Follow
Emrah Gülmez
Title
Cited by
Cited by
Year
Marka tercihinde duyuların rolü: Starbucks ve Kahve Dünyası markalarının duyusal markalama açısından karşılaştırılması
E Gülmez
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 5 (1), 58-84, 2017
262017
Kâr amacı gütmeyen kurumların kurumsal itibarı: Kızılay örneği
F Uçar, E Gülmez, Ö Mutlu, S Erbaş, K Gez
172015
Netflix’in Türkiye’ye özgü reklam filmlerinin küresel markaların yerel reklam stratejileri bağlamında değerlendirilmesi
E Gülmez
Erciyes İletişim Dergisi, 157-178, 2019
152019
Kullanıcı tanıklığı ve uzman tanıklığı reklamlarına yönelik tutumların karşılaştırılması
E Gülmez
Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi 3, 12, 2016
92016
Reklamlarda emoji kullanımı: Emojilerin reklam mesajı hatırlanılırlığına etkisi
H AKARSU, E GÜLMEZ, MC ÖZTÜRK
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi, 1-32, 2020
42020
Pazarlama İletişimi
BZ Erdoğan, F Uztuğ, E Gülmez, AR Yılmaz, SR Öztürk, A Özer, BN İspir, ...
Eskişehir: TC Anadolu Üniversitesi Yayını, 2013
42013
Breaking Down Language and Cultural Barriers Through Contemporary Global Marketing Strategies
DBA Khosrow-Pour
IGI Global, 2019
32019
Küresel reklamcılıkta adaptasyon türleri: Adaptasyon reklam uygulamalarına yönelik etki araştırması
E Gülmez
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017
32017
Branded Podcasts: The Return of Aural Content With Examples From Turkey
E Gülmez
Handbook of Research on the Future of Advertising and Brands in the New …, 2023
22023
Tanıklı reklam: reklamda “bir bilen” i göstermek
E Gülmez
Reklam Diyor ki 1, 119-159, 2016
22016
Handbook of Research on IoT, Digital Transformation, and the Future of Global Marketing
H El-Gohary, D Edwards, MS Ben Mimoun
IGI Global, 2021
12021
Advertising Adaptation: Beyond Standardization and Translation of Ads
E Gülmez
Breaking Down Language and Cultural Barriers Through Contemporary Global …, 2019
12019
BİR KÜRESEL MARKA OLARAK DİSNEY+ TÜRKİYE İLETİŞİM KAMPANYALARI: DİJİTAL İÇERİK PAZARLAMASI AÇISINDAN ÖRNEK OLAY İNCELEMESİ
E Gülmez
Sosyal ve Beşerî Bilimlerde Teori ve Araştırmalar-II, 2022
2022
SÜREÇ, TÜRLER VE TUTUM AÇISINDAN REKLAMIN ADAPTASYONU
E Gülmez
2022
Purpose-Driven Marketing Wars: Dishwashing Detergent Brands' Purpose-Driven Marketing Campaigns in Turkey
E Gülmez
Cases on Digital Strategies and Management Issues in Modern Organizations …, 2022
2022
Cases on Digital Strategies and Management Issues in Modern Organizations
JD Santos
IGI Global, 2021
2021
Dijital İçerik Pazarlaması Açısından Podcast
E Gülmez
Dijital İçerik Pazarlaması, 2021
2021
Brand Purpose and Purpose-Driven Marketing: The New Digital
E Gülmez
Handbook of Research on IoT, Digital Transformation, and the Future of …, 2021
2021
Usage of Emoji in Advertising: The Effects of Emojis on the Memorability of Advertising Message
H Akarsu, E Gülmez, M Öztürk
TURKIYE ILETISIM ARASTIRMALARI DERGISI-TURKISH REVIEW OF COMMUNICATION STUDIES, 2020
2020
Advertising Adaptation
B Standardization
Breaking Down Language and Cultural Barriers Through Contemporary Global …, 2019
2019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20