Destekleme ve Yetiştirme Kurslarında (DYK) Karşılaşılan Sorunlar ve Öğretmen Görüşleri Temelinde Çözüm Önerileri Problems Faced at Supporting and TrainingCourses (STC) and … F BOZBAYINDIR, M KARA Sakarya University Journal of Education 7 (2), 336-349, 2017 | 58 | 2017 |
Resmi ve özel ilköğretim okulu öğretmenlerinin örgütsel adalet algıları/Organizational justice perceptions of public and private primary school teachers M KARA | 45* | 2011 |
Eğitim paydaşlarının görüşleri doğrultusunda Türk eğitim sisteminin sorunları K Mevlüt Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (3), 1650-1694, 2020 | 31* | 2020 |
Popüler Kültürün Öğrenci Davranişlari Üzerinde Algilanan Etkileri H Özgan, MC ARSLAN, K Mevlüt Ekev Akademi Dergisi, 469-484, 2014 | 31 | 2014 |
ÖĞRETMENLERİN OKUL YÖNETİCİLERİNE UYGULADIKLARI PSİKOLOJİK YILDIRMA UYGULAMALARI VE ETKİLERİ H ÖZGAN, K Mevlüt, M ARSLAN Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi 1 (1), 2-14, 2013 | 21 | 2013 |
Pedagojik Formasyon Programı Öğrencilerinin Öğretmen ve İdeal Öğretmen Algıları: Bir Metafor Çalışması K Mevlüt Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama 11 (21), 111-132, 2020 | 14 | 2020 |
Covid-19 Pandemisi Sürecinde Okul Yöneticiliği: Karşılaşılan Sorunlar ve Çıkarılan Dersler K Mevlüt, B BOZKURT Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 19 (2), 1076-1103, 2021 | 12 | 2021 |
A Multidimensional Approach to the Problems Experienced by the Classroom Teachers with Syrian Students in Their Classes. M Kara, M Özenç International Journal of Progressive Education 16 (6), 184-201, 2020 | 12 | 2020 |
Aday öğretmenlerin okul kavramına ilişkin algıları: Bir metafor çalışması M Kara, F Bozbayındır Anatolian Turk Education Journal 1 (1), 18-34, 2019 | 12 | 2019 |
ÖĞRETMENLERİN SENDİKALARA ÜYE OLMAMA NEDENLERİ ve SENDİKALARDAN BEKLENTİLERİ M Kara Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 44 (22), 423-440, 2016 | 10 | 2016 |
Resmi ve Özel Ortaöğretim Okullarında Kurumsallaşma M Kara Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018 | 9 | 2018 |
The Relationship between Cultural Intelligence and the Attitudes towards Refugee Students: A Study on Primary School Teachers A Sedat, K Mevlüt Participatory Educational Research 8 (1), 109-122, 2021 | 8 | 2021 |
SURİYELİ GÖÇMEN ÖĞRENCİLERİN EĞİTİMİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLARA ODAKLANAN ARAŞTIRMALARIN EĞİLİMLERİ: BETİMSEL İÇERİK ANALİZİ. M KARA, M ÖZENÇ Journal of National Education 50, 2021 | 7 | 2021 |
Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Türkçe Öğrenme Sürecinde Akran Öğretiminin Etkisi: Deneysel Bir Çalışma K Mevlüt, S Şahin, S Kapat OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 16 (Eğitim Bilimleri Özel …, 2020 | 7* | 2020 |
The Examination of the Relationship between Teacher Autonomy and Teacher Leadership through Structural Equation Modeling. M Kara, B Bozkurt International Journal of Contemporary Educational Research 9 (2), 299-312, 2022 | 6 | 2022 |
İlköğretim Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerin Öğretmen Özerkliği Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi B BOZKURT, K Mevlüt Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 21 (82), 628-644, 2022 | 6* | 2022 |
Resmi ve özel ilköğretim okulu öğretmenlerinin örgütsel adalet algıları, Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi M Kara Harran Üniversitesi, Şanlıurfa, 2011 | 5 | 2011 |
Türkiye Okul Yöneticileri Raporu 2020 (TOYR 2020) İH Karataş, B Aydın, M Kara https://www.oncuyoneticiler.org.tr/wp-content/uploads/2022/03 …, 2020 | 4 | 2020 |
School culture as the predictor of teacher leadership M Kara Journal of Innovative Research in Teacher Education 3 (2), 209-225, 2022 | 3 | 2022 |
Eğitim konulu filmlerin sınıf yönetiminin boyutları açısından incelenmesi E Akcan, M Kara Yaşadıkça Eğitim 35 (2), 671-695, 2021 | 3 | 2021 |