İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK DERSİNE YÖNELİK KORKUSU VE ALTINDA YATAN SEBEPLER F ÖZTOP, V TOPTAŞ International Journal Of Education Technology and Scientific Researches 2 (3 …, 2017 | 18 | 2017 |
Uzaktan eğitim sürecinde matematik dersindeki öğrenme eksikleri üzerine sınıf öğretmenlerinin görüşleri V Toptaş, F Öztop Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi 7 (3), 373-391, 2021 | 8 | 2021 |
Matematik başarısı ile okuduğunu anlama becerisi arasındaki ilişki: Bir meta-analiz çalışması F ÖZTOP, V TOPTAŞ Yıldız Journal of Educational Research 7 (1), 12-21, 2022 | 7 | 2022 |
İlkokul öğrenci velilerinin matematik kaygısının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi F Öztop Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018 | 7 | 2018 |
A Meta-Analysis of the Effectiveness of Digital Technology-Assisted STEM Education. F Öztop Journal of Science Learning 6 (2), 136-142, 2023 | 6 | 2023 |
An evaluation regarding the level of mathematics anxiety of the parents of primary school students F Öztop, V Toptaş Elementary Education Online 18 (3), 1043-1043, 2020 | 4 | 2020 |
İlkokul Öğrenci Velilerinin Matematik Kaygı Düzeyleri Üzerine Bir Değerlendirme. F Öztop, V Toptaş Ilkogretim Online 18 (3), 2019 | 4 | 2019 |
COVID-19 pandemisinin Türkiye’de yapılan matematik eğitimi araştırmalarına yansıması: Bir içerik analizi çalışması F ÖZToP Educational Academic Research, 59-71, 2023 | 3 | 2023 |
Dijital Teknoloji Destekli Sınıf Eğitimi Çalışmalarındaki Eğilimler: Lisansüstü Tezler Üzerine Bir İçerik Analizi F Öztop, MA Özerbaş 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, 2019 | 3 | 2019 |
Matematik öğretiminde dijital teknoloji kullanımının öğrencilerin matematik kaygısını azaltmadaki etkililiği: Bir Meta-Analiz F Öztop Erciyes Journal of Education 7 (1), 22-40, 2023 | 2 | 2023 |
Matematik öğretiminde mobil teknoloji kullanımının akademik başarı üzerindeki etkisi: Bir meta-analiz çalışması F ÖZTOP Muş Alparslan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2 (1), 66-81, 2022 | 2 | 2022 |
İlkokul matematik öğretiminde bireysel ve sınıf tabanlı dijital teknoloji kullanımının etkililiği: bir meta-analiz çalışması F ÖZTOP Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2022 (19), 288-302, 2022 | 2 | 2022 |
Sınıf Ogretmenlerinin Uzaktan Egitim Surecinde Matematik Derslerindeki Ogrenme Eksiklerine İliskin Gorusleri V Toptas, F Oztop Egitim Kuram ve Uygulama Arastırmaları Dergisi 7 (3), 373-391, 2021 | 2 | 2021 |
Matematik Öğretiminde Dijital Teknoloji Kullanımının Matematik Motivasyonunu Artırmadaki Etkililiği: Bir Meta-Analiz Çalışması F ÖZTOP Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi 10 (1), 15-26, 0 | 2* | |
Effectiveness of digital technology use in mathematics teaching on ıncreasing motivation for mathematics: A meta-analysis study F Öztop Karaelmas Journal of Educational Sciences 10 (1), 15-26, 2022 | 1 | 2022 |
Research Trends on Mathematics Education of Multicultural Students in Turkey. F Öztop Dinamika Ilmu 23 (2), 277-290, 2023 | | 2023 |
Matematik Kaygısının Azaltılmasında Öğretimsel Müdahalelerin Etkililiği: Türkiye’de Yapılan Çalışmalar Üzerine Bir Meta-Analiz F ÖZTOP, B TOPTAŞ İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (3), 1324-1347, 2022 | | 2022 |
Matematik Öğrenme Sürecinde Dijital Teknoloji Kullanımı Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması F Öztop, B Buluç Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 42 (2), 997-1023, 2022 | | 2022 |
Matematik Öğrenme Sürecinde Dijital Teknoloji Kullanımı Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması F Öztop, B Buluç Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 42 (2), 997-1023, 2022 | | 2022 |
Effect of Mobile Technology Use in Mathematics Teaching on Academic Achievement: A Meta-Analysis Study F ÖZTOP | | 2022 |