Takip et
Mevlüt Kara
Mevlüt Kara
Gaziantep Üniversitesi, Nizip Eğitim Fakültesi
gantep.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Destekleme ve Yetiştirme Kurslarında (DYK) Karşılaşılan Sorunlar ve Öğretmen Görüşleri Temelinde Çözüm Önerileri Problems Faced at Supporting and TrainingCourses (STC) and …
F BOZBAYINDIR, M KARA
Sakarya University Journal of Education 7 (2), 336-349, 2017
702017
Resmi ve özel ilköğretim okulu öğretmenlerinin örgütsel adalet algıları/Organizational justice perceptions of public and private primary school teachers
M KARA
50*2011
Eğitim paydaşlarının görüşleri doğrultusunda Türk eğitim sisteminin sorunları
M Kara
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (3), 1650-1694, 2020
44*2020
Popüler Kültürün Öğrenci Davranişlari Üzerinde Algilanan Etkileri
H Özgan, MC Arslan, M Kara
Ekev Akademi Dergisi, 469-484, 2014
312014
ÖĞRETMENLERİN OKUL YÖNETİCİLERİNE UYGULADIKLARI PSİKOLOJİK YILDIRMA UYGULAMALARI VE ETKİLERİ
H Özgan, M Kara, M Arslan
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi 1 (1), 2-14, 2013
202013
Pedagojik Formasyon Programı Öğrencilerinin Öğretmen ve İdeal Öğretmen Algıları: Bir Metafor Çalışması
K Mevlüt
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama 11 (21), 111-132, 2020
182020
Covid-19 Pandemisi Sürecinde Okul Yöneticiliği: Karşılaşılan Sorunlar ve Çıkarılan Dersler
K Mevlüt, B BOZKURT
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 19 (2), 1076-1103, 2021
172021
Aday öğretmenlerin okul kavramına ilişkin algıları: Bir metafor çalışması
M Kara, F Bozbayındır
Anadolu Türk Eğitim Dergisi 1 (1), 18-34, 2019
152019
The examination of the relationship between teacher autonomy and teacher leadership through structural equation modeling
M Kara, B Bozkurt
International Journal of Contemporary Educational Research 9 (2), 299-312, 2022
142022
A Multidimensional Approach to the Problems Experienced by the Classroom Teachers with Syrian Students in Their Classes.
M Kara, M Özenç
International Journal of Progressive Education 16 (6), 184-201, 2020
132020
ÖĞRETMENLERİN SENDİKALARA ÜYE OLMAMA NEDENLERİ ve SENDİKALARDAN BEKLENTİLERİ
M Kara
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 44 (22), 423-440, 2016
132016
SURİYELİ GÖÇMEN ÖĞRENCİLERİN EĞİTİMİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLARA ODAKLANAN ARAŞTIRMALARIN EĞİLİMLERİ: BETİMSEL İÇERİK ANALİZİ
K Mevlüt, M ÖZENÇ
Milli Eğitim Dergisi 50 (1), 249-279, 2021
102021
The Relationship between Cultural Intelligence and the Attitudes towards Refugee Students: A Study on Primary School Teachers
A Sedat, K Mevlüt
Participatory Educational Research 8 (1), 109-122, 2021
102021
Resmi ve Özel Ortaöğretim Okullarında Kurumsallaşma
M Kara
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018
92018
İlköğretim Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerin Öğretmen Özerkliği Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
B BOZKURT, K Mevlüt
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 21 (82), 628-644, 2022
7*2022
Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Türkçe Öğrenme Sürecinde Akran Öğretiminin Etkisi: Deneysel Bir Çalışma
K Mevlüt, S Şahin, S Kapat
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 16 (Eğitim Bilimleri Özel …, 2020
7*2020
School culture as the predictor of teacher leadership
M Kara
Journal of Innovative Research in Teacher Education 3 (2), 209-225, 2022
52022
Okul Yöneticiliği Meslek Algısı
K Mevlüt, İH Karataş, B AYDIN
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 10 (2), 505-522, 2022
5*2022
The collective teacher efficacy behaviours scale: A validity and reliability study
S Kapat, S Şahin, M Kara
International Journal of Assessment Tools in Education 9 (1), 1-19, 2022
52022
Eğitim konulu filmlerin sınıf yönetiminin boyutları açısından incelenmesi
E Akcan, M Kara
Yaşadıkça Eğitim 35 (2), 671-695, 2021
52021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20