Follow
Feyyaz Öztop
Feyyaz Öztop
Dr.
Verified email at gazi.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK DERSİNE YÖNELİK KORKUSU VE ALTINDA YATAN SEBEPLER
F ÖZTOP, V TOPTAŞ
International Journal Of Education Technology and Scientific Researches 2 (3 …, 2017
182017
Uzaktan eğitim sürecinde matematik dersindeki öğrenme eksikleri üzerine sınıf öğretmenlerinin görüşleri
V Toptaş, F Öztop
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi 7 (3), 373-391, 2021
82021
Matematik başarısı ile okuduğunu anlama becerisi arasındaki ilişki: Bir meta-analiz çalışması
F ÖZTOP, V TOPTAŞ
Yıldız Journal of Educational Research 7 (1), 12-21, 2022
72022
İlkokul öğrenci velilerinin matematik kaygısının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
F Öztop
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018
72018
A Meta-Analysis of the Effectiveness of Digital Technology-Assisted STEM Education.
F Öztop
Journal of Science Learning 6 (2), 136-142, 2023
62023
An evaluation regarding the level of mathematics anxiety of the parents of primary school students
F Öztop, V Toptaş
Elementary Education Online 18 (3), 1043-1043, 2020
42020
İlkokul Öğrenci Velilerinin Matematik Kaygı Düzeyleri Üzerine Bir Değerlendirme.
F Öztop, V Toptaş
Ilkogretim Online 18 (3), 2019
42019
COVID-19 pandemisinin Türkiye’de yapılan matematik eğitimi araştırmalarına yansıması: Bir içerik analizi çalışması
F ÖZToP
Educational Academic Research, 59-71, 2023
32023
Dijital Teknoloji Destekli Sınıf Eğitimi Çalışmalarındaki Eğilimler: Lisansüstü Tezler Üzerine Bir İçerik Analizi
F Öztop, MA Özerbaş
2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, 2019
32019
Matematik öğretiminde dijital teknoloji kullanımının öğrencilerin matematik kaygısını azaltmadaki etkililiği: Bir Meta-Analiz
F Öztop
Erciyes Journal of Education 7 (1), 22-40, 2023
22023
Matematik öğretiminde mobil teknoloji kullanımının akademik başarı üzerindeki etkisi: Bir meta-analiz çalışması
F ÖZTOP
Muş Alparslan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2 (1), 66-81, 2022
22022
İlkokul matematik öğretiminde bireysel ve sınıf tabanlı dijital teknoloji kullanımının etkililiği: bir meta-analiz çalışması
F ÖZTOP
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2022 (19), 288-302, 2022
22022
Sınıf Ogretmenlerinin Uzaktan Egitim Surecinde Matematik Derslerindeki Ogrenme Eksiklerine İliskin Gorusleri
V Toptas, F Oztop
Egitim Kuram ve Uygulama Arastırmaları Dergisi 7 (3), 373-391, 2021
22021
Matematik Öğretiminde Dijital Teknoloji Kullanımının Matematik Motivasyonunu Artırmadaki Etkililiği: Bir Meta-Analiz Çalışması
F ÖZTOP
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi 10 (1), 15-26, 0
2*
Effectiveness of digital technology use in mathematics teaching on ıncreasing motivation for mathematics: A meta-analysis study
F Öztop
Karaelmas Journal of Educational Sciences 10 (1), 15-26, 2022
12022
Research Trends on Mathematics Education of Multicultural Students in Turkey.
F Öztop
Dinamika Ilmu 23 (2), 277-290, 2023
2023
Matematik Kaygısının Azaltılmasında Öğretimsel Müdahalelerin Etkililiği: Türkiye’de Yapılan Çalışmalar Üzerine Bir Meta-Analiz
F ÖZTOP, B TOPTAŞ
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (3), 1324-1347, 2022
2022
Matematik Öğrenme Sürecinde Dijital Teknoloji Kullanımı Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
F Öztop, B Buluç
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 42 (2), 997-1023, 2022
2022
Matematik Öğrenme Sürecinde Dijital Teknoloji Kullanımı Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
F Öztop, B Buluç
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 42 (2), 997-1023, 2022
2022
Effect of Mobile Technology Use in Mathematics Teaching on Academic Achievement: A Meta-Analysis Study
F ÖZTOP
2022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20