computer and Education Research 7 (13), 13-34, 2019 | 22 | 2019 |
Gender related differences in mathematics teaching anxiety M Peker, E Halat, Ş Mirasyedioğlu The Mathematics Educator 12 (2), 125-140, 2010 | 21 | 2010 |
ÖĞRENME STİLLERİNE DAYALI MATEMATİK ÖĞRETİMİ M PEKER, Ş MİRASYEDİOĞLU, Hİ YALIN Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 1 (4), 2003 | 13 | 2003 |
A new symbolic computational approach to singular initial value problems in the second-order ordinary differential equations ŞM Onur Kıymaz Applied Mathematics and Computation 171, 1218-1225, 2005 | 12 | 2005 |
Effect of Problem-Based Learning Approach and Mathematics Teaching on The 7Th-Grade Students’ Mathematics Achievement and Self-Efficacy Ş Mirasyedioğlu, N Usta Kastamonu Eğitim Dergisi 25 (6), 2263-2282, 2017 | 10* | 2017 |
Matematik öğretimi: matematikte işbirliğine dayalı yapılandırmacı öğrenme ve öğretme A Akpınar, H Hacısalihoğu, Ş Mirasyedioğlu Ankara: Asil Yayın Dağıtım, 2004 | 10 | 2004 |
Matematik öğretimi H HACISALİHOĞLU, Ş Mirasyedioğlu, A Akpınar Ankara Asil Yayınları, 17-33, 2003 | 10 | 2003 |
A new method for computing the solutions of differential equation systems using generalized inverse via Maple ŞM Tolga Güyer, Onur Kıymaz and Göksel Bilgici Applied Mathematics and Computation 121, 291-299, 2001 | 10 | 2001 |
ve Akpınar, A.(2004) HH Hacısalihoğlu, İ Mirasyedioğlu Matematik öğretimi (1. bs.), Ankara: Asil Yayın Dağıtım, 0 | 6 | |
Matematik Öğretimi (1. Baskı) HH Hacısalihoğlu, Ş Mirasyedioğlu, A Akpınar Ankara: Asil Yayın Dağıtım, 2003 | 5 | 2003 |
Ortaöğretim öğrencilerinin matematik ve fen dersine yönelik tutumları ve başarı arasındaki ilişki. Denizli, Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi M Peker, Ş Mirasyedioğlu Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2-14, 2003 | 5 | 2003 |
Temel matematik Ş Mirasyedioğlu Gündüz, 1998 | 4 | 1998 |
Lambda-Boolean theory Ş Mirasyedioğlu International Logic Review . 35, 13-27, 1987 | 4* | 1987 |