Takip et
Emrah Gülmez
Emrah Gülmez
anadolu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Marka tercihinde duyuların rolü: Starbucks ve Kahve Dünyası markalarının duyusal markalama açısından karşılaştırılması
E Gülmez
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 5 (1), 58-84, 2017
272017
KAR AMACI GÜTMEYEN KURUMLARIN KURUMSAL İTİBARI: KIZILAY ÖRNEĞİ
F Uçar, E Gülmez, Ö Mutlu, S Erbaş, K Gez
Selçuk İletişim 8 (4), 131-153, 2015
192015
Netflix’in Türkiye’ye özgü reklam filmlerinin küresel markaların yerel reklam stratejileri bağlamında değerlendirilmesi
E Gülmez
Erciyes İletişim Dergisi, 157-178, 2019
172019
Kullanıcı tanıklığı ve uzman tanıklığı reklamlarına yönelik tutumların karşılaştırılması
E Gülmez
Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi 3, 12, 2016
92016
Reklamlarda emoji kullanımı: Emojilerin reklam mesajı hatırlanılırlığına etkisi
H Akarsu, E Gülmez, MC Öztürk
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi, 1-32, 2020
62020
Pazarlama İletişimi
BZ Erdoğan, F Uztuğ, E Gülmez, AR Yılmaz, SR Öztürk, A Özer, BN İspir, ...
Eskişehir: TC Anadolu Üniversitesi Yayını, 2013
62013
Breaking Down Language and Cultural Barriers Through Contemporary Global Marketing Strategies
DBA Khosrow-Pour
IGI Global, 2019
32019
Branded Podcasts: The Return of Aural Content With Examples From Turkey
E Gülmez
Handbook of Research on the Future of Advertising and Brands in the New …, 2023
22023
Küresel reklamcılıkta adaptasyon türleri: Adaptasyon reklam uygulamalarına yönelik etki araştırması
E Gülmez
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017
22017
Tanıklı reklam: reklamda “bir bilen” i göstermek
E Gülmez
Reklam Diyor ki 1, 119-159, 2016
22016
Purpose-Driven Marketing Wars: Dishwashing Detergent Brands' Purpose-Driven Marketing Campaigns in Turkey
E Gülmez
Cases on Digital Strategies and Management Issues in Modern Organizations …, 2022
12022
Handbook of Research on IoT, Digital Transformation, and the Future of Global Marketing
H El-Gohary, D Edwards, MS Ben Mimoun
IGI Global, 2021
12021
Advertising Adaptation: Beyond Standardization and Translation of Ads
E Gülmez
Breaking Down Language and Cultural Barriers Through Contemporary Global …, 2019
12019
Handbook of Research on the Future of Advertising and Brands in the New Entertainment Landscape
B Miguelez-Juan, G Bonales-Daimiel
IGI Global, 2023
2023
BİR KÜRESEL MARKA OLARAK DİSNEY+ TÜRKİYE İLETİŞİM KAMPANYALARI: DİJİTAL İÇERİK PAZARLAMASI AÇISINDAN ÖRNEK OLAY İNCELEMESİ
E Gülmez
Sosyal ve Beşerî Bilimlerde Teori ve Araştırmalar-II, 2022
2022
SÜREÇ, TÜRLER VE TUTUM AÇISINDAN REKLAMIN ADAPTASYONU
E Gülmez
2022
Cases on Digital Strategies and Management Issues in Modern Organizations
JD Santos
IGI Global, 2021
2021
Dijital İçerik Pazarlaması Açısından Podcast
E Gülmez
Dijital İçerik Pazarlaması, 2021
2021
Brand Purpose and Purpose-Driven Marketing: The New Digital
E Gülmez
Handbook of Research on IoT, Digital Transformation, and the Future of …, 2021
2021
Usage of Emoji in Advertising: The Effects of Emojis on the Memorability of Advertising Message
H Akarsu, E Gülmez, M Öztürk
TURKIYE ILETISIM ARASTIRMALARI DERGISI-TURKISH REVIEW OF COMMUNICATION STUDIES, 2020
2020
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20