Takip et
Bahar Çelik
Bahar Çelik
Kütahya Sağlık Bilimleri Üniversitesi
ksbu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The analysis of the relationship among perceived electronic service quality, total service quality and total satisfaction in Banking sector
A Kayabaşı, B Çelik, A Büyükarslan
Journal of Human Sciences 10 (2), 304-325, 2013
332013
Mağaza Atmosferinin Hedonik Tüketim İle İlişkisi Sera Kütahya Alışveriş Merkezi’nde Bir Uygulama
B Çelik
Dumlupınar Üniversitesi. SBE. İşletme Ana Bilim Dalı. Yayınlanmamış Yüksek …, 2013
152013
Envıronmentalıst Approach And Attıtudes Towards Green Advertısıng.
P AYTEKIN, B ÇELIK
International Journal of Business Management & Economic Research 8 (6), 2017
62017
COVID-19 Sürecinde Online Market Servislerine Yönelik Şikâyetler Üzerine Bir İçerik Analizi
H Güven, B Çelik, P Aytekin, Fİ KONYALIOĞLU
Alanya Akademik Bakış 6 (2), 2031-2050, 2022
32022
Dumlupınar üniversitesinde öğrenim gören öğrencilerin memnuniyetini etkileyen faktörlerin istatistiksel analizi
H Çelikkol, E Uzgören, MM Çelikkol, H Gürdal, B Çelik
Avrasya Özel Sayısı, 91-101, 2016
32016
Sağlık Kurumlarında Güncel Pazarlama Araştırmaları
B ÇELİK, CTOR KADIOĞLU
Efe Akademi Yayınları, 2022
12022
Tüketici tercihlerinin yapay sinir ağları yöntemiyle tahmini: Perakende sektöründe bir uygulama
B Çelik
Manisa Celal Bayar Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme …, 2019
12019
SOSYAL MEDYANIN BİREYLERİN TERMAL TURİZM DESTİNASYONUNU SEÇİM KARARLARINA ETKİSİ
Ö ŞENGÜL, B ÇELİK
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 27 (3), 599-616, 2023
2023
ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK KAVRAMI İLE İLGİLİ ULUSAL YAZININ BİBLİYOMETRİK ANALİZİ
B ÇELİK
Kapanaltı Dergisi, 65-76, 2023
2023
The Essentials of Today's Marketing-3
BAŞ Mehmet, İE TARAKÇI, R ASLAN
Efe Akademi Yayınları, 2023
2023
Hastaların Ortopedi Kliniği Tercihlerini Etkileyen Faktörlerin AHP Yöntemi ile Belirlenmesi
M Gergin, B Çelik
İşletme Araştırmaları Dergisi 15 (2), 1037-1046, 2023
2023
TÜKETİCİ TERCİHLERİNİN LOJİSTİK REGRESYON YÖNTEMİYLE TAHMİNİ
ÖÜB Çelik, P Aytekin
DİJİTALLEŞME 2, 109, 2022
2022
Örgüt Kültürünün İş Tatmini Üzerindeki Etkisi
B ÇELİK, S ÇAVUŞOĞLU
JOEEP: Journal of Emerging Economies and Policy 7 (2), 120-140, 2022
2022
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİNDE ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRENCİLERİN MEMNUNİYETİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN İSTATİSTİKSEL ANALİZİ
E UZGÖREN, MM ÇELİKKOL, H GÜRDAL, B ÇELİK
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 91-101, 2016
2016
EVALUATION OF THE EXCHANGE PROGRAMS BY USING ANALYTIC HIERARCHY PROCESS
B Celik, O Ustun, D Deliktas
2014
THE RELATIONSHIP BETWEEN THE STORE ATMOSPHERE AND HEDONIC CONSUMPTION A PRACTICE IN SERA KUTAHYA SHOPPING CENTER
LB Çelik, APDM Yurdakul
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–16