Follow
ayça çekiç akyol
ayça çekiç akyol
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi
Verified email at inonu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
GAZETE REKLAMLARININ NİTEL VE NİCEL ÖZELLİKLERİ: OTOMOTİV REKLAMLARI ÜZERİNE İÇERİK ANALİZİ
AÇ Akyol
Selçuk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi, 1-27, 2009
222009
Reklam Mesajlarında Bilgilendirici İçerik: Dergi Reklamları Üzerine Bir İçerik Analizi
AÇ Akyol
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayınlanmamış Doktora Tezi, Konya, 2011
182011
YENİ MEDYA ARAÇLARINDA GÖRSEL İLETİŞİM: OTOMOBİL MARKALARININ SOSYAL MEDYA KULLANIMLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME
A Akyol, M Akyol, A Yılmaz
Selçuk İletişim 8 (2), 119-131, 2014
162014
Yeni reklam aracı ‘oyunreklam’ın (Advergame) çocuk üzerindeki etkisi
H Aktaş, AÇ Akyol, M Akyol
New World Sciences Academy 5 (4), 652-672, 2010
132010
Reklam mesajlarında bilgilendirici içerik: Dergi reklamları üzerine bir içerik analizi
A Çekiç Akyol
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011
92011
TOPLUMSAL ROLLERDEKİ ÇATIŞMANIN TELEVİZYON REKLAMLARINDA KULLANIMI: GELİN-KAYNANA ÇATIŞMASININ REKLAMLARDAKİ SUNUMU ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME.
A Çekiç Akyol, M Akyol, Ö KILINÇ
Gumushane Universty Electronic Journal of the Faculty of Communication …, 2019
72019
Reklam araştırmalarında metinsel analiz yöntemi ile anlamların inşası ve yapıbozumu
AÇ Akyol, M Akyol
İletişim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri Görsel Metin Çözümleme, 234-267, 2012
72012
KURUMSAL YEŞİL İMAJIN KURUMSAL WEB SİTELERİNDE AKTARIMI: ARÇELİK VE BOSCH ÖRNEĞİ
AÇ AKYOL, T ALTUĞ
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi) 3 (1 …, 2018
62018
TÜRK TELEVİZYON REKLAMLARINDA HAYVAN KULLANIMI.
A ÇEKİÇ AKYOL
Electronic Journal of Social Sciences 15 (57), 2016
62016
Demokrasinin e-dönüşümü.
ME Babacan, M Akyol, H Topbaş, A Çekiç Akyol
İnönü Üniversitesi/İİBF, 2010
52010
YENY REKLAM ARACI'OYUNREKLAM'IN (ADVERGAME) ÇOCUK ÜZERYNDEKY ETKYSY
M AKYOL, H AKTAŞ, AÇ AKYOL
Humanities Sciences 5 (4), 652-672, 2010
42010
The use of the social media as a marketing communication tool in European airports: Case study of Facebook
AÇ Akyol, M Akyol, Ç Caner
Journal of Tourism Theory and Research 2 (2), 61-76, 2015
32015
Product placement practices in independent and box-office films in Turkey
AÇ Akyol, Y Kuruca
International Journal of Social Sciences and Education Research 1 (1), 262-276, 2015
32015
ENVIRONMENTAL CLAIMS IN THE MAGAZINE ADVERTISEMENTS: A CONTENT ANALYSIS OF EKO IQ MAGAZINE.
AÇ AKYOL, Ö KILINÇ
Electronic Turkish Studies 9 (8), 2014
32014
TÜRKİYE’DE HALKLA İLİŞKİLER MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUM ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
N BADEM, AÇ AKYOL
Yeni Yüzyıl'da İletişim Çalışmaları 2 (6), 52-66, 2023
22023
FİJİTAL PAZARLAMA KAPSAMINDA ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK İÇEREN REKLAM ÖRNEKLERİ İNCELEMESİ
AÇ AKYOL, FT ERSÖZ
Bildiri Kitabı Proceedings Book, 59, 2021
22021
Determination of approaches of teachers to information and communication technologies: implementation of technology acceptance model to Malatya, Darende
AÇ Akyol, M AKYOL, AG Ölçer
Atatürk İletişim Dergisi, 5-26, 2017
12017
TELEVİZYON REKLAMLARINDA LÜKS TÜKETİM ÜRÜNLERİNİN SUNUMU ÜZERİNE BİR ANALİZ
S FİŞENKÇİ, AÇ AKYOL
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi) 7 (1 …, 2022
2022
TOPLUMSAL ROLLERDEKİ ÇATIŞMANIN TELEVİZYON REKLAMLARINDA KULLANIMI: GELİN-KAYNANA ÇATIŞMASININ REKLAMLARDAKİ SUNUMU ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
AÇ Akyol, M Akyol, Ö Kılınç
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 7 (1), 131-154, 2019
2019
YENİ MEDYA ARAÇLARINDA GÖRSEL İLETİŞİM: OTOMOBİL MARKALARININ SOSYAL MEDYA KULLANIMLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME Ayça Çekiç Akyol-Mevlüt Akyol-Alper Yılmaz
A Yılmaz, M Akyol, AÇ Akyol
Selçuk İletişim, 2014
2014
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20