Early childhood inclusion in Turkey IH Diken, S Rakap, O Diken, G Tomris, S Celik Infants & Young Children 29 (3), 231-238, 2016 | 36 | 2016 |
Problem davranışları önlemeye yönelik başarıya ilk adım erken eğitim programı anaokulu versiyonunun etkililiği S Çelik PQDT-Global, 2012 | 24 | 2012 |
Effectiveness of the preschool version of the First Step to Success early intervention program for preventing antisocial behaviors S Çelik, I Diken, A Çolak, A Arikan, F Aksoy, G Tomris EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE 16 (2), 2016 | 20 | 2016 |
COVID-19 salgınında Türkiye’deki özel gereksinimi olan öğrenciler ve ailelerine yönelik uzaktan özel eğitim uygulamalarına ilişkin uzman bakış açısı SB Sunagül, GB GENÇ, S Vuran, G Yildiz, S Çelik, İ DİKEN, Ç Uysal, ... Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 23 (1 …, 2021 | 17 | 2021 |
The COVID-19 pandemic: The evaluation of the emergency remote parent training program based on at-home support for children with down syndrome S Çelik, G Tomris, DM Tuna Children and Youth Services Review 133, 106325, 2022 | 16 | 2022 |
Erken çocukluk özel eğitimi: Kuramsal ve yasal temeller, Dünya’daki ve Türkiye’deki son eğilimler G Tomris, S Çelik Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 23 (1 …, 2021 | 14 | 2021 |
Views of teachers, parents, and counselors toward the preschool version of first step to success early intervention program (FSS-PSV) in preventing antisocial behaviors A Çolak, G Tomris, İH Diken, A Arıkan, F Aksoy, S Çelik EDAM, 2015 | 14 | 2015 |
Zihin engelliler öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması dersine ve uygulama okullarına ilişkin beklentilerinin belirlenmesi Ş Yücesoy-Özkan, N Öncül, A Çolak, A Çimen, F Aksoy, G Bozkuş-Genç, ... İlköğretim Online, 808-836, 2019 | 8 | 2019 |
Okulöncesi öğretmenlerine yönelik olarak geliştirilen yüz yüze ve web tabanlı doğal öğretim öğretmen eğitimi programı (ODÖP)'nın etkiliğinin incelenmesi S Çelik PQDT-Global, 2019 | 7 | 2019 |
Analysis of Mixed Methods Graduate Thesis Studies in Special Education Programs in Turkey S ÇELİK, M DOĞAN, G TOMRİS Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi, 1-32, 2022 | 5 | 2022 |
Antisosyal Davranışları Önlemeye Yönelik Başarıya İlk Adım Erken Eğitim Programının Etkililiği ile İlgili Yapılan Bilimsel Çalışmaların İncelenmesi M Melekoğlu, İ Diken, S Çelik, G Tomris International Journal of Early Childhood Special Education 6 (1), 55-79, 2015 | 4 | 2015 |
Mixed methods research in special education in Turkey: Learning from researcher experiences in graduate thesis S Çelik, M Doğan Qualitative Report 27 (7), 2022 | 3 | 2022 |
Türkiye’deki Özel Eğitim Anabilim Dallarında Karma Araştırma Yöntemiyle Yürütülmüş Lisansüstü Tezlerin Çözümlenmesi M DOĞAN, S ÇELİK, G TOMRİS Education 29, 1-32, 2022 | 2 | 2022 |
The COVID-19 pandemic: An assessment of the emergency remote education program based on providing at-home support to parents of children with down syndrome S Çelik, G Tomris, DM Tuna Children and Youth Services Review 133, 106325, 2022 | 2 | 2022 |
Determination of preservice special education teachers’ expectations related to teaching practice course and practice schools [Zihin engelliler öğretmen adaylarının öğretmenlik … Ş Yücesoy-Özkan, N Öncül, A Çolak, Ç Acar, F Aksoy, G Bozkuş-Genç, ... Ankara University, 2019 | 1 | 2019 |
EXAMINATION OF THE EFFECTIVENESS OF NATURALISTIC TEACHING EDUCATION PROGRAM DEVELOPED FOR PRE SCHOOL TEACHERS IN TURKEY S Çelik, IH Diken, H Gürgür International Online Journal of Primary Education 10 (1), 207-234, 2021 | | 2021 |
COVID-19 salgınında Türkiye’deki özel gereksinimi olan öğrenciler ve ailelerine yönelik uzaktan özel eğitim uygulamalarına ilişkin uzman bakış açısı SS Bozkurt Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi, 2021 | | 2021 |
Antisosyal davranişlari önlemeye yönelik başariya i· lk adim erken egitim programinin etkililigi ile i· lgili yapilan bilimsel çalişmalarin i· ncelenmesi M Melekoğlu, IH Diken, S Çelik, G Tomris Anadolu Universitesi, 2014 | | 2014 |