Takip et
Mevlüt Kara
Mevlüt Kara
Gaziantep Üniversitesi, Nizip Eğitim Fakültesi
gantep.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Destekleme ve Yetiştirme Kurslarında (DYK) Karşılaşılan Sorunlar ve Öğretmen Görüşleri Temelinde Çözüm Önerileri Problems Faced at Supporting and TrainingCourses (STC) and …
F BOZBAYINDIR, M KARA
Sakarya University Journal of Education 7 (2), 336-349, 2017
582017
Resmi ve özel ilköğretim okulu öğretmenlerinin örgütsel adalet algıları/Organizational justice perceptions of public and private primary school teachers
M KARA
45*2011
Eğitim paydaşlarının görüşleri doğrultusunda Türk eğitim sisteminin sorunları
K Mevlüt
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (3), 1650-1694, 2020
31*2020
Popüler Kültürün Öğrenci Davranişlari Üzerinde Algilanan Etkileri
H Özgan, MC ARSLAN, K Mevlüt
Ekev Akademi Dergisi, 469-484, 2014
312014
ÖĞRETMENLERİN OKUL YÖNETİCİLERİNE UYGULADIKLARI PSİKOLOJİK YILDIRMA UYGULAMALARI VE ETKİLERİ
H ÖZGAN, K Mevlüt, M ARSLAN
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi 1 (1), 2-14, 2013
212013
Pedagojik Formasyon Programı Öğrencilerinin Öğretmen ve İdeal Öğretmen Algıları: Bir Metafor Çalışması
K Mevlüt
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama 11 (21), 111-132, 2020
142020
Covid-19 Pandemisi Sürecinde Okul Yöneticiliği: Karşılaşılan Sorunlar ve Çıkarılan Dersler
K Mevlüt, B BOZKURT
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 19 (2), 1076-1103, 2021
122021
A Multidimensional Approach to the Problems Experienced by the Classroom Teachers with Syrian Students in Their Classes.
M Kara, M Özenç
International Journal of Progressive Education 16 (6), 184-201, 2020
122020
Aday öğretmenlerin okul kavramına ilişkin algıları: Bir metafor çalışması
M Kara, F Bozbayındır
Anatolian Turk Education Journal 1 (1), 18-34, 2019
122019
ÖĞRETMENLERİN SENDİKALARA ÜYE OLMAMA NEDENLERİ ve SENDİKALARDAN BEKLENTİLERİ
M Kara
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 44 (22), 423-440, 2016
102016
Resmi ve Özel Ortaöğretim Okullarında Kurumsallaşma
M Kara
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018
92018
The Relationship between Cultural Intelligence and the Attitudes towards Refugee Students: A Study on Primary School Teachers
A Sedat, K Mevlüt
Participatory Educational Research 8 (1), 109-122, 2021
82021
Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Türkçe Öğrenme Sürecinde Akran Öğretiminin Etkisi: Deneysel Bir Çalışma
K Mevlüt, S Şahin, S Kapat
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 16 (Eğitim Bilimleri Özel …, 2020
72020
The Examination of the Relationship between Teacher Autonomy and Teacher Leadership through Structural Equation Modeling.
M Kara, B Bozkurt
International Journal of Contemporary Educational Research 9 (2), 299-312, 2022
62022
İlköğretim Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerin Öğretmen Özerkliği Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
B BOZKURT, K Mevlüt
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 21 (82), 628-644, 2022
6*2022
SURİYELİ GÖÇMEN ÖĞRENCİLERİN EĞİTİMİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLARA ODAKLANAN ARAŞTIRMALARIN EĞİLİMLERİ: BETİMSEL İÇERİK ANALİZİ.
M KARA, M ÖZENÇ
Journal of National Education 50, 2021
62021
Resmi ve özel ilköğretim okulu öğretmenlerinin örgütsel adalet algıları, Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi
M Kara
Harran Üniversitesi, Şanlıurfa, 2011
52011
Türkiye Okul Yöneticileri Raporu 2020 (TOYR 2020)
İH Karataş, B Aydın, M Kara
https://www.oncuyoneticiler.org.tr/wp-content/uploads/2022/03 …, 2020
42020
School culture as the predictor of teacher leadership
M Kara
Journal of Innovative Research in Teacher Education 3 (2), 209-225, 2022
32022
Eğitim konulu filmlerin sınıf yönetiminin boyutları açısından incelenmesi
E Akcan, M Kara
Yaşadıkça Eğitim 35 (2), 671-695, 2021
32021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20