Follow
Özlem Ateş
Title
Cited by
Cited by
Year
Effectiveness of hands-on and minds-on activities on students' achievement and attitudes towards physics
Ö Ateş, A Eryilmaz
Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching 12 (1), 1-22, 2011
1552011
Basit araçlarla yaparak öğrenme yöntemine göre geliştirilen elektrik devreleri ile ilgili etkinlikler"
Ö Hardal, A Eryılmaz
Eğitimde İyi Örnekler 17, 2004
532004
Factors affecting performance of tutors during problem-based learning implementations
O Ates, A Eryilmaz
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2325-2329, 2010
262010
Strengths and weaknesses of problem-based learning: students’ and tutors’ perspectives
O Ates, A Eryilmaz
Journal of the Buca Educational Sciences Faculty 28, 40-58, 2010
20*2010
Perceptions of students and teachers participating in a science festival regarding science and scientists
Ö Ateş, AM Ateş, Y Aladağ
Research in Science & Technological Education 39 (1), 109-130, 2021
192021
Fen ve teknoloji dersinde öğretmenlerinin karşılaştıkları problemler ve bu problemlerin nedenleri.
Ö Hardal-Ateş, Z Aşçı-Akdağ
Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, 07-09, 2006
172006
2013 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programına İlişkin Öğretmen Görüşleri
SM Bekmezci, Ö Ateş
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2018
162018
Epistemological views of prospective physics teachers
GÜ Çoban, SK Şengören
International Online Journal of Educational Sciences 3 (3), 2020
152020
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Öz Güven Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
T Avcı, Ö Ateş
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2018
152018
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerine Yönelik Algıları Üzerine Bir Araştırma
T Avcı, Ö Ateş
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 (1), 19-42, 2017
152017
The Effects of Hands-on Activities on Ninth Grade Students' Achievement and Attitudes Towards Physics
Ö Hardal
152003
Prospective Physics Teachers’ Awareness of Radiation and Radioactivity
AK Taşoğlu, Ö Ateş, M Bakaç
European Journal of Physics Education 6 (1), 1-14, 2015
122015
Consistency between Constructivist Profiles and Instructional Practices of Prospective Physics Teachers
Ö Ateş, G Ünal-Çoban, S Kaya-Şengören
European Journal of Educational Research, 2018
92018
Analysis of the problem based learning implementations: students and tutors perceptions and actions
Ö Ateş, A ERYILMAZ
Journal of Theory & Practice in Education (JTPE) 11 (3), 2015
6*2015
Preparation of ecofriendly offset printing ink varnish with safflower oil and Pinus pinaster resin and printability
P Hayta, M Oktav, Ö Ateş, Z Özomay
Anadolu Orman Araştırmaları Dergisi 6 (2), 62-67, 2020
52020
Epistemological Views of Prospective Physics Teachers
G Ünal Çoban, Ö Ateş, S Kaya Şengören
International Online Journal of Educational Sciences 3 (3), 1224-1258, 2011
5*2011
Öğretmen Adaylarının Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programı ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Algıları
Ö Ateş
Electronic Turkish Studies 13 (27), 2018
42018
Elektrik konusunu hatırda tutma üzerine kavram karikatürleri ve haritalarının etkisi
Ö Ateş, FŞ Ören
Pegem Atıf İndeksi, 355-368, 2018
42018
Preservice Teachers' Views of Nature of Science and Their Metaphoric Perceptions of Science and Scientists.
O ATES
International Online Journal of Educational Sciences 11 (4), 2019
32019
Science Curriculum from the Perspectives of Turkish Teachers: Problems Encountered and Suggestions for Solutions.
SM Bekmezci, Ö Ates
Online Submission 3 (10), 137-158, 2017
32017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20