Takip et
Pelin Caliskanelli
Pelin Caliskanelli
Civil Engineering Dept., Dokuz Eylul University
deu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Comparison of different capacity models for traffic circles
P Çalişkanelli, M Özuysal, S Tanyel, N Yayla
Transport 24 (4), 257-264, 2009
492009
Capacity prediction for traffic circles: applicability of ANN
M Özuysal, SP Çalışkanelli, S Tanyel, T Baran
Proceedings of the Institution of Civil Engineers-transport 162 (4), 195-206, 2009
372009
Start-up lost time and its effect on signalized intersections in Turkey
SP Çalışkanelli, F Coşkun Atasever, S Tanyel
Promet-Traffic&Transportation 29 (3), 321-329, 2017
222017
Comparison of intelligent parking guidance system and conventional system with regard to capacity utilisation
B Dogaroglu, SP Caliskanelli, S Tanyel
Sustainable Cities and Society 74, 103152, 2021
182021
Investigating the driver’s response time at signalized intersections
P Çalişkanelli, S Tanyel
Transport 33 (2), 380–388-380–388, 2018
162018
Yuvarlakada kavşaklardaki ağır araç etkisinin incelenmesi
S TANYEL, SP ÇALIŞKANELLİ, MM AYDIN, SB UTKU
Teknik Dergi 24 (119), 2013
142013
Sinyalizasyon sistemlerinden ayrılan araçların takip aralığı dağılımının incelenmesi
SP Çalişkanelli
Fen Bilimleri Enstitüsü, 2010
142010
An investigation of heavy vehicle effect on traffic circles
S TANYEL, SP ÇALIŞKANELLİ, MM Aydin, SB Utku
Teknik Dergi 24 (120), 2013
122013
Effect of dwell time on performance of signalized intersections
K Ghasemlou, MM Aydın, S Tanyel, A Topal, SP Çalışkanelli
10th International Congress on Advances in Civil Engineering, Middle East …, 2012
112012
Investigation of car park preference by intelligent system guidance
B Dogaroglu, SP Caliskanelli
Research in Transportation Business & Management 37, 100567, 2020
92020
Sinyalize Kavşaklarda Doygun Akım Değerinin İrdelenmesi
S pelin Çalışkanelli, S Tanyel
Teknik Dergi 29 (1), 8225-8248, 2017
92017
Reliability estimation of public bus routes: Applicability of multivariate adaptive regression splines approach
M Özuysal, SP Çalişkanelli̇
Canadian Journal of Civil Engineering 45 (10), 852-865, 2018
8*2018
Different approaches to minimum delay prediction at single-lane traffic circles in Izmir, Turkey
S Tanyel, K Çelık, M Özuysal, SP Çalişkanellı
Canadian Journal of Civil Engineering 40 (3), 274-284, 2013
82013
Investigation of vehicle bunching at signalized arterials in Turkey
SP Caliskanelli, S Tanyel
Canadian Journal of Civil Engineering 37 (3), 380-388, 2010
82010
Otobüs duraklarındaki yolcu iniş-biniş zamanları üzerine bir tartışma
M Özuysal, SP Çalışkanelli, S Tanyel
Pamukkale Üniversitesi Mühendislik Bilimleri Dergisi 22 (6), 460-467, 2016
72016
Predicting a suitable capacity estimation method for single-lane roundabouts in Izmir, Turkey
S Tanyel, M Ozuysal, SP Caliskanelli, T Baran
EWGT 2006: 11th Meeting of the EURO Working Group on Transportation, Bari …, 2006
72006
The investigation of heavy vehicle effects on roundabouts
S Tanyel, S ÇALIŞKANELLİ, M Aydin, S Utku
Teknik Dergi 24 (4), 2013
62013
Sürücü davranışlarının sinyalize kavşak başarımı üzerindeki etkisi
S Tanyel, M Koyuncu, SP ÇALIŞKANELLİ
Teknik Dergi 29 (5), 8563-8588, 2018
52018
Yakın Mesafeli Sinyalize Kavşaklarla Kontrolsüz Kavşak Etkileşimleri. YL Tezi, Dokuz Eylül Üniversitesi
PS Çalışkanelli
Fen Bilimleri Enstitüsü, 2006
52006
Kentiçi otobüs sisteminin güvenilirliğini etkileyen faktörlerin incelenmesi
SP ÇALIŞKANELLİ, M Özuysal
Dokuz Eylül Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Fen ve Mühendislik Dergisi 21 …, 2019
42019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20