Takip et
Güler Yanık
Güler Yanık
erdogan.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Çalışanların kurumsal itibara ilişkin algıları ve bu algıların örgütsel kıvanç, örgütsel bağlılık ve iş tatmini üzerindeki etkileri: Doğu Marmara Bölgesi plastik ambalaj sanayi …
HG Çekmecelioğlu, G Dinçel
Business and Economics Research Journal 5 (2), 79-94, 2014
472014
ÇALIŞANLARIN İŞ TUTUM VE DAVRANIŞLARININ KURUMSAL İTİBAR ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
HG Çekmecelioğlu, G Dinçel
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 12 (47), 125-139, 2013
402013
MUHASEBE MESLEK MENSUPLARININ İDEAL HİZMET VE MEVCUT HİZMET KALİTESİ ALGILARININ SERVQUAL MODELİ İLE DEĞERLENDİRİLMESİ
F Yıldız, A Yanık, G Dinçel, S Karacan
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 9 (20), 593-604, 2012
162012
İNOVASYON YETENEĞİNİN ARTIRILMASINDA ÜNİVERSİTE SANAYİ İŞBİRLİĞİ VE MESLEK YÜKSEKOKULLARININ ROLÜ
A Yüksel, G Uçkun, G Dinçel, B Demir
Ejovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges) 3 (4), 21-28, 2013
142013
MUHASEBE MESLEK MENSUPLARI VE TÜKENMİŞLİK SENDROMU: BİR UYGULAMA
A YANIK
Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 88-104, 2016
112016
Employee perceptions of corporate reputation and impact of the perceptions on organizational pride, organizational commitment and job satisfaction: A study on the east Marmara …
HG Çekmecelioğlu, G Dinçel
Business and Economics Research Journal 5 (2), 79-94, 2014
82014
An assessment of account service quality from the customer perspective
F Yıldız, G Dinçel, A Yanık
European Journal of Scientific Research 103 (4), 598-609, 2013
52013
ÇALIŞMA İLİŞKİLERİNİN İŞ YÜKÜ VE İŞ TATMİNİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN İNCELENMESİ
G Yanık, V Taniş
EKEV Akademi Dergisi, 363-378, 2020
32020
İşyeri Kıskançlığı ile İşten Ayrılma Niyeti İlişkisinde Hissedilen Stres ve İşyeri Nezaketsizliğinin Aracılık Rolü
G YANIK
İş ve İnsan Dergisi 10 (1), 1-14, 2023
22023
Algılanan örgütsel destek ve iş yeri çatışmasının çalışanların bireyci ve toplulukçu davranış eğilimlerine etkisi
G Yanık
Türk Kooperatifçilik Kurumu, 2022
2022
KORONAFOBİNİN KARAR VERME TARZLARI VE İŞE BAĞLILIK ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
V Taniş, G YANIK
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 39 (3 …, 2021
2021
MÜŞTERİ OLARAK ÇALIŞANLAR: HASTANE ÇALIŞANLARI ÜZERİNDE BİR UYGULAMA
G YANIK, V TANIŞ
Business & Management Studies: An International Journal 8 (3), 3690-3709, 2020
2020
Müşteri Olarak Çalışanlar: Hastane Çalışanları Üzerinde Bir Uygulama
G Yanık, V Tanış
BMIJ 8 (3), 3690-3709, 2020
2020
Effects of Service Quality Perception on Work Centrality and Job Satisfaction: A Study on Accounting Professionals
G Dinçel, A Yanık, F Yıldız
European Journal of Social Sciences 39 (3), 472-479, 2013
2013
PANDEMİ DÖNEMİNDE AŞIRI İŞ YÜKÜNÜN İŞTEN AYRILMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: GIDA SEKTÖRÜ ÇALIŞMASI TRABZON İLİ ÖRNEĞİ
ÖN Esra, GD YANIK
Ekonomi Maliye İşletme Dergisi 6 (1), 48-63, 0
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–15