Takip et
Melih Cem Kılıç
Melih Cem Kılıç
Communication Sciences, Marmara University
anadolu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Transmedya markalama kampanyalarının marka farkındalığı oluşturmadaki rolü
MC Kılıç
PQDT-Global, 2019
22019
POPÜLER MEDYA TÜRÜ OLARAK DİJİTAL METİN İÇERİĞİ ÜRETİMİ: ÇOK SAYIDA ALKIŞ ALAN MAKALELERİN ANATOMİSİ
Ç AYTEKİN, MC KILIÇ
Yeni Medya Elektronik Dergisi 6 (2), 113-130, 2022
2022
TWITTER’DA GÜNDEM BELİRLEME VE ASTROTURF FAALİYETLER: TÜRKİYE’DEKİ SİYASİ PARTİ LİDERLERİNİN ETİKETLENDİĞİ TWEETLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
MC KILIÇ
İletişim Bilimi Araştırmaları Dergisi 2 (2), 98-116, 2022
2022
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–3