Takip et
Neslihan Ültay
Neslihan Ültay
giresun.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
A thematic review of studies into the effectiveness of context-based chemistry curricula
N Ültay, M Çalık
Journal of science education and technology 21, 686-701, 2012
2942012
Sosyal Bilimlerde Betimsel İçerik Analizi
E Ültay, H Akyurt, N Ültay
İbad Sosyal Bilimler Dergisi 6 (10), 188-201, 2021
2332021
Evaluation of the effectiveness of conceptual change texts in the REACT strategy
N Ültay, ÜG Durukan, E Ültay
Chemistry Education Research and Practice 16 (1), 22-38, 2015
992015
Asitler ve bazlar konusu ile ilgili örnekler üzerinden 5E modelini ve REACT stratejisini ayırt etmek
N Ültay, M ÇALIK
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 5 (2 …, 2011
98*2011
A Comparison of Different Teaching Designs of ‘Acids and Bases’ Subject
N Ültay, M Çalık
Eurasia Journal of Mathematics, Science & Technology Education 12 (1), 57-86, 2016
962016
Designing, Implementing and comparing “acids and bases” instructional tasks based on REACT strategy and 5E model
N Ültay
Unpublished PhD Thesis, Karadeniz Technical University, Trabzon, TURKEY, 2012
61*2012
Context-based physics studies: A thematic review of the literature
E Ültay, N Ültay
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2014
60*2014
A cross-age study of science student teachers' chemistry attitudes
M Çalık, N Ültay, A Kolomuc, A Aytar
Chemistry Education Research and Practice 16 (2), 228-236, 2015
422015
Okul öncesi öğretmen adaylarının “kimya” metaforlarının karşılaştırılması üzerine bir çalışma
ND USTA, N Ültay
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi 7 (02), 2015
402015
The effect of concept cartoons embedded within context-based chemistry: Chemical bonding
N Ültay
Journal of Baltic Science Education 14 (1), 96-108, 2015
382015
A Comparative Investigation of the Views of Preschool Teachers and Teacher Candidates about STEM
N Ültay, E Ültay
Journal of Science Learning 3 (2), 67-78, 2020
352020
Examination of the lesson plans according to the 5E learning model and REACT strategies for “simple electric circuits” prepared by the classroom teacher candidates
E ÜLTAY, N ÜLTAY, ND USTA
Kastamonu Education Journal 26 (3), 855-864, 2018
34*2018
A study on Awareness Levels on Prospective Science Teachers on Science Process Skills in Science Education
N Farsakoğlu, Ö. F., Şahin. Ç., Karslı, F., Akpınar, M., ve Ultay
World Applied Sciences Journal 4 (2), 174-182, 2008
322008
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Konularındaki Uygulamalarının İncelenmesi
N Ültay, E Ültay, SK Çilingir
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 22 (Özel Sayı), 773-792, 2018
312018
Sosyal bilimlerde betimsel içerik analizi, IBAD Sosyal Bilimler Dergisi (10), 188-201
E Ültay, H Akyurt, N Ültay
272021
STEM-Focused Activities to Support Student Learning in Primary School Science
N Ültay, A Zıvalı, H Yılmaz, HK Bak, K Yılmaz, M Topatan, PG Kara
Journal of Science Learning 3 (3), 156-164, 2020
232020
Descriptive content analysis in social sciences
E Ültay, H Akyurt, N Ültay
IBAD Journal of Social Sciences 6 (10), 188-201, 2021
222021
Designing, implementing and evaluating a context-based instructional materials on buoyancy force
E Ültay, N Ültay
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational …, 2012
212012
Akademik teşvik ödeneğinin bilimsel faaliyetlere etkisi hakkındaki akademisyen görüşleri
E ÜLTAY, N ÜLTAY
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 162-171, 2018
202018
KAVRAMSAL DEĞİŞİM YAKLAŞIMINA GÖRE HAZIRLANAN ETKİNLİKLERİN ÖĞRENCİLERİN YÜZEN-BATAN CİSİMLERİ ANLAMALARINA ETKİSİNİN BELİRLENMESİ
N ÜLTAY, G KASAP
Kastamonu Eğitim Dergisi 22 (2), 457-474, 2016
20*2016
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20