Üstün zekâlı ve yetenekli öğrencilerin sosyal bilgiler dersine ilişkin metaforik algıları H Mertol, M Doğdu, B YILAR Üstün Yetenekliler Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi (UYAD) 1 (3), 2013 | 68 | 2013 |
5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BAZI COĞRAFYA KAVRAMLARINI ANLAMA DÜZEYLERİ VE KAVRAM YANILGILARI Ü Özdemir, M Alım, B Yılar Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 11 (1), 151-162, 2008 | 62 | 2008 |
Sosyal bilgiler dersinde işbirlikli öğrenme yöntemlerinin öğrencilerin akademik başarılarına, demokratik tutumlarına ve sosyal becerilerine etkileri MB Yılar Yayımlanmamış Doktora Tezi, Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü …, 2015 | 44 | 2015 |
Analysis student views related to educative comics Y Topkaya, B Yılar Route Educational and Social Science Journal 2 (3), 106-117, 2015 | 38 | 2015 |
İlköğretim 5. sınıf öğrencilerinin bazı coğrafya kavramlarını anlama düzeyleri ve kavram yanılgıları B Yılar Erzurum. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007 | 26 | 2007 |
The effects of cooperative learning methods on students’ academic achievements in social psychology lessons U Şimşek, R Yilar, R Küçük International journal on new trends in education and their implications 4 (1 …, 2013 | 23 | 2013 |
Sosyal bilgiler dersi ve yenilenen ders öğretim programı MB Yılar, N Tomal Pegem Atıf İndeksi, 01-42, 2018 | 20 | 2018 |
An evaluation of social studies textbooks in Turkey: A content analysis for curriculum and content design N Tomal, MB Yılar Review of International Geographical Education Online 9 (2), 447-457, 2019 | 17 | 2019 |
Sosyal bilgiler dersinde farklı işbirlikli öğrenme uygulamalarının sosyal beceriler üzerindeki etkileri B Yılar, U Şimşek Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (3), 835-854, 2016 | 17 | 2016 |
Sosyal Bilgiler dersinde farklı işbirlikli öğrenme yöntemlerinin uygulamlarına ilişkin öğrenci görüşleri MB Yılar, U Şimşek Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 357-373, 2016 | 17 | 2016 |
Kırsal kesimde ikamet eden lisans öğrencilerin şehir algıları: nitel bir analiz Ç Ünal, İ İlter, B Yılar Doğu Coğrafya Dergisi 18 (30), 29-46, 2013 | 17 | 2013 |
Sosyal bilgiler dersinde işbirlikli öğrenme yöntemlerinin başarı ve kalıcılığa etkileri MB YILAR, U ŞİMŞEK Kastamonu Education Journal 25 (2), 2017 | 15 | 2017 |
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Alternatif Ölçme ve Değer-lendirme Teknikleri Hakkındaki Görüşleri Y Topkaya, B Yılar Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (1), 593-610, 2016 | 15 | 2016 |
Son dönem Osmanlı ve güncel ders kitaplarında tasarruf değeri İD Çam, MB Yılar, O Ünal Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 39 (3 100. Yıl Eğitim …, 2020 | 14 | 2020 |
Sosyal bilgiler öğretiminde vergi okuryazarlığı MB Yılar, H Akdağ Pegem Atıf İndeksi, 356-388, 2017 | 13 | 2017 |
9. sınıf coğrafya ders kitabında yer alan metinlerin okunabilirlik düzeyinin incelenmesi MB Yılar Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 18 (2), 1126-1146, 2020 | 12 | 2020 |
Readability of the primary education 8th grade citizenship and democracy education textbook and its suitability for target age level Y Topkaya, M Yılar, ÖU Kalın International Journal of Languages' Education and Teaching 3 (1), 480-491, 2015 | 12 | 2015 |
Sosyal bilgiler öğretmenleri ve öğretmen adaylarının iyi bir eğitim ortamı için uygulanan yedi ilke hakkındaki görüşleri MB Yılar, U Şimşek, Y Topkaya Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 19 (2), 245-260, 2015 | 12 | 2015 |
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN ÖZEL ALAN YETERLİKLERİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER VE BUNLARIN LİSANS PROGRAMIYLA İLİŞKİSİ MB Yılar, K Cüce Trakya Eğitim Dergisi 11 (2), 661-683, 2021 | 11 | 2021 |
Sosyal bilgiler dersinde jigsaw, grup araştırması ve okuma-yazma-uygulama yöntemlerinin demokratik tutum üzerindeki etkileri MB Yılar, U Şimşek Sakarya University Journal of Education 6 (2), 172-183, 2016 | 9 | 2016 |