Takip et
Hayrettin ZENGİN
Hayrettin ZENGİN
sakarya.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The relationship between brand trust, brand affect, attitudinal loyalty and behavioral loyalty: A field study towards sports shoe consumers in Turkey
F Gecti, H Zengin
International Journal of Marketing Studies 5 (2), 111, 2013
2582013
Examining perceived risk and its influence on attitudes: A study on private label consumers in Turkey
Y Arslan, F Geçti, H Zengin
Asian Social Science 9 (4), 158, 2013
892013
SOSYAL MEDYA ARACI OLARAK FACEBOOK UYGULAMALARININ MARKA DENKLİĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: BİR GSM OPERATÖRÜNÜN FACEBOOK SAYFASI ÜZERİNDE ARAŞTIRMA
N Gümüş, H ZENGİN, F Geçti
Sakarya İktisat Dergisi 2 (2), 87-117, 2013
222013
FİYAT ALGILAMASININ BOYUTLARI ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ: AKILLI TELEFON TÜKETİCİLERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
F GEÇTİ, H ZENGİN
Sakarya İktisat Dergisi 1 (4), 28-56, 2012
152012
Türk Yöneticilerinin Pazarlamaya Bakışı
H Zengin, ÖF Demirel
Ulusal Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi, 25-26, 2004
102004
Müşteri Sadakatinin Sağlanmasında QFD Metodolojisinin Kullanımı
Y Özkan, Ö Demirel, H Zengin
I. Ulusal Kalite Fonksiyon Göçerimi Sempozyumu, Dokuz Eylül Üniversitesi …, 2002
92002
Sosyal medya uygulamalarının marka denkliğine etkisi: Facebook üzerine bir araştırma
N Gümüş, H Zengin, F Geçti
Sakarya İktisat Dergisi 2 (6), 107-139, 2013
82013
The relationship between Brand Trust
F Geçti, H Zengin
Brand Affect, 2013
52013
Türkiye’de müşteri ilişkileri yönetimi uygulamaları ve yönetici algılarının incelenmesi
H Zengin
PQDT-Global, 2004
42004
PAZAR ODAKLILIK ÖLÇEKLERİNİN TÜKETİCİ ALGILAMALARI ESASINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
H Zengin, Ş Ekber
Sakarya İktisat Dergisi 1 (2), 26-45, 2012
32012
The relationship between metaphorical perceptions of consumption and mental well-being in the period of COVID-19
H Zengin
Marketing i menedžment innovacij, 219-231, 2022
22022
TÜKETİCİLERİN SATIŞ GELİŞTİRME UYGULAMALARINA YÖNELİK TUTUMLARININ ÖLÇÜLMESİ: BİR ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
A Yılmaz, H Zengin
Akademik Hassasiyetler 10 (23), 661-683, 2023
2023
Marka Özdeşleşmesi ve Tüketici Marka Katılımı İlişkisi: Marka Tutkusunun Aracı Rolü
E Kutlu, H Zengin
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 24 (2), 284-299, 2023
2023
SOSYAL MEDYA UYGULAMALARININ MARKA DENKLİĞİNE ETKİSİ: FACEBOOK ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA.
N GÜMÜŞ, H Zengin, F Geçti
Sakarya Journal of Economics/Sakarya Iktisat Dergisi 2 (6), 2013
2013
Comparison of The Turkish and American Shopping Centers Within The Context of The Industry Life Cycle
H Zengin, R GORONER, F Gecti
Sakarya İktisat Dergisi 2 (1), 1-65, 2013
2013
The evolution of strategic execution: past, present, and future
M Barca, E Dil, M Hiziroglu, H Zengin
The Proceedings of 4th International Strategic Management Conference, 617-627, 2008
2008
UNEC professor-müəllim heyətinin Google Scholar axtarış sistemindəki elmi əsərləri
Ş Ekber, F Ahmadov, H ZENGİN, Ş EKBER, G Mirzayeva, M SARIIŞIK, ...
Общество и экономика, 16, 2008
2008
User Interface Design of E-Commerce for SMEs.
PD Manuel, OF Demirel, H Zengin, A William
International Conference on Internet Computing, 543-546, 2003
2003
Kobiler'de kalite güvence sistemleri, ISO 9002 ve bir uygulama
H Zengin
Sakarya Üniversitesi, 1997
1997
Fahrettin Altun: Yeni Türkiye'nin asıl aktörü toplumsal taleplerdir
H Zengin
-, 0
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20