Follow
AHMET YIKMIŞ
AHMET YIKMIŞ
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi
Verified email at ef.ibu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Öğretmen adaylarının kaynaştırma konusunda bilgilendirilmelerinin kaynaştırmaya yönelik tutumlarının değişimindeki etkililiğ
Ö Gözün, A Yıkmış
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 5 (02), 2004
3332004
Kaynaştırma sınıfı öğretmenlerinin öğretimin uyarlanmasına ilişkin yaptıkları çalışmaların belirlenmesi
M Vural, A Yıkmış
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (2), 141-159, 2008
2262008
Etkileşime dayalı matematik öğretimi
A Yıkmış
Kök Yayıncılık, 2005
1072005
Effects of mother-delivered social stories and video modeling in teaching social skills to children with autism spectrum disorders
C Acar, E Tekin-Iftar, A Yikmis
The Journal of Special Education 50 (4), 215-226, 2017
1062017
Zihin engelli bireylere saat söyleme becerisinin öğretiminde eşzamanlı ipucuyla öğretimin etkililiği
A Karabulut, A Yıkmış
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (2), 103-113, 2010
922010
Özel eğitim alanında çalışan öğretmenlerin tükenmişlik düzeyleri ve yaşam doyumlarının incelenmesi
H Aydemir, İH Diken, A Yıkmış, V Aksoy, O Özokçu
Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bolu, 2013
892013
Using animation as a means of enhancing learning of individuals with special needs
B Baglama, Y Yucesoy, A Yikmis
TEM Journal 7 (3), 670, 2018
852018
Zihin engelli çocuklara temel toplama ve çıkarma işlemlerinin kazandırılmasında etkileşim ünitesi ile sunulan bireyselleştirilmiş öğretim materyalinin etkililiği
A Yıkmış
PQDT-Global, 1999
841999
SPECIAL EDUCATION TEACHERS’VIEWS ON USING TECHNOLOGY IN TEACHING MATHEMATICS
B Baglama, A Yikmis, MS Demirok
European Journal of Special Education Research, 2017
742017
ZİHİN ENGELLİ ÇOCUKLARA DOĞRUDAN ÖĞRETİM YÖNTEMİYLE TEMEL TOPLAMA İŞLEMLERİNİN ÖĞRETİMİNDE NOKTA BELİRLEME TEKNİĞİ KULLANILARAK YAPILAN ÖĞRETİMİN ETKİLİLİĞİ
Ö Eliçin, DD Emecen, A Yıkmış
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 37 …, 2013
562013
Otistik Çocuğa Sahip Annelerin Çocuklarının Devam Ettiği Rehabilitasyon Merkezlerinden Beklentilerinin ve Önerilerinin Belirlenmesi.
A Yıkmış, FY Ozbey
International Online Journal of Educational Sciences 1 (1), 2009
542009
Kaynaştırma sınıflarında çalışan öğretmenlerin kaynaştırma becerilerini gerçekleştirme durumlarının saptanması
A Yıkmış, M Bahar
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2 (1), 2002
512002
OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU OLAN ÇOCUKLARA İŞLEVSEL OKUMA BECERİLERİNİN KAZANDIRILMASINDA TABLET BİLGİSAYAR ARACILIĞI İLE SUNULAN PROGRAMIN ETKİLİLİĞİ
Ö Eliçin, A Yıkmış, A Cavkaytar
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları …, 2015
462015
Effectiveness of the touch math technique in teaching basic addition to children with Autism.
A Yikmis
Educational Sciences: Theory and Practice 16 (3), 1005-1025, 2016
452016
ÖZEL EĞİTİM SINIFLARINDA GÖREV YAPAN ÖZEL EĞİTİM MEZUNU OLAN VE OLMAYAN ÖĞRETMENLERİN ÖĞRETİM SÜRECİYLE İLGİLİ GEREKSİNİMLERİ
T Sivrikaya, A Yıkmış
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (4), 1984-2001, 2016
442016
Kaynaştırma öğrencilerinin sergilediği problem davranışlara yönelik sınıf öğretmenlerinin uyguladıkları önleme ve müdahale stratejileri
F Ceylan, A YIKMIŞ
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 (1), 239-264, 2017
402017
İlköğretim okulu müdürlerinin kaynaştırmaya yönelik görüşlerinin belirlenmesi
A Yıkılmış, ES Pınar
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (1), 2005
392005
Özel eğitimde teknoloji kullanımına ilişkin özel eğitim öğretmenlerinin deneyim ve görüşleri
E Çay, A Yıkmış, CS Özgüç
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 8 (2), 629-648, 2020
372020
Kaynaştırma sınıflarında çalışan öğretmenlerin kaynaştırılmış öğrencilere yönelik pekiştireç kullanma durumlarının belirlenmesi
İ Çifci, A Yıkmış, S Akbaba Altun
XI. Ulusal Özel Eğitim Kongresi serbest bildiri. Konya: Eğitim Kitapevi …, 2001
332001
Zihinsel yetersizliği olan öğrencilere toplama işlemi öğretiminde doğrudan öğretim yöntemiyle sunulan nokta belirleme tekniği ile sayı doğrusu stratejisinin karşılaştırılması
M Kot, S Sönmez, A Yıkmış
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 18 (02 …, 2017
322017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20