Öğretmen adaylarının kaynaştırma konusunda bilgilendirilmelerinin kaynaştırmaya yönelik tutumlarının değişimindeki etkililiğ Ö Gözün, A Yıkmış Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 5 (02), 2004 | 333 | 2004 |
Kaynaştırma sınıfı öğretmenlerinin öğretimin uyarlanmasına ilişkin yaptıkları çalışmaların belirlenmesi M Vural, A Yıkmış Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (2), 141-159, 2008 | 226 | 2008 |
Etkileşime dayalı matematik öğretimi A Yıkmış Kök Yayıncılık, 2005 | 107 | 2005 |
Effects of mother-delivered social stories and video modeling in teaching social skills to children with autism spectrum disorders C Acar, E Tekin-Iftar, A Yikmis The Journal of Special Education 50 (4), 215-226, 2017 | 106 | 2017 |
Zihin engelli bireylere saat söyleme becerisinin öğretiminde eşzamanlı ipucuyla öğretimin etkililiği A Karabulut, A Yıkmış Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (2), 103-113, 2010 | 92 | 2010 |
Özel eğitim alanında çalışan öğretmenlerin tükenmişlik düzeyleri ve yaşam doyumlarının incelenmesi H Aydemir, İH Diken, A Yıkmış, V Aksoy, O Özokçu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bolu, 2013 | 89 | 2013 |
Using animation as a means of enhancing learning of individuals with special needs B Baglama, Y Yucesoy, A Yikmis TEM Journal 7 (3), 670, 2018 | 85 | 2018 |
Zihin engelli çocuklara temel toplama ve çıkarma işlemlerinin kazandırılmasında etkileşim ünitesi ile sunulan bireyselleştirilmiş öğretim materyalinin etkililiği A Yıkmış PQDT-Global, 1999 | 84 | 1999 |
SPECIAL EDUCATION TEACHERS’VIEWS ON USING TECHNOLOGY IN TEACHING MATHEMATICS B Baglama, A Yikmis, MS Demirok European Journal of Special Education Research, 2017 | 74 | 2017 |
ZİHİN ENGELLİ ÇOCUKLARA DOĞRUDAN ÖĞRETİM YÖNTEMİYLE TEMEL TOPLAMA İŞLEMLERİNİN ÖĞRETİMİNDE NOKTA BELİRLEME TEKNİĞİ KULLANILARAK YAPILAN ÖĞRETİMİN ETKİLİLİĞİ Ö Eliçin, DD Emecen, A Yıkmış Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 37 …, 2013 | 56 | 2013 |
Otistik Çocuğa Sahip Annelerin Çocuklarının Devam Ettiği Rehabilitasyon Merkezlerinden Beklentilerinin ve Önerilerinin Belirlenmesi. A Yıkmış, FY Ozbey International Online Journal of Educational Sciences 1 (1), 2009 | 54 | 2009 |
Kaynaştırma sınıflarında çalışan öğretmenlerin kaynaştırma becerilerini gerçekleştirme durumlarının saptanması A Yıkmış, M Bahar Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2 (1), 2002 | 51 | 2002 |
OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU OLAN ÇOCUKLARA İŞLEVSEL OKUMA BECERİLERİNİN KAZANDIRILMASINDA TABLET BİLGİSAYAR ARACILIĞI İLE SUNULAN PROGRAMIN ETKİLİLİĞİ Ö Eliçin, A Yıkmış, A Cavkaytar Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları …, 2015 | 46 | 2015 |
Effectiveness of the touch math technique in teaching basic addition to children with Autism. A Yikmis Educational Sciences: Theory and Practice 16 (3), 1005-1025, 2016 | 45 | 2016 |
ÖZEL EĞİTİM SINIFLARINDA GÖREV YAPAN ÖZEL EĞİTİM MEZUNU OLAN VE OLMAYAN ÖĞRETMENLERİN ÖĞRETİM SÜRECİYLE İLGİLİ GEREKSİNİMLERİ T Sivrikaya, A Yıkmış Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (4), 1984-2001, 2016 | 44 | 2016 |
Kaynaştırma öğrencilerinin sergilediği problem davranışlara yönelik sınıf öğretmenlerinin uyguladıkları önleme ve müdahale stratejileri F Ceylan, A YIKMIŞ Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 (1), 239-264, 2017 | 40 | 2017 |
İlköğretim okulu müdürlerinin kaynaştırmaya yönelik görüşlerinin belirlenmesi A Yıkılmış, ES Pınar Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (1), 2005 | 39 | 2005 |
Özel eğitimde teknoloji kullanımına ilişkin özel eğitim öğretmenlerinin deneyim ve görüşleri E Çay, A Yıkmış, CS Özgüç Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 8 (2), 629-648, 2020 | 37 | 2020 |
Kaynaştırma sınıflarında çalışan öğretmenlerin kaynaştırılmış öğrencilere yönelik pekiştireç kullanma durumlarının belirlenmesi İ Çifci, A Yıkmış, S Akbaba Altun XI. Ulusal Özel Eğitim Kongresi serbest bildiri. Konya: Eğitim Kitapevi …, 2001 | 33 | 2001 |
Zihinsel yetersizliği olan öğrencilere toplama işlemi öğretiminde doğrudan öğretim yöntemiyle sunulan nokta belirleme tekniği ile sayı doğrusu stratejisinin karşılaştırılması M Kot, S Sönmez, A Yıkmış Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 18 (02 …, 2017 | 32 | 2017 |